Τυχόν δεύτερη πολιτική επιστράτευση καθηγητών θα γελοιοποιήσει την κυβέρνηση και θα θιγεί το “κύρος” της ως προς τις δυναμικές λύσεις που μπορεί γρήγορα να εφαρμόζει.

Αν τον περασμένο Μάη , η χρησιμοποίηση της κρισιμότητας των Πανελλαδικών εξετάσεων έπιασε σε μεγάλο τμήμα της κοινής γνώμης που δε θέλει να διασαλεύεται η σχολική ζωή προ των διακοπών της, τώρα κανείς δε θα στραφεί κατά των εκπαιδευτικών πλην Πρετεντέρη, Καψή, Πορτοσάλτε και άλλων τέτοιων.
Μετά τις διαθεσιμότητες /απολύσεις συναδέλφων και το “ολοκαύτωμα” των αναπληρωτών, όλοι πληροφορήθηκαν για τα δεινά του κλάδου.Πλέον, όλοι ξέρουν, ποια είναι τα πραγματικά θύματα στο δημόσιο τομέα.
Δε συμφέρει την κυβέρνηση, δεύτερη, συνεχόμενη επιστράτευση εναντίον εκπαιδευτικών.Η πολιτική επιστράτευση δεν προσφέτεται για τακτικισμούς και θεατρολογία υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου.Κανένας δεν είναι ΟΜΗΡΟΣ, περισσότερο από τον εκπαιδευτικό σήμερα.Χωρίς οργανική, χωρίς μισθό για να επιβιώσει, έρμαιο καθηκοντολογίου, άθυρμα αξιολογήσεων και τόσα άλλα.Γιατί ο Κεδίκογλου (κυβερνητικός εκπρόσωπος) δε βλέπει ποιοι είναι οι πραγματικοί όμηροι και συνεχίζει το ατελέσφορο παραλήρημά του;
Η εφαρμογή , στην έσχατη ανάγκη και σε πολύ σοβαρότερες περιπτώσεις από μια απεργία, της πολιτικής επιστράτευσης απαιτεί ώριμη σκέψη, ενδελεχή διάλογο, διάθεση για συνομιλία, αδιάσειστη επιχειρηματολογία.Δεν είναι πουκάμισο για να το ανασύρουν από την κυβερνητική γκαρνταρόμπα κάθε φορά που βλέπουν ότι ο κοινωνικός αυτοματισμός πιάνει καθώς και η τσαμπουκαλίδικη άσκηση πολιτικής.
Βέβαια, όλα αυτά τα ξέρουν.Μελετούν καθημερινά το σφυγμό της ελληνικής κοινής γνώμης.Ξέρουν ότι υπάρχει έντονη δυσφορία και κύμα συμπάθειας αν όχι εκφρασμένης συμπαράστασης στους πληγόμενους καθηγητές .ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΡΟ.
Θα αφήσουν την απεργία να παραταθεί εβδομάδες στοχεύοντας στην οικονομική μας εξαθλίωση, θα ενεργοποιήσουν με φανατικό τρόπο τους δημοσιογράφους τους που ήδη βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία συκοφάντησης καθηγητών, θα προσπαθήσουν να διχάσουν (παγιδεύοντας αφελείς ασεπίτες ή μοριοδοτώντας επιπλέον τους παλιούς της επετηρίδας*) και για να θολώσουν τα νερά , θα κάνουν και καμιά μικρή, ανώδυνη παραχώρηση.
*Και εμεις της μαχόμενης Δευτεροβάθμιας αναγνωρίζουμε πως η μοριοδότηση 30 για ΑΣΕΠ και μόνο 5 για ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ! έχει σαφώς πονηρά κίνητρα και ευνοεί το διχασμό μεταξύ των συναδέλφων.Η τεράστια διαφορά στη μοριοδότηση είναι έντεχνα επινοημένη για να υποδαυλίσει ατέρμονες αντιπαραθέσεις επιστημονικής και διδακτικής επάρκειας με απώτερο σκοπό την εξασθένηση της απεργιακής καταιγίδας που τους πλησιάζει.
Υπογραφή:Μαχόμενη Δευτεροβάθμια