Θεολόγος ΕΠΑ.Λ.: «Άγνωστος» σε επτά (7) έως και δέκα (10) σχολεία.

Τι νόημα έχουν τα Θρησκευτικά για μία (1) ώρα , στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ.;

α) Δεν πρόκειται ο καθηγητήςνα μάθει ούτε τα ονόματα των μαθητών αφού θα τους δει περίπου εικοσιπέντε (25) φορές (στην καλύτερη) σε ένα διδακτικό έτος.

β) Ο Δ/ντής του σχολείου δεν πρόκειταιναμάθει ποιος είναι και οι εφημερεύοντες θα τον περνούν για εξωσχολικό.

γ) Ο καθηγητής για να κάνει το εβδομαδιαίο πρόγραμμά του θα πρέπει να πηγαίνει σε επτά (7) έως και δέκα (10) διαφορετικά ΕΠΑ.Λ..

Επομένως, ή θα πρέπει να μπει άλλη μία (1) ώρα ή να καταργηθεί το μάθημα και στη θέση του να ενταχθούν τα μαθήματα υποστήριξης (Νεοελληνική Γλώσσα ή Μαθηματικά) ως επιλεγόμενα ( αν και κατά τη γνώμη μου χρειάζονται και τα δύο (2) ) .

Γιατί το Υ.ΠΑΙ.Θ στα Μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ Τάξης του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. «ξέχασε» τα Θρησκευτικά; Μήπως δεν θα ενταχθεί το μάθημα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.;

Αν είναι έτσι ως προς τι η μία (1) ώρα Θρησκευτικά στο ΗμερήσιοΕΠΑ.Λ.;

Αποστολόπουλος Δημήτριος