Σε έκθεση που δημοσιεύτηκε σήμερα, το δίκτυο Eurydice  παρουσιάζει μια εμπεριστατωμένη, συγκριτική χαρτογράφηση των εθνικών πολιτικών και μέτρων για την ένταξη των μεταναστών μαθητών στα σχολεία της Ευρώπης.

Καλύπτει τα εξής θέματα:

πρόσβαση στην εκπαίδευση

μαθησιακή, ψυχοκοινωνική και γλωσσική υποστήριξη

ρόλος των εκπαιδευτικών και των διευθυντών σχολείων

και διακυβέρνηση.

Η εν λόγω επισκόπηση των πολλών διαφορετικών προσεγγίσεων και εργαλείων στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα παρέχει σημαντικές πληροφορίες στους επαγγελματίες του τομέα της εκπαίδευσης και της ένταξης, στους ερευνητές και στους φορείς λήψης αποφάσεων.

Η ένταξη των μαθητών που προέρχονται από οικογένειες μεταναστών έχει ιδιαίτερη σημασία σε ολόκληρη την ΕΕ: οι μαθητές αυτοί τείνουν να εμφανίζουν λιγότερο καλές επιδόσεις στο σχολείο σε σχέση με τους γηγενείς συμμαθητές τους και συχνά νιώθουν λιγότερη ευεξία.