Συνάδελφοι ο αρμαγεδώνας δεν έρχεται αλλά είναι εδώ.

Ο Λιάκος συνεχίζει το καταστροφικό του έργο έχοντας όλους εμάς τους καθηγητές, υποτίθεται αυτόφωτες και αυτόνομες προσωπικότητες, να κοιτάμε μουδιασμένοι ή να δηλώνουμε άγνοια παριστάνοντας τους ‘κουφούς’ και τους ‘τυφλούς’. Το χρονικό της καταστροφής έχει ως εξής:

Βήμα 1ο : Πριν από ένα χρόνο μια ομάδα υποτιθέμενων αγανακτισμένων φοιτητών για το χάλι της Παιδείας (), σαν γνήσιοι αρουραίοι που πρώτα βρωμίζουν και μετά εξαφανίζονται, υποτίθεται έδωσαν τη σπίθα προβληματισμού για μια νέα μεταρρύθμιση στη πολύπαθη Τ.Ε.Ε., που είχε σύμφωνα με τους εμπνευστές της στόχο με ορίζοντα 5ετίας, την κατάργηση των Σχολείων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Βήμα 2ο : Τη βρώμικη δουλειά αναλαμβάνει να εκτελέσει το Ι.Ε.Π., συστήνοντας επιτροπές χωρίς να υπάρχει η στοιχειώδης αξιοκρατική και διαφανής διαδικασία. Βέβαια κύριοι ενορχηστρωτές είναι υποτίθεται ‘συνάδελφοι’ από τον χώρο της Τ.Ε.Ε., σε θέσεις συμβούλων και άλλες .

Βήμα 3ο : Ξεκινάει με την κατάλληλη προπαγάνδα στα ΜΜΕ ο περιβόητος για την Παιδεία όπου προβλεπόταν να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2016, αφού θα είχαν ακουστεί και ληφθεί υπόψη οι φωνές των κοινωνικών ομάδων (καθηγητές, μαθητές, γονείς). Όμως τον Μάιο του 2016, έχουν ήδη τυπωθεί και εκδοθεί τα Φ.Ε.Κ. που «καλούπωναν» τη νέα μεταρρύθμιση με μοναδικό φαινόμενο οι μαθητές της Γ΄τάξης να συνεχίζουν τις σπουδές τους με τον νόμο Αρβανιτόπουλου, οι της Α΄τάξης με τον νόμο Φίλη και οι μαθητές της Β΄τάξης και με τους δύο νόμους (Μέχρι τον Ιούνιο ο νόμος του Αρβανιτόπουλου και μετά ο νόμος Φίλη).

Βήμα 4ο : Τα σχολεία ξεκινάνε τη νέα σχολική χρονιά σε πολλές περιπτώσεις με τεράστια κενά και παραδόξως σε άλλες περιπτώσεις με τεχνητές υπεραριθμίες, καταργήσεις τμημάτων και ειδικοτήτων, συγχωνεύσεις Τομέων και μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών.

Κατά καιρούς ο πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου Λιάκος έχυνε όπου μπορούσε τη χολή του για τα Σχολεία της Τ.Ε.Ε., με δηλώσεις, «Τα ΕΠΑ.Λ. έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους» ή «είναι απλά αποθετήρια ψυχών».

Μέχρι και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετωπίζει τον Λιάκο σαν έναν ‘πανεπιστημιακό’ εκτός πραγματικότητας που τα κείμενα του και οι δημόσιες δηλώσεις του, προκαλούσαν θυμηδία προβάλλοντας με την αστοχία τους την ανικανότητα του να καταλάβει τη σπουδαιότητα για την ελληνική κοινωνία που έχει διαδραματίσει η Τεχνική εκπαίδευση από την εποχή του Καποδίστρια που την ίδρυσε έως και σήμερα στην Ελλάδα της κρίσης.

Βήμα 5ο : Ο Λιάκος που φαίνεται να συνεχίζει το «θεάρεστο έργο» Ρεπούση, με εμπρηστικές δηλώσεις για τον ποντιακό ελληνισμό, αλλά και πράξεις που προσβάλουν το φρόνημα του λαού και με χειρουργική ακρίβεια ακρωτηριάζει μαθήματα, όπως τα Αρχαία Ελληνικά, τα Θρησκευτικά, την Ιστορία, έρχεται τώρα να βάλει την ταφόπλακα στην Δημόσια Τ.Ε.Ε., κοινοποιώντας τις απαράδεκτες και προκλητικές θέσεις του με την μορφή «» για την αναβάθμιση της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κύριοι/ες Συνάδελφοι θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. της μοναδικής σοβαρής δύναμης που υπερασπίζεται τη Δημόσια Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση ο λεπτομερής σχολιασμός του του οποίου τα κύρια σημεία είναι:

  1. Τετραετές Γυμνάσιο και διετές Λύκειο. Μόνο με αυτή την αλλαγή σύμφωνα με το υπόμνημα θα κλείσει το 1/3 των σχολείων. Μόνο τα ΕΠΑ.Λ. είναι 400 σχολεία. Αν υποτεθεί ότι σε κάθε ευνομούμενη πολιτεία υπάρχει προβληματισμός όταν ένα σχολείο σταματά να λειτουργεί, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι είναι ανυπολόγιστο το κόστος όχι μόνο για τη νέα γενιά αλλά και για όλη την ελληνική κοινωνία όταν στις ήδη κατηργημένες εκατόν έξι (106) κατηργημένες ΕΠΑ.Σ. προστεθούν περισσότερα από εκατόν τριάντα (130) ΕΠΑ.Λ..
  2. Το νέο Τεχνικό σχολείο θα είναι διετές αλλά το 1ο έτος του θα είναι παρόμοιο με του ΓΕ.Λ.. Δηλαδή το υπάρχον κουτσουρεμένο τριετές ΕΠΑ.Λ., πολύ σύντομα, πιστεύουμε αν δεν υπάρξει η αναγκαία αντίδραση, από τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα εκφυλιστεί σε μονοετές. Αυτό θα έχει ως συνέπεια να μην μπορεί ο απόφοιτος να έχει τα επαγγελματικά δικαιώματα που είχε ως σήμερα, και το ‘Τεχνικό’ Σχολείο να οδηγείται στην ανυποληψία, στην παρακμή και νομοτελειακά στο κλείσιμο του.
  3. Στο συγκεκριμένο υπόμνημα ο φωστήρας της μεταρρύθμισης Λιάκος δηλώνει ανερυθρίαστα ότι οι απόφοιτοι της Γ΄τάξης δεν θα παίρνουν πτυχίο. Δηλαδή επαναφέρει το εκπαιδευτικό σύστημα όπως ήταν πριν 50 χρόνια. Πριν ακόμα και από τη μεταρρύθμιση Παπανούτσου που είχε ιδρύσει και εντάξει τις Τεχνικές Σχολές (Κατώτερες, Μέσες, Ανώτερες Τεχνικές Σχολές), στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα. Έτσι θα επιτευχθεί ο διακαής πόθος των εμπνευστών της μεταρρύθμισης, ότι «με ορίζοντα πενταετίας, οι δύο τύποι Λυκείων ΓΕ.Λ. –ΕΠΑ.Λ., να γίνουν ένας».

ΚΥΡΙΟΙ/ΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ. Ακόμα και αν υποτεθεί ότι το δυναμικό των καθηγητών με τις υπάρχουσες ειδικότητες του, είναι απλοί αριθμοί που πρέπει η «πρώτη φορά Αριστερά» να τους μειώσει, το εγκληματικό στη συγκεκριμένη περίπτωση με το κλείσιμο των σχολείων είναι ότι μεθοδευμένα επιχειρούν να αποστερήσουν από τα παιδιά των λαϊκών τάξεων που αποτελούν την πλειοψηφία των μαθητών που στελεχώνουν τα ΕΠΑ.Λ. και τα τελευταία τους εφόδια, που είναι τα Γράμματα και η Τέχνη της επιλογής τους.

Αγαπητοί συνάδελφοι, τα προσωπεία έπεσαν και με τα όσα συμβαίνουν στο χώρο της Παιδείας, δεν υπάρχουν δικαιολογίες για κανένα από εμάς. Ως καθηγητές που επενδύσαμε τη ζωή μας στην Τ.Ε.Ε. και στα προβλήματα της, πιστεύουμε ότι η αντίληψη Λιάκου, θέλει να μετατρέπονται οι απόφοιτοι των Τεχνικών Επαγγελματικών Σχολείων σε ανειδίκευτους, ανεπάγγελτους και διαχρονικά κομματικά εξαρτώμενους αντί να προορίζονται ως οι μελλοντικοί επαγγελματίες που θα καλύψουν τις ανάγκες της κοινωνίας, ενώ παράλληλα θα είναι ελεύθεροι δημοκρατικοί πολίτες με άποψη.

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ Ο.Λ.Τ.Ε.Ε..

ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ.

Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Τ.Ε.Ε. ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΘΝΙΚΟ.

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ