Εντονότατες αντιδράσεις των μαθητών για τα εκπαιδευτικά κενά που υπάρχουν…

Στην κατάληψη του Γυμνασίου – Λυκείου Αλοννήσου προχώρησαν χθες οι μαθητές του σχολείου, εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία τους για την έλλειψη οικονομολόγου καθηγητή.

Η θέση του οικονομολόγου παραμένει κενή, δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, παρά το γεγονός ότι έχει διατυπωθεί εγγράφως και εγκαίρως, το αντίστοιχο αίτημα στο Υπουργείο Παιδείας.

Οι μαθητές του σχολείου εκφράζουν σε όλους τους τόνους την αγανάκτησή τους, καθιστώντας σαφές ότι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, σε περίπτωση που δεν εισακουστεί το αίτημά τους.

Παράλληλα οι μαθητές υπογραμμίζουν ότι οδηγήθηκαν στην κατάληψη μετά από σκέψη «καθώς δεν διαθέτουμε κάποιο άλλο μέσο για να γίνουμε πειστικοί. Θέλουμε με αυτόν τον τρόπο να διαχωρίσουμε τη θέση μας από άλλα σχολεία τα οποία φτάνουν σε καταλήψεις διαρκείας χωρίς συγκεκριμένους λόγους.

Είναι αυτονόητο, σημειώνουν, ότι η κατάληψη θα λήξει αυτόματα μόλις οι υπεύθυνοι πράξουν αυτό που έπρεπε να έχουν ήδη πράξει από καιρό.
Το αίτημα της πλήρωσης της κενής εκπαιδευτικής θέσης διατυπώνεται από όλους, ενώ στο μεταξύ, καταβάλλονται προσπάθειες και από την πλευρά της δημοτικής αρχής, προκειμένου να διευθετηθεί το πρόβλημα.

Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, απέστειλε χθες σχετική επιστολή στον Υφυπουργό Παιδείας Αλέξανδρο Δεμερτζόπουλο, επισημαίνοντας ότι «το Γυμνάσιο – Λύκειο Αλοννήσου από της 11 Σεπτεμβρίου, ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς εξακολουθεί να έχει έλλειψη ενός καθηγητή οικονομολόγου ΠΕΟ9, με αποτέλεσμα οι μαθητές να χάνουν διδακτικές ώρες. Οι γονείς της Αλοννήσου βρίσκονται σε πλήρη αναστάτωση, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει κατάληψη του σχολείου από τους μαθητές». Το αίτημα του κ. Βαφίνη είναι να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου δοθεί άμεσα λύση «για την κάλυψη της θέσεως, για να συνεχιστεί η ομαλή λειτουργία του σχολείου».

Παράλληλα ο δήμαρχος Αλοννήσου είχε χθες συνάντηση με τους μαθητές του σχολείου και το δεκαπενταμελές, ενημερώνοντάς τους για τις ενέργειές του, προς την κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος.