Συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας για τον υπολογισμό κενών – πλεονασμάτων

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔28/02/2018 - 12:20 | Author: Newsroom

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΔΕ της Δ’ Διεύθυνσης Αθήνας

Εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ

 

Βίκυ Μιχαλοπούλου – τακτικό μέλος 

Τάκης Γεωργούτσος – αναπληρωματικό μέλος

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ Δ΄ Αθήνας για τον υπολογισμό  του εκπαιδευτικού προσωπικού για το σχολικό έτος 2018-2019. Εφόσον συγκεντρώνονται τώρα οι συγκεντρωτικοι πίνακες κάθε διεύθυνσης (πίνακας Γ) για κενά-πλεονάσματα  από όλη τη χώρα, πιθανολογούμε ότι η ανακοίνωση των γενικών Μεταθέσεων προγραμματίζεται για τα τέλη Μαρτίου και θα συμπαρασύρουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών. (Αμοιβαίες Μεταθέσεις, Μετατάξεις από κλάδο σε κλάδο, τοποθετήσεις στα ΠΥΣΔΕ, Αποσπάσεις, Μόνιμους Διορισμούς και τελικά προσλήψεις αναπληρωτών). Πάγιο αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος είναι οι υπηρεσιακές μεταβολές να έχουν ολοκληρωθεί έγκαιρα έως τις  30 Ιουνίου.

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι στο νόμο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής περιέχονται ενοποιήσεις κλάδων των εκπαιδευτικών (δείτε εδώ το νομοσχέδιο για τις ενοποιήσεις άρθρο 29) που όμως δεν έχουν ληφθεί υπόψη για την κατάρτιση του πίνακα Γ.

Για την κατάρτιση του πίνακα Γ έχουν σταλθεί σε όλα τα σχολεία της διεύθυνσης οι πίνακες Α που αφορούν το κάθε σχολείο και εκεί αναφέρονται τα τμήματα που θα δημιουργηθούν το νέο σχολικό έτος, οι προβλεπόμενες ώρες, τα υποχρεωτικά ωράρια των συναδέλφων και οι ώρες των  Ερευνητικών Εργασιών που θα έχει ο κάθε κλάδος. Επισημαίνεται από την εγκύκλιο ότι οι Ερευνητικές Εργασίες (Project) συμπεριλαμβάνονται στα μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών και οι αντίστοιχες ώρες συνιστούν ώρες α’ ανάθεσης, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και εγκυκλίους του ΥΠΠΕΘ και επομένως μπορούν να συνδιαμορφώσουν το αλγεβρικό άθροισμα των κενών – πλεονασμάτων του κάθε κλάδου. Σημειώνουμε ότι υπεραριθμία υπάρχει αν στο σχολείο παρουσιάζεται πλεόνασμα μεγαλύτερο των 12 ωρών σε ένα κλάδο και υπεράριθμος κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς σε περίπτωση που όλοι αρνηθούν ή αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια, εφόσον το επιθυμεί. Αν ο συνάδελφος που κριθεί υπεράριθμος δεν τοποθετηθεί σε σχολείο της επιθυμίας του, παραμένει στο σχολείο της οργανικής του.

 

Σας εφιστούμε την προσοχή ότι μετά τις μεταθέσεις θα ανακοινωθούν οι ονομαστικοί πίνακες των οργανικά υπεραρίθμων συναδέλφων καθώς και οι πίνακες των οργανικών κενών με βάση τους οποίους θα γίνουν οι τοποθετήσεις πρώτα των υπεραρίθμων και μετά των συναδέλφων που έχουν αιτηθεί βελτίωση, αυτών που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και αυτών που θα έχουν έρθει από μετάθεση. Ο σύλλογος διδασκόντων θα πρέπει να διεκδικήσει ο πίνακας Α να είναι σε  γνώση του και όχι μόνο του διευθυντή και με απώτερο στόχο να είναι δικιά του απόφαση.

 

Διαμαρτυρηθήκαμε για την έλλειψη της στήλης εκτίμηση ΠΥΣΔΕ, στον πίνακα Γ. Αυτή απλώς θα κοινοποιηθεί στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο οποίος σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα λάβει υπόψη τα δηλωθέντα στοιχεία στην πρότασή του.

 

Σας ενημερώνουμε ότι καταψηφίσαμε το σχετικό πίνακα κενών και πλεονασμάτων τον οποίο και επισυνάπτουμε: α) απαιτώντας την επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα, β) εκφράζοντας την αντίθεσή μας στον αριθμό των τμημάτων που προβλέπεται να λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς το  πάγιο αίτημά μας είναι 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 ανά ομάδα προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια. Επίσης απαιτήσαμε την εφαρμογή του νόμου για ανάπτυξη τμημάτων στις περιπτώσεις που υπάρχουν μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και γ) διαφωνώντας απόλυτα με όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στο παρελθόν και προξενούν τεχνητά πλεονάσματα.

 

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να αντισταθούν στην δημιουργία πληθωρικών τμημάτων και να επιμείνουν ταυτόχρονα στην αναγκαιότητα ανάπτυξης τμημάτων σε τάξεις με φοιτούντες μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Επίσης τους καλούμε να επικοινωνούν με τους Αιρετούς και την ΕΛΜΕ για όποιο πρόβλημα υπάρχει. Έτσι θα βοηθήσουν στον εντοπισμό των προβλημάτων και στην καλύτερη δυνατή άσκηση ελέγχου στη Διοίκηση.                                             

Η πραγματική δύναμη μας είναι η συλλογική μας δράση!

 

 

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ Δ ΑΘΗΝΑΣ για σχ. Έτος 2018-19

 

 

ΚΛΑΔΟΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΛΟΓΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΕ ΠΠΣ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΕΩΣ 31-08-18 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 12 121 15 -10 1 2
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 19 634 24 -24 10 -8
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 5 270 -1 -9 5 -6
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ 4 126 12 -9 2 -7
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ 7 75 11 -7 1 -3
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 0 56 -27 -2   -25
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 5 30 2 -2   -1
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ 1 3 1     0
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 1 52 17 -1 1 0
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 16 131 8 -4 3 -1
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 0 47 15 -1 1 0
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 1 45 4 -1 0 -2
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ 3 52 7 -4 1 0
ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ 11 47 4 -2 0 0
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 10 131 22 -7 2 7
ΠΕ19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ 54 207 78 -19 3 48
ΠΕ12 ΠΟΛΙΤ.ΜΗΧ.-ΑΡΧΙΤΕΚΤ.-ΤΟΠΟΓΡ. 3 14 2     0
ΠΕ12 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓ. & ΔΙΟΙΚΗΣ. – ΝΑΥΠΗΓΟΙ 1 10 1 -1 0 0
ΠΕ12 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 3 9 2     0
ΠΕ12 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΦΥΣ. ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 4 12 5 -2   0
ΠΕ12 ΧΗΜ.ΜΗΧΑΝ-ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 2 4 0 -1   0
ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΗΣ-ΠΟΛΙΤ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 8 35 5 -4   0
ΠΕ14 ΙΑΤΡΟΙ-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ-ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ-ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ 2 12 -2     -4
ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 0 1 -1     -1
ΠΕ14 ΓΕΩΠΟΝΟΙ-ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣ.ΠΕΡ/ΝΤΟΣ 0 9 -1 -2   -1
ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 25 35 15 -1 1 4
ΠΕ16 ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 0 41 5 -1   0
ΠΕ17 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 5 12 4     1
ΠΕ17 ΜΗΧ/ΛΟΓΟΙ-ΝΑΥΤ.ΕΜΠ.Ν. ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥ)-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣ. ΑΕΡΙΟΥ 3 28 4 -2   0
ΚΛΑΔΟΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΛΟΓΩ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΕ ΠΠΣ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΕΩΣ 31-08-18 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΔΕ
ΠΕ17 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΥΡΓΟΙ-ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ) 4 31 3 -5   0
ΠΕ17 ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ-ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ-ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 4 18 2 -2   0
ΠΕ18 ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ-ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ-ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓ. ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 1 11 1 -1   0
ΠΕ18 ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) 3 22 8     3
ΠΕ18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 1 4 1     0
ΠΕ18 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 0 3 -0     0
ΠΕ18 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ-ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ 0 8 -4     -3
ΠΕ18 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ-ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ-ΑΛΙΕΙΑΣ-ΓΕΩΡΓ.ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ – ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓ. ΕΚΜΕΤΑΛ-ΘΕΡΜΟΚΗΠ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘ/ΜΙΑΣ 0 12 -1 -1   0
ΤΕ01 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 0 1 0     0
ΠΕ18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ 0 5 -0     0
ΠΕ18 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 0 2 1     0
ΠΕ18 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠ.- ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠ. 0 2 -1     -1
ΤΕ01 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 0 1 0     0
ΠΕ18 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ 0 12 -1 -1   -1
ΠΕ18 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 0 1 0   1 0
ΤΕ01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ 2 2 2     1
ΤΕ01 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 2 5 2      
ΤΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 0 1 0      
ΤΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 1 3 1      
ΤΕ01 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 1 1 1      
ΤΕ01 ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ – ΒΡΕΦΟΚΟΜΟΙ 0 2 0      
ΔΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 0 1 0      
ΔΕ01 ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ 1 3 0      
ΔΕ01 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 1 1 0      
ΔΕ01 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 1 1 1      
Loading...
  • europalso

    ideascentral