ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΣΔΕ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΚΟΡΔΗ ΓΙΑΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ – ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2016 – 2017

Το ΚΥΣΔΕ καλείται να υπολογίσει κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, βάσει της εγκυκλίου με α ριθμ. Πρωτ. 98235/Ε2,15/06/2016 με σοβαρή χρονική καθυστέρηση που οφείλεται στις αλλαγές αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων του Γυμνασίου και της ΤΕΕ, καθώς το ΠΔ 50/96 ορίζει ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.

Εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στην μη επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Σήμερα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις νέες αντιεκπαιδευτικές αλλαγές που πρόσφατα επέβαλλε ο Υπουργός Παιδείας που πιθανότατα θα οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις τμημάτων τομέων της Β ΕΠΑΛ, σε δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων ειδικοτήτων σε Γυμνάσια αλλά και σε Δημοτικά σχολεία με συνέπεια να οδηγηθούν άμεσα στην ανεργία χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές παρότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και στην κινητικότητα μονίμων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου. Ταμέτρα στόχο είχαν τη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας, το ξεθεμελίωμα των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, την εξοικονόμηση και την αντιδραστική αναδιάρθρωση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η συνέχιση αυτής της πολιτικής θα βρει τον κλάδο αντιμέτωπο με τεράστια προβλήματα τη νέα χρονιά. Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

Με βάση τα παραπάνω καταψηφίζω τους πίνακες που αφορούν κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος Αρ.Πρωτ.98235/Ε2,15/06/2016 για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Πέρα από τη συνολική διαφωνία μου το ελάχιστο που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό -κάτι που δεν συνέβη παρά την πρότασή μου- ήταν οι εκτιμήσεις των για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων τα οποία γνωρίζουν την καθημερινότητα και τις πραγματικές ανάγκες των περιοχών τους.