Κοινωνικό Μέρισμα: Ζητήστε «Επαναξιολόγηση» -Δείτε σε ποιά περίπτωση και πως το κάνετε

ΕΙΔΗΣΕΙΣ 🕔18/12/2018 - 10:10 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

| Μια χρήσιμη απάντηση για όσους δεν είδαν τα χρήματα από το , δίνει το υπουργείο.

Στο ερώτημα: Η μου για το Κοινωνικό Μέρισμα του 2018 είναι εγκεκριμένη αλλά δεν μου έχουν τα χρήματα στο μου. Τι να κάνω;

Η απάντηση είναι η εξής:

Για την πίστωση του Κοινωνικού Μερίσματος θα πρέπει ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που δηλώθηκε στην εφαρμογή να ανήκει στον δικαιούχο του Κοινωνικού Μερίσματος. Πιστώσεις σε δηλωθέντες στην εφαρμογή λογαριασμούς ΙΒΑΝ για τους οποίους δεν μπορεί να γίνει από την τράπεζα ταυτοποίηση του ΑΦΜ του δικαιούχου του δεν πραγματοποιούνται. Προκειμένου η μη πληρωμή εξαιτίας αδυναμίας ταυτοποίησης, σας προτρέπουμε:

(α) να ακυρώσετε την αίτηση και να προβείτε σε «Επαναξιολόγηση». Στη νέα αίτηση πρέπει να δηλώσετε στην εφαρμογή λογαριασμό ΙΒΑΝ στον οποίο είστε δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι

ή / και

(β) να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία του ΑΦΜ σας στην τράπεζα που συνεργάζεστε προσκομίζοντας το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος.

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε σχετικό ενημερωτικό έντυπο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών με τα στοιχεία ταυτοποίησης που απαιτούνται από τη νομοθεσία και τα έγγραφα που μπορούν να πιστοποιήσουν τα στοιχεία αυτά.

https://www.hba.gr/UplDocs/Sistithikate-Gr-forPreview_july18.pdf

Κοινωνικό μέρισμα: Πώς θα το πάρουν οι δικαιούχοι που δεν το έλαβαν

Κοινωνικό μέρισμα: Πότε θα καταβληθεί η επόμενη δόση

Κοινωνικό Μέρισμα: «Εξαφανίστηκαν» 400.000 φιλοξενούμενοι από τις φορολογικές δηλώσεις

Loading...
  • europalso

    ideascentral

    ideascentral