Διευκρίνιση που αφορά στα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔27/12/2017 - 12:07 | Author: Newsroom

 Διευκρίνιση που αφορά στα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

Διευκρίνιση που αφορά στα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος «Ανάπτυξη  Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»
Σχετ.: Τα με αρ. πρωτ. εισ. ΥΠ.Π.Ε.Θ. 199272/17-11-2017 και 216710/08-12-2017 έγγραφα  Σχετικά με ερώτημα που τέθηκε στην Υπηρεσία μας για τα σχολικά εγχειρίδια του  μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», σας γνωρίζουμε την  κοινή εισήγηση των κ.κ. Ν. Γραμμένου, Συμβούλου Γ΄ του Ι.Ε.Π., και Α. Γούσιου, Εισηγήτριας  του Ι.Ε.Π., μέσω της Συντονίστριας της Μονάδας του Ι.Ε.Π.: «Φυσικές Επιστήμες», κ. Γεωργίας  Φέρμελη, η οποία έχει ως εξής:

«Σε όλα τα σχολικά εγχειρίδια που αφορούν το μάθημα: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε  Προγραμματιστικό Περιβάλλον», η σύνταξη τέλους ενός προγράμματος αποτυπώνεται με το  λεκτικό «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ».  Στο βασικό εγχειρίδιο διδασκαλίας του μαθήματος Α.Ε.Π.Π. (βιβλίο μαθητή), το  «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» δεν συνοδεύεται από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος
ενώ σε βοηθητικό/συμπληρωματικό υλικό που έχει δοθεί, το «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ»  συνοδεύεται από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος.

Σημειώνεται ότι στην προηγούμενη έκδοση του βιβλίου μαθητή, το  «ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ» συνοδευόταν από το λεκτικό του ονόματος του προγράμματος.  Δεδομένου ότι και με τους δύο τρόπους σύνταξης δεν υπάρχει καμία ουσιαστική  τροποποίηση στην εξέλιξη ενός προγράμματος κατά την «εκτέλεσή» του, θα πρέπει να  θεωρούνται ως σωστοί και οι δύο τρόποι σύνταξης.  Οι διδάσκοντες/-ουσες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral