Για κενά σε πάρα πολλές περιοχές κάνει λόγο η , καθώς, όπως τονίζει, το σύστημα διορισμού τα αγνόησε, μαζί με πολλές δηλώσεις αναπληρωτών.

Η Ομοσπονδία τονίζει παράλληλα ότι “με ευθύνη των παραγόντων του Υπουργείου πολλοί από αυτούς είτε δεν είδαν το όνομά τους στη σχετική απόφαση είτε προσελήφθησαν σε άλλη περιοχή”

Έτσι, περιοχές όπως το Ηράκλειο Κρήτης, ο Πειραιάς, η Χίος, οι Οινούσσες, τα Ψαρά, η Ανατολική Θεσσαλονίκη και άλλες αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα.

Διαβάστε παρακάτω τη  σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

“Είναι γνωστή η πάγια θέση της ΟΛΜΕ ότι πρέπει να δηλώνονται όλα τα κενά και οι των αναπληρωτών συναδέλφων να γίνονται σε μία φάση, αρχές Σεπτέμβρη, ώστε όλες οι σχολικές μονάδες να λειτουργούν με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Αυτή η θέση μας συμβάλει τόσο στην αποτελεσματική λειτουργία των σχολείων από την αρχή της χρονιάς, όσο και στη δίκαιη τοποθέτηση των αναπληρωτών. Όμως με μεγάλη ανησυχία διαπιστώσαμε ότι φέτος, το σύστημα διορισμού των αναπληρωτών αγνόησε ή δεν συμπεριέλαβε πάρα πολλά κενά περιοχών με αποτέλεσμα αυτά να παραμένουν ακάλυπτα και να προκαλείται μεγάλη αναταραχή στις προσλήψεις των αναπληρωτών που αγνοήθηκαν οι δηλώσεις τους.

Η μη δήλωση όλων των κενών στο σύστημα έχει και μια άλλη πολύ σοβαρή παράμετρο, την ανθρώπινη. Οι αναπληρωτές συνάδελφοί μας, αυτοί που έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης τις σχολικές μονάδες, είναι πρωτίστως άνθρωποι. Σήμερα με ευθύνη των παραγόντων του Υπουργείου πολλοί από αυτούς είτε δεν είδαν το όνομά τους στη σχετική απόφαση είτε προσελήφθησαν σε άλλη περιοχή. Ενδεικτικά αναφέρουμε περιοχές όπως: Ηράκλειο Κρήτης, Πειραιάς, Χίος,  Οινούσσες, Ψαρά, Ανατ. Θεσσαλονίκης, κ.α.

Οι παραπάνω παραλείψεις αφορούν, όπως είναι σαφές, και τη Γενική Παιδεία και την Ειδική Αγωγή.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ:

  • Διαμαρτύρεται για την απαράδεκτη προχειρότητα που έδειξαν οι Υπηρεσίες του Υπ. Παιδείας σε ένα μείζονος σημασίας ζήτημα όπως αυτό των προσλήψεων.

  • Απαιτεί να συγκεντρωθούν όλα τα κενά και να «τρέξει» άμεσα το σύστημα από την αρχή και για τις προσλήψεις στους πίνακες της Γενικής Παιδείας και της Ειδικής Αγωγής.”