• «Νόμος Γαβρόγλου: Η ρεβάνς της ιδεοληψίας και των μηχανισμών στα πανεπιστήμια»

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔27/07/2017 - 15:35 | Author: Ρούσσου Ασημίνα

    : Προφανώς είναι συνολική και συντεταγμένη η τακτική της Κυβέρνησης να βαφτίζει το μαύρο άσπρο, προεξέχοντος του Πρωθυπουργού που χθες μας είπε ότι βλέπει χαρούμενα πρόσωπα, έτσι και ο κ. Γαβρόγλου βλέπει παντού εκτός από τα ΜΜΕ, θετικό κλίμα για το οπισθοδρόμησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη δεκαετία του 80.

    Να σημειώσουμε ότι δεν φταίνε πάλι και εδώ, τα ΜΜΕ για αυτό που όλοι βλέπουν στο ιδεοληπτικό νομοσχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ. Οι ίδιοι οι φορείς της εκπαίδευσης με τις τοποθετήσεις τους στη Βουλή, μίλησαν για διατάξεις που προωθούν τον συγκεντρωτισμό, την υπερρύθμιση και την κομματοκρατία.

    Να θυμίσουμε στον Υπουργό Παιδείας τη σωρεία διατάξεων που όλη η εκπαιδευτική -και όχι μόνο- κοινωνία, εκτός από το στενό κομματικό ακροατήριο και λίγες φιλικά προσκείμενες δυναμικές μειοψηφίες, βλέπουν και καταγγέλλουν στο νομοσχέδιο της Κυβέρνησης για την τριτοβάθμια εκπαίδευση:

    Αποστροφή στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας
    Πλήρης απουσία της καινοτομίας και της διασύνδεσης με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα (spin offs)
    Απενεργοποίηση της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας στις εκλογές
    Συνταγή παράλυσης της διοίκησης των ΑΕΙ με τα ξεχωριστά ψηφοδέλτια πρύτανη-αντιπρυτάνεων που θα δώσουν ξανά πεδίο δράσης σε «επαγγελματίες» των μηχανισμών
    Διοίκηση τμημάτων ΑΕΙ με περιπτώσεις όπου τα μέλη ΔΕΠ θα είναι η μειοψηφία
    Υπερρύθμιση και ισοπέδωση αντί για ορθολογικοποίηση στο πεδίο των μεταπτυχιακών που θα πλήξει κυρίως τα επιτυχή μεταπτυχιακά και προτροπή ίδρυσης ψευδομεταπτυχιακών
    Επικάλυψη του ρόλου της ΑΔΙΠ στη διαδικασία της αξιολόγησης
    Μικροδιαχείριση και διευθετήσεις ετερόκλητων αιτημάτων

    Το Ποτάμι έχει βάλει πρώτο και πολύ ψηλά στην ατζέντα του τα θέματα της Παιδείας και θα συνεχίσει να μάχεται για αυτά. Ταυτόχρονα έχει αλλεπάλληλα επικρίνει την Κυβέρνηση ότι πορεύεται σε λάθος δρόμους με βάση την επικοινωνία και όχι την κοινωνία. Μάλλον για αυτό ο κ. Υπουργός Παιδείας δεν θεώρησε σκόπιμο να ακούσει όλους τους εισηγητές των κομμάτων, αλλά ούτε και να δευτερολογήσει στο τέλος της συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων (άφησε τον Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου να το κάνει).

    Αντ’ αυτών προτίμησε να «επικοινωνήσει» το ρεβανσιστικό και οπισθοδρομικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης μέσω εκπομπής στην τηλεόραση…

    Loading...
  • loading...