Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, σχετικά με την άιτηση σας, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης(επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Συχνές Ερωτήσεις») ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στηντης Πράξης.

Ωστόσο, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων από την υπηρεσία Help Desk δεν είναι μια αυτόματη διαδικασία, ολοκληρώνεται ύστερα από τον προβλεπόμενο έλεγχο των καταχωρισμένων από τους εκπαιδευτικούς στοιχείων και με τη σειρά που τα αιτήματα αυτά λαμβάνονται.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι,η υπηρεσία Help Desk της Πράξης θα εξυπηρετήσει κατ’ ελάχιστον τα ηλεκτρονικά μηνύματα – αιτήματαπου σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης για την Α’ φάση υποβολής (ανάκτηση/ απόδοση/ ενεργοποίηση κωδικών, κλπ),τα οποία θα ληφθούν μέχρι και την Πέμπτη 27/09/2018 το μεσημέρι, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να μπορέσουν να υποβάλουν έγκαιρα την αίτησή τους μέχρι τη λήξη της προθεσμίας Α’ φάσης που είναι τηνΠαρασκευή 28/09/2018 4 μ.μ..

Βέβαια, μετά την ολοκλήρωση της Α’ φάσης και της κατανομής-κλήρωσης των αιτούντων εκπαιδευτικών στα προγράμματα της επιλογής τους,την ερχόμενη εβδομάδα, θα ακολουθήσει η Β’ φάση υποβολής αιτήσεων. Στην φάση αυτή,οι εκπαιδευτικοί που δεν κληρώθηκαν ή που δεν πρόλαβαν να υποβάλουν αίτηση στην Α’ φάση, θα έχουν τη δυνατότητα συμπλήρωσης κενών θέσεων σε προγράμματαπου δεν συμπλήρωσαν ικανό αριθμό αιτήσεων ενδιαφερομένων προκειμένου να υλοποιηθούν.

 

Σε κάθε περίπτωση,παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να προχωρήσουν άμεσα στις ενέργειες υποβολής αίτησηςπροκειμένου, εφόσον χρειαστεί, να υποβάλουν έγκαιρα τυχόν αιτήματα που σχετίζονται με την αίτησή τους.