«Με διαδικασίες fast – track προχωρούν σε τοποθετήσεις μέσα στο καλοκαίρι»

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔27/06/2018 - 21:03 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

ΜΕ ΔΙΔΑΔΙΚΑΣΙΕΣ FASTTRACK ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ! ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥΣ!

ΑΣΕ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Για άλλη μια χρονιά (3η στην σειρά), Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας με εγκυκλίους για τον «Προγραμματισμό ενεργειών με σκοπό την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς» και «Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικού προσωπικού Β/θμιας εκπ/σης για το σχ. Έτος 2018-2019», θέλουν να προχωρήσουν σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών (λειτουργικά υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ), καταπατώντας ακόμα και τα στοιχειώδη εργασιακά μας δικαιώματα!

Αυτή τη φορά ξεπέρασαν τον εαυτό τους! Θέλουν να κάνουν τοποθετήσεις μέσα στον Ιούλιο!

  • Χωρίς να έχουν γίνει αναθέσεις μαθημάτων από τους Συλλόγους Διδασκόντων! Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος αναφέρει ότι τα ΠΥΣΔΕ πρέπει να συνεδριάσουν αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και να ανακοινώσουν κενά (!), με βάση τον καθορισμό τμημάτων του Ιουνίου (!) και να γίνει η τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε αυτά. Στη συνέχεια, αναφέρει ότι στις 3 Σεπτεμβρίου (δηλαδή αφού έχουν γίνει οι τοποθετήσεις) οι Σύλλογοι Διδασκόντων συνεδριάζουν για την κατανομή των τμημάτων, την ανάθεση μαθημάτων (!), καθώς και τη διαπίστωση των κενών και των λειτουργικών υπεραριθμιών-πλεονασμάτων! Αναθέσεις μαθημάτων ουσιαστικά καλούνται να κάνουν μέσα στον Ιούλη ο Διευθυντής και το ΠΥΣΔΕ κι όχι οι Σύλλογοι Διδασκόντων, προκειμένου να βγάλουν τα όποια κενά. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στην εγκύκλιο για τον καθορισμό των λειτουργικών κενών (αρ. πρωτ.: 99969/Ε2/18-06-2018), που καλεί τις ΔΙΔΕ να καθορίσουν τα λειτουργικά κενά-πλεονάσματα μέχρι τις 21/6, ενώ για τον καθορισμό των αναθέσεων θα ληφθούν υπόψη οι ισχύουσες Υ.Α. και εγκύκλιοι! Πρόκειται και για ένα αντιπαιδαγωγικό μέτρο, ανάμεσα στα άλλα, μια και μόνο ο κάθε Σύλλογος Διδασκόντων γνωρίζει τους μαθητές και μπορεί να κάνει ανάθεση με παιδαγωγικά κριτήρια.

Χωρίς να ξέρει κανείς αν είναι λειτουργικά υπεράριθμος ή όχι. Το ΠΥΣΔΕ θα κάνει τοποθετήσεις μέσα στον Ιούλιο, αλλά οι Σύλλογοι Διδασκόντων θα διαπιστώσουν λειτουργικές υπεραριθμίες και πλεονάσματα … τον Σεπτέμβριο (βλέπε εγκύκλιο)! Το απόλυτο αλαλούμ και η απόλυτη αδιαφάνεια! Θυμίζουμε ότι η λειτουργική υπεραριθμία διαφέρει από την οργανική, γιατί στην πρώτη συνυπολογίζεται και η Β΄ ανάθεση, ενώ στην οργανική υπεραριθμία μόνο η Α’ ανάθεση! Είναι

  • χαρακτηριστικό ότι, μετά τις 30/9 κάθε χρόνο, απελευθερώνονται οι ώρες Β’ ανάθεσης, ενώ δίνεται και δυνατότητα της Γ’ ανάθεσης.
  • Χωρίς να ληφθούν υπόψη στον υπολογισμό των κενών μια σειρά άδειες εκπαιδευτικών, όπως οι άδειες ανατροφής που κατά κανόνα ξεκινούν την 1η Σεπτεμβρίου.
  • Χωρίς να έχουν καταλήξει ούτε τα τμήματα! Κι’ αυτό γιατί η εγκύκλιος ζητά να γίνουν τοποθετήσεις με βάση τα τμήματα του Ιουνίου, αλλά μέσα στον Ιούλη (15/7) θα καθοριστεί ποια ολιγομελή θα εγκριθούν. Επίσης, σε πολλά σχολεία λειτουργούν τμήματα ένταξης (τα οποία εγκρίνονται τον Σεπτέμβριο και δεν γίνεται αναφορά σε καμία εγκύκλιο για αυτά).
  • Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές μαθητών (π.χ. 25-29/6 δόθηκε δυνατότητα για τη Β’ φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ), την ώρα που οι ΔΙΔΕ έστειλαν κενά και πλεονάσματα από τις 21/6! Χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί μεταγραφές, ενώ έχει γίνει αλαλούμ στον Πειραιά με τις αυθαίρετες μετακινήσεις μαθητών, με σκοπό τον περιορισμό των τμημάτων στην Α’ (βλέπε ανακοίνωση ΕΛΜΕ με αρ. πρωτ: 108/26-06-2018). Επίσης, προβλέπονται εγγραφές και μετεγγραφές μαθητών και τον Σεπτέμβριο (π.χ. όσοι έχουν μείνει στη Γ’ Γυμνασίου), αλλά εδώ έχουν ήδη προβλέψει κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, αφού αυτές θα γίνουν μόνο στα υπάρχοντα τμήματα!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Είναι φανερό ότι ένα-ένα τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν στη θέση τους.

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές, το νέο Π.Δ. για τη λειτουργία της Β/θμιας Εκπαίδευσης, το κλείδωμα των τμημάτων μέχρι 10 Ιούλη και οι μετακινήσεις μαθητών με σκοπό τον περιορισμό των τμημάτων, οι ενοποιήσεις ειδικοτήτων έρχονται να προστεθούν σε όλα τα μέτρα που πάρθηκαν τα τελευταία χρόνια (κατάργηση του 3ωρου για τους υπευθύνους εργαστηρίων, περιορισμοί στα τμήματα για την Α’ και Β’ Ξένη Γλώσσα, 25 μαθητές +10%, μετακίνηση στην Ειδική Αγωγή, αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων, τη διπλή αύξηση διδακτικού και εργασιακού ωραρίου, την ανάθεση νέων καθηκόντων, τους μηδενικούς διορισμούς κ.α.). “Δένουν” με την επαναφορά της αξιολόγησης των σχολείων και των εκπαιδευτικών (ξεκινώντας από τα στελέχη και τα υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης), την κατάργηση δομών, το Νέο Λύκειο-εξεταστικό κέντρο, με την αποπομπή μαθημάτων από το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Προχωρούν σε τοποθετήσεις-εξπρές, για να στηριχτεί το επικοινωνιακό παραμύθι της κυβέρνησης του 3ου και του 4ου Μνημονίου, πως «όλα λειτουργούν κανονικά και όλα είναι στη θέση τους».  

Την ίδια ώρα που δυναμώνει η επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, δυναμώνει και η επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Δυναμώνουν η εντατικοποίηση, η κινητικότητα, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, η αδιοριστία, η είσοδος των χορηγών στα σχολεία. Αυτό είναι το Νέο Σχολείο για το οποίο παλεύουν κυβέρνηση-ΣΕΒ-Ε.Ε.-ΟΟΣΑ και προωθούν μέσω των Μνημονίων.

Για τη διαδικασία του υπολογισμού των κενών είναι απαραίτητο να υπάρξει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ορισμένων ημερών μετά τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τον Σεπτέμβριο, ώστε οι συνάδελφοι στα σχολεία να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.

Απαιτούμε από τις Δ/νσεις και το Υπουργείο Παιδείας

  • Να μείνουν ανοιχτά τα τμήματα και να δοθεί η δυνατότητα ανάπτυξης τους, μέχρι και την οριστικοποίηση όλων των εγγραφών των μαθητών.
  • Να τηρήθει το Π.Δ. 50, δηλαδή οι τοποθετήσεις να γίνουν ανά κατηγορία (υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, αποσπασμένοι, συμπλήρωση ωραρίου), με εύλογο χρόνο για να πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις και να εξεταστούν οι ενστάσεις.
  • Να δοθεί η δυνατότητα απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ, ιδιαίτερα για συναδέλφους με σοβαρά προβλήματα υγείας/οικογενειακά.
  • Να καλυφθούν άμεσα τα κενά με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών.
  • Όχι στα 25-27-28αρια τμήματα, 20 μαθητές στην τάξη.
  • Όχι στην αυθαίρετη μετακίνηση μαθητών μακριά από το κοντινό τους σχολείο, προκειμένου να γίνει εξοικονόμηση τμημάτων και ωρών σε εκπαιδευτικούς.
  • Να τηρηθεί η διαδικασία τοποθετήσεων που να διασφαλίζει πλήρη διαφάνεια και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Δηλώνουμε την αποφασιστικότητά μας να υπερασπιστούμε τα εργασιακά μας δικαιώματα ανά πάσα ώρα και στιγμή. Θα μας βρουν

μπροστά τους και το καλοκαίρι!

Παραμένουμε σε αγωνιστική ετοιμότητα!

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral