ΕΞΩΔΙΚΟ ΕΕΠ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΩΝ –  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΛΛΥΡΗΣ – ΣΥΡΡΟΘΑΝΑΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ  – ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ Ι.Ε.Π. –  ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:  κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΑΙΤΗΣΗ

Των:

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΚΛΑΔΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
1. ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ   ΠΕ30 “ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ“ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΡΩΜΗΣ TORVERGATA
2. ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ26 “ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ“ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
3. ΚΛΕΙΤΣΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ23 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
4. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ23 “ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΈΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ“
5. ΞΥΝΤΑΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ30 “ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ“ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ. ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
6. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΑΝΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ23 “ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ“ SHEFFIELDUNIVERSITY ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
7. ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ   ΠΕ30 “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ“ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
8. ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ30 “ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ” ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΡΩΜΗΣ TORVERGATA
9. ΓΚΑΜΟΥ ΕΙΡΗΝΗ- ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ30 “MASTER PROGRAM SPECIAL PEDAGOGY”

SOUTH – WEST UNIVERSITY ‘NEOFIT RILSKI ‘ BULGARIA

10. ΧΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΠΕ30 “ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ- ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
11. ΚΟΥΡΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΠΕ30 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

– ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΜΗΜΑ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

12. ΛΕΚΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕ30 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

 

          ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
13. ΠΑΝΑΓΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ28 “ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ”
14. ΚΑΡΤΣΑΦΛΕΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΠΕ23 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
15. ΓΚΟΥΔΙΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕ30 ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΟΦΙΑΣ ” ΑΓ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ” ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
16. ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ28 ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΧΡΟΝΙΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ
17. ΣΙΑΚΑΒΕΛΛΑ ΕΛΕΝΗ ΗΛΙΑΣ ΠΕ30 ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
18. ΣΚΡΙΜΠΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ23 ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΕΣ – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΑΙΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
19. ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ23 ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΕΣ – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΑΙΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20. ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ   ΠΕ30 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
21. ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΜΕΡΟΠΗ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ23 ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
22. ΧΑΣΚΑΡΗ ΣΟΦΙΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΕ30 ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
23. ΚΑΤΣΑΝΗ ΣΥΡΜΩ ΦΩΤΙΟΣ ΠΕ30 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
24. ΓΙΑΚΟΥΜΗ ΣΟΦΙΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ30 ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
25. ΠΡΙΝΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕ30 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Βιοηθικη
26. ΤΣΙΑΝΕΛΗ ΑΓΝΗ ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ30 IN EDUCATION AND DISABILITY. LE DINAMICHE EMOTIVO-AFFETTIVE
27. ΛΙΑΣΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ30 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ- ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

 

Όλοι εμείς τυγχάνουμε μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού συγκεκριμένα του κλάδου, που αναγράφεται εξατομικευμένα στην οικεία

στήλη του εισαγωγικού πίνακα και είχαμε υποβάλλει αιτήσεις για απόδοση συνάφειας των Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών (εφεξής ως ΜΤΣ) μας, ως επίσης εξειδικεύεται κατά ατομική περίπτωση στον εισαγωγικό πίνακα της παρούσας.

Ως δυστυχέστατα πρόσφατα διαπιστώσαμε, τόσο από προσωπικές πληροφορίες, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη το υπ’ αριθμόν 115357/Δ3/7.7.17 έγγραφο της Διεύθυνσης ΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας, το έγγραφο με αριθμό 122/11.7.2017 της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) που απευθύνεται στον κ. Υπουργό, καθώς και πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα στον έντυπο αλλά και στον ηλεκτρονικό τύπο, η οικεία αρμόδια Επιτροπή του ΙΕΠ έχει προχωρήσει σε απόδοση διαφορετικής κρίσης συνάφειας για τον ίδιο ΜΤΣ κατά το έτος 2017 σε σχέση με τη συνάφεια που δόθηκε το 2016, αλλά και έχουν εμφιλοχωρήσει καταφανώς αντιφατικές κατά περίπτωση κρίσεις για το αυτό ΜΤΣ.

Επειδή η συνταγματική αρχή της ισότητας στις ειδικότερες εκφάνσεις αυτής επιβάλλει την ομοειδή μεταχείριση ομοειδών περιπτώσεων και την κατά το λόγο εκάστου υπαλλήλου αξιοκρατική υπηρεσιακή του εξέλιξη (αξιοκρατία στη σταδιοδρομία, βλ. ενδεικτικά ΑΕΔ 30/1985, ΣτΕ 2786/1984, 3722/2000, 2717/2003, ΔΕΑ 480/1990).2).

Επειδή τόσο η νομολογία όσο και η θεωρία αναγνωρίζουν παγίως αυξημένη συνταγματική ισχύ στην αρχή της αξιοκρατίας υπό την ειδικότερη έκφανση του δικαιώματος σταδιοδρομίας του υπαλλήλου με βάση κριτήρια αντικειμενικά, πρόσφορα και συναπτόμενα προς την ικανότητα του. Αναγνωρίζεται δηλαδή ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο ατομικό δικαίωμα και σκοπός είναι η εξυπηρέτηση όχι μόνο του ατομικού συμφέροντος του υπαλλήλου αλλά και η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος υπό την έννοια της επιλογής των αξιότερων και καταλληλότερων για τη στελέχωση των δημοσίωνυπηρεσιών.

Επειδή σύμφωνα δε με το άρθρο 14 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου απαγορεύεται κάθε είδους διάκριση, ακόμα και στον επαγγελματικό χώρο.

Επειδή η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου ρητώς αναγνωρισμένη από το Ελληνικό Σύνταγμα επιβάλλει την πραγμάτωση της αξιοκρατίας καθώς δεν προστατεύει απλώς τυπικά το δικαίωμα στην ισότιμη μεταχείριση, αλλά επιβάλλει δεσμευτικά και τη δημιουργία συνθηκών που θα προάγουν την ισότητα ευκαιριών για κάθε έλληνα πολίτη.

Επειδή η αρχή της αξιοκρατίας ειδικότερα υπαγορεύει όπως η πρόσβαση σε δημόσια αξιώματα και θέσεις γίνεται με κριτήρια που συνάπτονται με την προσωπική αξία και ικανότητα των ενδιαφερομένων για την κατάληψή τους (Σ.Ε. 624, 2840, 4062/1990, 2781/1991, 3675/1996, 5094/1996 κ.ά.).

Επειδή η θωράκιση και αποτελεσματική πραγμάτωση της αρχής της αξιοκρατίας διασφαλίζεται μόνο με την κατοχύρωση ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου συστήματος επιλογής, ώστε να αποφεύγεται η δυνατότητα κατάχρησης εξουσίας και κομματικής ή άλλης προτίμηση.

Επειδή εξάλλου σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΚΔΔ/σίας: «1. Κάθε ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των διοικητικών εγγράφων. Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις. 2. Όποιος έχει ειδικό έννομο συμφέρον δικαιούται, ύστερα από γραπτή αίτησή του, να λαμβάνει γνώση των ιδιωτικών εγγράφων που φυλάσσονται στις δημόσιες υπηρεσίες και είναι σχετικά με υπόθεσή του η οποία εκκρεμεί σε αυτές ή έχει διεκπεραιωθεί από αυτές. 3. Το κατά τις προηγούμενες παραγράφους δικαίωμα δεν υφίσταται στις περιπτώσεις που το έγγραφο αφορά την ιδιωτική ή οικογενειακή ζωή τρίτου, ή αν παραβλάπτεται απόρρητο το οποίο προβλέπεται από ειδικές διατάξεις. Η αρμόδια διοικητική αρχή μπορεί να αρνηθεί την ικανοποίηση του δικαιώματος τούτου αν το έγγραφο αναφέρεται στις συζητήσεις του Υπουργικού Συμβουλίου, ή αν η ικανοποίηση του δικαιώματος αυτού είναι δυνατόν να δυσχεράνει ουσιωδώς την έρευνα δικαστικών, “διοικητικών” αστυνομικώνήστρατιωτικώναρχώνσχετικώςμετηντέλεσηεγκλήματοςή

διοικητικής παράβασης. 4. Το δικαίωμα των παρ. 1 και 2 ασκείται: α) με μελέτη του εγγράφου στο κατάστημα της υπηρεσίας, ή β) με χορήγηση αντιγράφου, εκτός αν η αναπαραγωγή τούτου μπορεί να βλάψει το πρωτότυπο. Η σχετική δαπάνη αναπαραγωγής βαρύνει τον αιτούντα, εκτός αν ο νόμος ορίζει διαφορετικά. Αν πρόκειται για πληροφορίες ιατρικού χαρακτήρα, αυτές γνωστοποιούνται στον αιτούντα με τη βοήθεια γιατρού, ο οποίος ορίζεται για το σκοπό αυτόν. 5. Η άσκηση του κατά τις παρ. 1 και 2 δικαιώματος γίνεται με την επιφύλαξη της ύπαρξης τυχόν δικαιωμάτων πνευματικής ή βιομηχανικής ιδιοκτησίας».

Επειδή συγκεκριμένα, ως έχοντες πλέον, του ευλόγου ενδιαφέροντος, προφανές έννομο συμφέρον, υπό την ιδιότητά μας ως αιτησάντων απόδοση συνάφειας που δεν μας δόθηκε νομίμως, ζητούμε σύμφωνα με το άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, να μας επιδείξετε μέσω του πληρεξουσίου Δικηγόρου μας τα αποσπάσματα των πρακτικών του ΙΕΠ που αφορούν στην εξέταση των αιτήσεών μας και τούτο με μελέτη του εγγράφου στο κατάστημα της υπηρεσίας σας λόγω επείγοντος.

Επειδή έχουμε προφανές και επιτακτικό άμεσο προσωπικό και ενεστός έννομο συμφέρον να λάβουμε γνώση των στοιχείων αυτών, τα οποία εν πολλοίς κρίνουν την πρόσληψή μας.

Επειδή το δικαίωμα των πολιτών να λάβουν γνώση των διοικητικών εγγράφων είναι ατομικό δικαίωμα συνταγματικά κατοχυρωμένο, βασιζόμενο στις διατάξεις των άρθρων 1, 10, 20§2 Σ [ΕγκΕισΑΠ Αθ. Κονταξή 6/2006, ΠοινΔνη 2007, σελ. 292, Πρ. Δαγτόγλου «Γενικό Διοικητικό Δίκαιο», τ. Γ1, 1982, σελ. 226, Κ. Χρυσόγονος «Ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα», 2002, σελ. 394, ΣτΕ 1225/2011, ΤΝΠ ΝΟΜΟΣ, Γνωμ. ΝΣΚ 125/2001, ΤΝΠ ΝΟΜΟΣ]

και στην αδόκητη περίπτωση παράνομης άρνησης στοιχειοθετείται

πειθαρχικό παράπτωμα σε βάρος παντός αρμοδίου διοικητικού οργάνου και γεννάται μεταξύ άλλων και το δικαίωμα παρέμβασης της ΕισαγγελικήςΑρχής.

Επειδή οφείλατε να έχετε διασφαλίσει το κύρος, την αμεροληψία και διαφάνεια της διαδικασίας κατάρτισης των αξιολογικών πινάκων αναπληρωτών Ε.Ε.Π., ώστε να τηρείται η ισότητα και αξιοκρατία κατά τη διαδικασία πρόσληψης.

Επειδή μέχρι και σήμερα δεν έχει αναρτηθεί στο Διαύγεια ή άλλως πως δημοσιευθεί νομίμως κανονιστική απόφαση για τα κριτήρια συνάφειας μεταπτυχιακών – διδακτορικών τίτλων, που χρησιμοποιήθηκαν για την κατάρτιση των πινάκων, με αποτέλεσμα να τίθεται και εξ αυτού του λόγου νομικό ζήτημα.

Επειδή η παρούσα επέχει θέση, αφενός αίτησης θεραπείας προς αποκατάσταση της τρωθείσας νομιμότητας και απόδοσης της αιτούμενης κατά περίπτωση συνάφειάς μας, αφετέρου αίτησης χορήγησης εγγράφων με επιτόπια μελέτη λόγω επείγοντος, εκ τρίτου πειθαρχικής αναφοράς για απόδοση των τυχόν υπαρχουσών πειθαρχικών ευθυνών, ενώ στην αδόκητη περίπτωση που δεν απαντηθεί βάσει του ΚΔΔσίας θα αναγκαστούμε να κοινοποιηθεί αμελλητί στα αρμόδια ελεγκτικά και δικαστικά όργανα για τα νόμιμα.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Και με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας ΖΗΤΟΥΜΕ

Την άμεση επανεξέταση των αιτήσεών μας, κατά το μέρος που μας αφορά, επί τω τέλει, όπως γίνει δεκτή η αντίστοιχη αίτησή μας για απόδοση της πρέπουσας, κατά περίπτωση, συνάφειας, σύμφωνα με το νόμο και το Σύνταγμα.

Τη γνωστοποίηση αποσπάσματος του οικείου πρακτικού, που αφορά στην εξέταση από την αρμόδια Επιτροπή της αίτησης εκάστου εξ ημών, άμεσα και κατεπειγόντως, με μελέτη του εγγράφου στο κατάστημα της υπηρεσίας σας αλλά και με χορήγηση αντιγράφου σε δεύτερο στάδιο.

Την έγγραφη απάντησή σαςστην παρούσα εντός των τασσόμενων νόμιμων προθεσμιών τουΚΔΔσίας.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται όπως επιδώσει την παρούσα προς ον απευθύνεται για να λάβει γνώση και για τα νόμιμα.

Αθήνα, 26.7.2017  Ο πληρεξούσιος και αντίκλητος Δικηγόρος – Η Λ Ι Α Σ Δ. Κ Ο Λ Λ Υ Ρ Η Σ  Δ Ι Κ Η Γ Ο Ρ Ο Σ παρ’ Αρείω Πάγω και ΣτΕ Διδάκτωρ Δημοσίου Δικαίου Παν/ου Χαϊδελβέργης ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ 32 – ΑΘΗΝΑ