ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των αιρετού Κώστα Τουλγαρίδη και αναπληρωτή αιρετού Χρήστου Κανδηλώρου

Tα 335 κενά που παραμένουν στην Αν Αττική, οι καλοκαιρινές διακοπές των εκπαιδευτικών και οι επικοινωνιακές αθλιότητες!!!

Tο Υπ Παιδείας αντί να καλύψει όλα τα κενά ενορχηστρώνει τον κοινωνικό αυτοματισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς με τα περί περικοπής των διακοπών του καλοκαιριού

3 μήνες μετά την έναρξη της σχ. χρονιάς τα δημόσια σχολεία συνεχίζουν να υπολειτουργούνΦτάσαμε στη μέση του 3ου μήνα από την έναρξη των σχολείων και η κατασταση με τα κενα παραμένει άθλια και χωρίς προηγούμενο. Μόνο η μειοψηφεία των σχολείων έχουν καλυφθεί πλήρως από εκπαιδευτικούς και τα περισσότερα σχολεία δεν μπορούν να καλύψουν πλήρως ούτε το πρωινό πρόγραμμα ενώ τα ολοήμερα σε ελαχιστα σχολεία λειτουργούν και στα περισσότερα δε λειτουργούν καθόλου ή υπολειτουργούν.

Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα αυτή την ώρα είναι ότι το Υπουργείο συμπεριφέρεται σαν να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Άλλωστε ο Υπ. Παιδείας μας έχει προετοιμάσει για την απερίγραπτη στάση του όταν με την αναληψη των καθηκόντων του, αναφερόμενος στα χιλιάδες κενά, μίλησε για “κάποιες εκρεμμότητες” ενώ ενα μήνα αργότερα δήλωσε ότι “τα σχολεία θα λειτουργήσουν με κενά”!!! προαναγγέλοντας ανερυθρίαστα την ΜΗ ΚΑΛΥΨΗ τους όλο το χρόνο!

Αυτό φαίνεται και από τον τρόπο που χειρίζεται αυτή την κατάσταση το υπουργείο και αποκαλύπτεται ότι απολύτως συνειδητά ακολουθεί αυτη την πολιτική και το μόνο που το ενδιαφέρει είναι πως εποικοινωνiακά θα την “καλύψει”.

Συνεχίζει τις προσλήψεις αναπληρωτών σαν το “βασανηστήριο της σταγόνας” και ενώ τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί ακούνε για προσλήψεις νέας φάσης ο αριθμός των αναπληρωτών αποδεικνύεται κάθε φορά κορόϊδία.

Συγκεκριμένα, αμέσως μετά τις τελευταίες προσλήψεις αναπληρωτών ειδικοτήτων στις 23 Οκτώβρη ακολούθησαν:

η Γ΄ φάση πρόσληψης δασκάλων και νηπιαγωγών όπου σε συνολικά 59 κενά δασκάλων (αυτά ζήτησε η Δ/νση Αν Αττικής από το Υπ. Παιδείας την προηγούμενη της πρόσληψης) προσέλαβε μόλις 7 δασκάλους στην Αν Αττική και για 19 κενά νηπιαγωγών – με 1 κλασσικό και 18 ολοήμερα τμήματα να μη λειτουργούν ΔΕΝ προσέλαβε ΚΑΝΕΝΑ / ΚΑΜΙΑ νηπιαγωγό.

η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών ειδικής αγωγής που ανακοίνωσε στις 13/11 για 55 κενά στην ειδική αγωγή (στην Α΄ Αν Αττ 23 κενά δασκαλων και 8 Νηπιαγ στη Β΄Αν Αττ 20 κενά δασκα και 4 νηπιαγ) όταν σχεδόν όλα τα ΣΜΕΑΕ είναι χωρίς εκπαιδευτικό προσέλαβε 23 αναπληρωτές δασκάλους και 6 νηπιαγωγούς που σημαίνει ότι τα μισά τμήματα ένταξης θα παραμείνουν κενά και μετά το 3ο μήνα της σχολικής χρονιάς και ίσως όλη τη σχολική χρονιά!

Με βάση ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ τα κενά στην Αν Αττική είναι 335, για να λειτουργήσουν όλα τα σχολεία πλήρως και τα ολοήμερα.

Αναλύτικά (και αν χρειαστεί επιφυλασσόμαστε να τα ανακοινώσουμε και ανα σχολική μονάδα) :

Κενά ειδικοτήτων στην Αν. Αττική έχουν ως εξής:

ΠΕ06 Αγγλικών παραμένουν 23 κενά

ΠΕ08 Εικαστικών παραμένουν 23 κενά

ΠΕ11 Γυμναστών παραμένουν 47 κενά

ΠΕ16 Μουσικών παραμένουν 26 κενά

ΠΕ 32 ή 18.5 Θεατρολογίας παραμένουν 23 κενά

ΠΕ 19-20 Πληροφορικής παραμένουν 17 κενά

ΠΕ 07 Γερμανικών παραμένουν 12 κενά

ΣΥΝΟΛΙΚΑ στην Αν. Αττική ΠΑΡΑΜΈΝΟΥΝ 171 ΚΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ προκειμένου να καλυφθούν πλήρως όλα τα σχολεία ώστε να αναπτύξουν το πρόγραμμά τους και να λειτουργήσουν πλήρως όλα τα ολοήμερα σχολεία.

επίσης ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ :

54 κενά δασκάλων (δύο πρωινά τμημάτα που προέκυψαν και δάσκαλοι για ολοήμερο)

19 κενά νηπιαγωγών1 κλασσικό τμήμα είναι κλειστό και 18 ολοήμερα λειτουργούν μόνο το πρωί και το ολοήμερο έχει στην πράξη καταργηθεί.

26 κενά στην ειδική αγωγή για τμήματα ένταξης

67 κενά δασκάλων για παράλληλης στήριξη (στις 39 εγγεκριμένες θέσεις που είχαν παραμείνει ακάλυπτες προστίθενται και 28 επιπλέον που εγκρίθηκαν σε 2η φάση – με καθυστέρηση, από Υπ. Παιδείας)

όπως έχουμε καταγγείλει επανηλειμένα από την αρχή της χρονιάς συνεχιζεται

  • η μη αναπτυξη όλου του πρωινού προγράμματος στα περισσότερα σχολεία ενώ γίνεται κατα παράβαση του αναλυτικού προγράμματος ανατιθενται ανατίθονται περισσότερες ώρες σε διαθέσιμους στο σχολείο εκπαιδευτικούς ειδικότητας, μαθήματα καλύπτονται από ανάθεση σε εκπαιδευτικούς άλλης ειδικότητας, σε αντίθεση με το ισχύων θεσμικό πλαίσιο, είτε δεν καλύπτονται τα μαθήματα που λείπουν και απλά “απασχολούνται” οι μαθητές για να μη σχολάνε νωρίτερα!!!
  • τα ολοήμερα στη συντριπτική πλειοψηφεία των ΕΑΕΠ θα συνεχίσουν να μη λειτουργούν ενώ πολλά κλασσικά ολοήμερα παραμένουν κλειστά είτε υπολειτουργούν υποδέχομενα μικρό μέρος των εγγεγραμμένων μαθητών.
  • παραμένουν τμήματα των 26 και 27 μαθητών (ενδεικτικά μόνο στο 2ο Γραφείο λειτουργούν υπεράριθμα τμήματα στο 1ο Μαρκοπούλου, 1ο Κερατέας, 1ο Π-Ράφτη, 3ο & 4ο Παιανίας κ.ά.
  • τα σχολεία και τα τμήματα με διαγνωσμένες περιπτώσεις μαθητών που χρήζουν ειδικής βοήθειας είτε με τμήματα ένταξης που δε λειτουργούν είτε με παράλληλή στήριξη “υποφέρουν” καθώς οι τάξεις αντιμετωπίζουν πρόσθετα προβλήματα στη λειτουργία τους.

το Υπουργείο αντί να καλύπτει τα κενά καλιεργεί τον κοινωνικό αυτοματισμό σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Την ώρα που ζούμε αυτη την άθλια πραγματικότητα στο δημόσιο σχολείο αντί το Υπουργείο να ασχοληθεί με την κάλυψή των κενών καλλιεργεί τον κοινωνικό αυτοματισμό σε βάρος των εκπαιδευτικών.

Ξαφνικά, το Σάββατο 14/11, σε ένα δημοσίευμα της εφημερίδας “Αγορά” εμφανίστηκε η απαίτηση της Τρόϊκα – Κουαρτέτο για την περικοπή των διακοπών των εκπαιδευτικών σε ένα μήνα και την εργασία τους ως γραμματείς στα δικαστήρια!!! Βέβαια για άλλη μια φορά, η κυβέρνηση διαφώνησε με την τρόϊκα και προέβαλε αντίσταση και δεν αποδέχτηκε το μέτρο !!!

Με ένα ανεπανάληπτο συντονισμό, ανεξήγητο πως(!), την ίδια μέρα η συγκεκριμένη είδηση έγινε κύριο θέμα σε όλες τις ιστοσελίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς κλπ

Το μήνυμα σαφές: παράλληλα στην άθλια εικόνα του σχολείου παραβάλουμε τις δήθεν υπέρογκες διακοπές των εκπαιδευτικών (καμία σημασία δεν έχει αν οι διακοπές των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα είναι λιγότερες από πολλές χώρες στην ΕΕ και αλλού και πάντως όχι πάνω από το μέσο όρο των εκπαιδευτικών της ΕΕ). Έτσι θα μπορεί ο γονιός που το σχολείο του υπολειτουργεί, να σκέφτεται ΟΧΙ το κακό υπουργείο που εφαρμόζει το Μνημόνιο και δεν διορίζει αλλά τον κακό εκπαιδευτικό που κάθεται όλο το καλοκαίρι και αρνείται να δουλέψει 2-3 ώρες παραπάνω – έστω εθελοντικά και το πρόβλημα θα λυνόταν!!!

Ανοίγει έτσι , δια της πλαγίας, τη συζήτηση για την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών για την οποία έχει βέβαια διαβεβαιώσει ότι δε θα την εφαρμόσει ενώ την ίδια στιγμή την προβλέπει ρητά οι οδηγίες του ΟΟΣΑ τις οποίες έχει δεσμευτεί να εφαρμόσει!!!

Μα, θα μας πείτε, αφού το Υπουργείο δήλωσε τη διαφωνία του στους τροϊκανούς…

Ναι, αυτό λέει και το ρεπορτάζ…

και εμείς ρωτάμε :

  • Ακόμα και αν αυτά συζητήθηκαν πραγματικά με τους τροϊκανούς, ποιος έδωσε τις “διαροές¨στα ΜΜΕ αυτή τη χρονική στιγμή ;
  • Ποιος συντόνισε να περάσει η είδηση αυτή ως κύριο θέμα σε όλα σχεδόν τα ΜΜΕ, τη στιγμή μάλιστα που δεν αναφέρουν λέξη για την κατάσταση των σχολείων και των κενών, πια.
  • Αλήθεια πόσες φορές αυτή η κυβέρνηση – γιατί δεν είναι το ίδιο με τις προηγούμενες – δεν έδωσε σκληρή μάχη με την τρόϊκα αλλά δυστυχώς έχασε… και εφάρμοσε μέτρα ακριβώς στην ίδια κατεύθηνση με τις προηγούμενες κυβερνήσεις!

Ας σταματήσουν να παίζουν με τη νοημοσύνη μας. Ας σταματήσουν, επιτέλους, τις επικοινωνιακές αθλιότητες.

Κυρίως, ας σταματήσουν να παίζουν με τα παιδιά και το δικαίωμά τους στη μόρφωση.

Ας σταματήσουν να παίζουν με τη δημόσια εκπαίδευση και τις ζωές μας.

Τώρα να προχωρήσουμε στη συνέχιση των κινητοποιήσεων οι εκπαιδευτικοί (οι σύλλογοι να πάρουν πρωτοβουλίες) σε συντονισμό με τους γονείς και τους αναπληρωτές – αδιόριστους.

ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΗ

Να σπάσουμε τα ασφυκτικά όρια του Μνημονίου και να εξασφαλίσουμε το δικαίωμα στη μόρφωση για τα παιδιά μας και την εργασία στους εκπαιδευτικούς που παραμένουν άνεργοι, πολλοί μετά από πολλά χρόνια δουλειάς ως αναπληρωτές.

ΥΓ περί νέας συγκρότησης των υπηρεσιακών συμβουλίων :

και μέσα σε όλα αυτά το υπουργείο παρέλυσε και τα υπηρεσιακά συμβούλια δημιουργώντας πρόσθετα προβλήματα καθώς παγώσαν όλες οι υπηρεσιακές πράξεις! Έτσι επιβάλεται και η μετάθεση όλων των τοποθετήσεων μονοπρόσωπα από τους /τις δντές εκπαίδευσης χωρίς την όποια παρέμβαση των αιρετών.

Και αυτά για να τοποθετήσει “τους δικούς του” διορισμένους στα υπηρεσιακά συμβούλια καταργώντας τους διορισμένους “των άλλων”, με τις ίδιες ακριβώς πρακτικές επιλογής “προθήμων” να υλοποιήσουν πιστά τις εντολές.

Όλα τα περί “διεύρινσης της δημοκρατίκής λειτουργίας της διοίκησης”, του “3ου εκλεγμένου αιρετού” από τους εκπαιδευτικούς πάνε περιπατο…

Άλλωστε Μνημόνια χωρίς τον απόλυτο έλεγχο και την αυταρχική επιβολή ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ.

ΥΓ 2 : αφού τα ψάχνουν ακόμα και δεν είχαν έτοιμα τα νέα πρόσωπα ώστε να κάνουν άμεσα την αλλαγή δεν μπορούσαν τουλάχιστον να προβλέψουν ότι θα καταργούνταν τα συμβούλια με την παλιά σύνθεση με την ανακοίνωση των νέων ώστε να μη σταματήσουν και οι στοιχειώδεις λειτουργίες… ;;; 15/11/2015