Τις περισσότερες προγραμματισμένες δράσεις απ’ όλα τα Υπουργεία έχει το που έχει ετοιμάσει παρεμβάσεις σε όλες τις βαθμίδες της .

Εν πρώτοις, μετονομάζοντας την «Προσχολική Αγωγή» σε «Πρωτοσχολική Εκπαίδευση», το αρμόδιο Υπουργείο έχει ως στόχο 2ετή υποχρεωτική φοίτηση στο , ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για την αποδοχή όλων των εγγραφών των προνηπίων. Η ίδρυση, μέσα στο σχολικό έτος 2017 -2018, τριών μουσικών σχολείων (σε Λιβαδειά, Ελευσίνα και Καστοριά) και δύο καλλιτεχνικών (σε Κερατσίνι και Περιστέρι) είναι επίσης ψηλά στις προτεραιότητες του Υπουργείου.

Η αυτό-αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που θα δημιουργήσει νέα κουλτούρα στα σχολεία, ως μία μη ελεγκτική διαδικασία με στόχο, τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση περί τα τέλη Σεπτεμβρίου. Από την επόμενη σχολική χρονιά, προγραμματίζεται η επαναλειτουργία των σχολικών βιβλιοθηκών Β’ βάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ ο θεσμός θα επεκταθεί και στην Α’βάθμια εκπαίδευση.

Στην Γ’ βάθμια εκπαίδευση επίκειται η κατάθεση νομοσχεδίου για τη ρύθμιση οργανωτικών και διοικητικών θεμάτων, όπως η ίδρυση, συγχώνευση, κατάτμηση, μετονομασία, κατάργηση ή μεταβολή έδρας , δίνοντας έμφαση στην αυτοδυναμία τους αλλά και στην επαναφορά του ασύλου. Με άλλο νομοσχέδιο θα δίδεται η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων από άλλο Τμήμα από αυτό που φοιτά ο φοιτητής/ τρια. Ενώ με μια τρίτη νομοθετική παρέμβαση, θα ρυθμίζονται θέματα μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών: θα θεσπιστούν όροι επιβολής διδάκτρων, αλλά θα θεσμοθετηθεί και η ελεύθερη πρόσβαση των οικονομικά ασθενέστερων. Επίσης, δημιουργείται επιτροπή, από τον Σεπτέμβριο του 2017, για την αναγνώριση των επαγγελματικών (και ακαδημαϊκών;) δικαιωμάτων των αποφοίτων Καλλιτεχνικών Σχολών. Σχεδιάζεται επίσης η αξιοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ.