Mηνιαίους λογαριασμούς για τους καταναλωτές που πληρώνουν ηλεκτρονικά θα εκδίδει από τις επόμενες ημέρες η ΔΕΗ () για τους πελάτες της Επιχείρησης που είναι συνδεδεμένοι στο ebill της και επέλεξαν την αποστολή μηνιαίων λογαριασμών.

Ωστόσο να σημειωθεί ότι θα διατηρηθεί η ίδια λογική, δηλαδή ο κάθε πελάτης θα λαμβάνει τρεις έναντι λογαριασμούς και ο τέταρτος θα είναι εκκαθαριστικός.

Ποιους αφορούν

Οι μηνιαίοι λογαριασμοί, σε πρώτο στάδιο, θα αφορούν μόνο όσους έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία αλλά και σε εκείνους που επιθυμούν να το κάνουν και τώρα.

Σήμερα είναι εγγεγραμμένοι περί τους 800.000 πελάτες της επιχείρησης, ενώ η διοίκηση επιδιώκει να ανεβάσει αυτό το νούμερο εντός του 2018 στους 2.000.000.

Όσοι πληρώνουν ηλεκτρονικά τα ποσά της κατανάλωσης ρεύματος πρέπει να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, δηλαδή να συμπληρώσουν το ΑΦΜ και το Δελτίο της Αστυνομικής Ταυτότητας ώστε να ανανεωθεί η βάση των δεδομένων.

Με τους μηνιαίους λογαριασμούς και την αποστολή ηλεκτρονικά των εντύπων, η επιδιώκει να μειώσει αφενός τα κόστη της από το χαρτί και άλλα ταχυδρομικά έξοδα.

Επίσης, εν μέσω κρίσης και οικονομικής στενότητας των νοικοκυριών, τα ποσά θα είναι πιο εύκολο να πληρωθούν αφού θα είναι χαμηλότερα, δηλαδή θα επιμερίζονται. Σημειώνεται ότι τώρα στο δίμηνο έρχεται ο έναντι και στο τετράμηνο ο εκκαθαριστικός. Πρακτικά ο νέος τρόπος πληρωμής των λογαριασμών συμφέρει τους συνεπείς καταναλωτές, ήτοι εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν εγκαίρως τα ποσά.

Βέβαια, το αγκάθι της εταιρίας είναι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές, οι οποίες ως γνωστόν αγγίζουν τα 2,7 με 2,8 δισ. ευρώ. Στους οφειλέτες έχουν βολευτεί… και σημαντικός αριθμός που κερδίζουν χρόνο… στην καθυστέρηση πληρωμής, λόγω της μεγάλης διάρκειας έκδοσης των λογαριασμών.

Με τον τρόπο αυτό, δηλαδή, όσοι χρωστούν μικρά ποσά, της τάξης των 500 και 1.000 ευρώ, δεν διατρέχουν κίνδυνο διακοπής της ηλεκτροδότησής τους.