Αρχίζει, σήμερα, στις 12 το μεσημέρι, η συνεδρίαση της ολομέλειας της , προκειμένου να συζητηθεί και να ψηφιστεί το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για την ίδρυση του .

Στο εν λόγω νομοσχέδιο, περιλαμβάνεται και διάταξη που ορίζει ως υποχρεωτική τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση -την ένταξη δηλαδή των νηπίων από την ηλικία των τεσσάρων στα νηπιαγωγεία- κάτι που έχει βρει αντίθετη την ΚΕΔΕ, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι κλειστοί οι δημοτικοί σταθμοί της επικράτειας.

Μάλιστα, η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει προκηρύξει 24ωρη απεργία για όλους τους εργαζόμενους των σταθμών, καθώς και πανελλαδική στάση εργασίας για το σύνολο των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση από τις 11 το πρωί έως τη λήξη της πρωινής βάρδιας. Παράλληλα, έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις, της ΠΟΕ- στις 11:30 το πρωί έξω από τα γραφεία της στην πλατεία Καραϊσκάκη και της ΚΕΔΕ στις 12 το μεσημέρι στην πλατεία Κλαυθμώνος.

και ΠΟΕ-ΟΤΑ υποστηρίζουν ότι με την υλοποίηση της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, θα υποβαθμιστούν οι δημοτικοί παιδικοί σταθμοί και θα κινδυνεύσουν θέσεις εργασίας σε αυτούς, ενώ σκοπεύουν να παραδώσουν στη Βουλή υπογραφές γονέων που αντιδρούν στην εφαρμογή του μέτρου.

Στον αντίποδα, το συντονιστικό των Νηπιαγωγών θεωρεί «σαθρά» τα επιχειρήματα της ΚΕΔΕ και την κατηγορεί ότι «παραπληροφορεί, επιχειρεί να τρομοκρατήσει και απειλεί ευθέως τους εργαζόμενους στους παιδικούς σταθμούς των δήμων».

«Οι Δημοτικοί δεν έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τη ζήτηση, γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα έλλειψης δομών. Συνεπώς, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος αποδόμησης και συρρίκνωσης των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών από την υποχρεωτική ένταξη των προνηπίων στο Νηπιαγωγείο. Αντιθέτως, υπάρχει ανάγκη ίδρυσης και νέων » αναφέρει το Συντονιστικό.

Τέλος, οι νηπιαγωγοί σημειώνουν: «Ως εκπαιδευτικοί, θα ήταν αδιανόητο να μη συμφωνήσουμε με την αναβάθμιση των σπουδών όλων των κλάδων. Η αναβάθμιση των σπουδών των Βρεφονηπιοκόμων και η μετατροπή του τμήματος σε Πανεπιστημιακό (και όχι σε πρόγραμμα διετούς κύκλου σπουδών, ή να παραμείνει ΑΤΕΙ όπως είχε προταθεί κατά τη διάρκεια της διαδικασίας για την ίδρυση του Πανεπιστημίου) είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και προς όφελος όλων των παιδιών, κυρίως αυτών που προέρχονται από τα πιο χαμηλά κοινωνικά στρώματα».