O αναφέρει στο facebook:

Οι προτάσεις του ΥΠΕΠΘ για το και την εισαγωγή στα ΑΕΙ χρειάζονται εξειδίκευση ώστε να συζητηθούν δημιουργικά και να κριθούν. Εκ πρώτης όψεως στέκονται σε ένα ενδιάμεσο χώρο: ανάμεσα στον άξονα της ριζικής μεταρρύθμισης του συστήματος, δηλ. στη δημιουργία καινούργιου τύπου λυκείου, την οποία είχε προτείνει το πόρισμα του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου, και στον άξονα της βελτίωσης του υπάρχοντος εξεταστικού συστήματος. Οι προτάσεις βρίσκονται πλησιέστερα στον δεύτερο άξονα, ώστε αφενός η τύχη των υποψηφίων φοιτητών να μην εξαρτάται από μια και μόνη στιγμή, αφετέρου να αποκτήσει αξία το ίδιο το σχολείο και οι μαθησιακές διαδικασίες.

Ως προς τη βελτίωση του εξεταστικού συστήματος, οι αλλαγές φαίνεται να είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, υπό τον όρο βέβαια ότι θα αλλάξει ο χαρακτήρας και το περιεχόμενο των μαθημάτων και θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αυτενέργεια των καθηγητών και των μαθητών. Δεν αντιμετωπίζουν βέβαια τα περισσότερα από τα μεγάλα προβλήματα που είχε επισημάνει ο Διάλογος.

Ως προς την επέκταση των χρόνων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα είναι η ποιοτική εκπαίδευση, όχι η οριακή επέκταση της υποχρεωτικότητας. Ποιοτική αναβάθμιση και της γενικής/επιστημονικής, και της επαγγελματικής, και της τεχνικής εκπαίδευσης.

Οι προτάσεις αυτές δεν πρέπει να αντιμετωπιστούν δημαγωγικά από την αντιπολίτευση, όπως δείχνουν οι πρώτες αντιδράσεις. Η δημαγωγία, η παραπλάνηση και η απαξίωση, το διχαστικό κλίμα που επικρατεί στον δημόσιο χώρο, η κουλτούρα της υπερβολής, δείχνουν ότι η εκπαίδευση εργαλειοποιείται και θυσιάζεται σε κομματικές επιδιώξεις. Μια εθνική συζήτηση για την εκπαίδευση χρειάζεται στοιχεία και επιχειρήματα.

Θα επανέλθουμε όταν το ΥΠΕΠΘ προσκομίσει αναλυτικότερο σχέδιο.