Συνάντηση του Υφυπουργού Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη με την Πανελλήνια Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Φυσικοθεραπευτών με στόχο την προώθηση του θεσμού της Μαθητείας

Συνεχίζοντας τις συναντήσεις του για την προώθηση του θεσμού της μαθητείας που αφορά τους αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων, ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης συναντήθηκε την Πέμπτη, 02 Αυγούστου 2018, με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Ελευθεροεπαγγελματιών Φυσικοθεραπευτών κ. Γεώργιο Τσαγρή.

Ο κ. Τσαγρής ενημερώθηκε για το πρόγραμμα της μαθητείας και ειδικότερα για την ειδικότητα «Βοηθός Φυσικοθεραπευτή», τα πρώτα τμήματα μαθητείας της οποίας ξεκίνησαν κατά τη Β’ φάση για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχε και ο Διευθυντής του Γραφείου του Υφυπουργού Θέμης Κοτσιφάκης, συζητήθηκε και το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της συγκεκριμένης ειδικότητας.

Στη συνάντηση ο Υφυπουργός αναφέρθηκε στο στρατηγικό σχέδιο αναβάθμισης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ) και κυρίως στο «Μεταλυκειακό Έτος- Τάξη Μαθητείας», που προσβλέπει στη βελτίωση της εργασιακής προοπτικής των αποφοίτων των ΕΠΑΛ και στην ομαλή και ασφαλή είσοδό τους στην αγορά εργασίας με αμοιβή, ασφάλιση και πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Πρόσθεσε ότι κατά τη διάρκεια του προγράμματος, στο οποίο έχουν συμμετάσχει ήδη 4000 απόφοιτοι τα τελευταία δύο έτη, το μαθησιακό περιβάλλον εναλλάσσεται μεταξύ χώρου εργασίας και φορέα εκπαίδευσης, οι μαθητευόμενοι συμμετέχουν τέσσερις ημέρες στο χώρο εργασίας, ενώ μια ημέρα την εβδομάδα παρακολουθούν επτάωρο εργαστηριακό μάθημα της ειδικότητας στο αρμόδιο ΕΠΑΛ ή Εργαστηριακό Κέντρο.

Στον εποικοδομητικό διάλογο που ακολούθησε ο Υφυπουργός κάλεσε την Πανελλήνια Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Φυσικοθεραπευτών να ενημερώσει τα μέλη της για να προσφέρουν θέσεις μαθητείας στους αποφοίτους ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2018-19. Ο πρόεδρος της Ένωσης κατέθεσε την πλούσια εμπειρία του από τη λειτουργία της αγοράς εργασίας στον τομέα της Φυσικοθεραπείας και έδειξε μεγάλη προθυμία και ενδιαφέρον ώστε να στηρίξει έμπρακτα το θεσμό της μαθητείας.