Σας υπενθυμίζουμε τα όσα είχε αναφέρει ο στις τελευταίες ομιλίες του προεκλογικά, αναφορικά με την :

Ο Κ. Μητσοτάκης στην ομιλία του στο Περιστέρι ανέφερε ότι θα εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες, ξεκινώντας πρώτα από την .

Αναλυτικά το απόσπασμα από την ομιλία του, που αφορά στην Παιδεία:

Το δικό μου όραμα, το δικό μου σχέδιο, θέλει μια σύγχρονη δημόσια Παιδεία που να προσφέρει στα παιδιά πραγματικά εφόδια για δουλειά. Με απολαβές που θα τους επιτρέπουν να χτίζουν μόνα τους τη ζωή τους και να μην είναι εξαρτημένα κάθε μήνα από τη σύνταξη του παππού ή του μπαμπά ή της μαμάς. Θέλουμε μια σύγχρονη Παιδεία ανοιχτή σε κάθε νέο. Θέλω να θυμίσω ότι η δημόσια Παιδεία ήταν η σκάλα που κάθε παιδί ανέβαινε για να μπορέσει να διεκδικήσει το μέλλον του, αρκεί να είχε διάθεση να αρπάξει τις ευκαιρίες και να εργαστεί σκληρά. Πρώτο, λοιπόν, το Περιστέρι, θα αποκτήσει το πρώτο νέο πρότυπο σχολείο, ώστε αυτοί που είναι άριστοι να μπορούν να διεκδικήσουν το δικαίωμα σε μια μόρφωση που θα ανταποκρίνεται στις δυνατότητές τους. Και ναι θα προσληφθούν και εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες, ξεκινώντας, όμως, από την Ειδική Αγωγή, γιατί στους πιο αδύναμους πρέπει πάντα να δείχνουμε τη μεγαλύτερη ευαισθησία. Και, όπως είπα και στη Βουλή, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής θα αναβαθμιστεί πραγματικά μετά την ανεύθυνη αντιμετώπιση που του επιφύλαξε η σημερινή κυβέρνηση. Το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αττικής θα γίνει πρότυπο Πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών, συνδεδεμένο, όμως, με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας. Εσείς πάνω απ’ όλα οι νεολαίοι μας στα δημόσια Πανεπιστήμια, αξίζετε μια καλύτερη Παιδεία. Δεν σας αξίζουν πτυχία τα οποία θα τα καρφιτσώνετε στους τοίχους σας χωρίς προσόντα, χωρίς να σας δίνουν τις απαραίτητες δεξιότητες, για να αντιμετωπίζετε μετά το απελπιστικό φάσμα της ανεργίας.

Φίλες και φίλοι, όλη η Ελλάδα θα γίνει μπλε στις 26 Μαΐου και σίγουρα όλη η Αττική θα γίνει μπλε. Αλλά στους φίλους μας που φωνάζουν αυτό το ωραίο σύνθημα τους θυμίζω ότι το μπλε για εμάς είναι το χρώμα της ενότητας. Και στη γαλάζια Ελλάδα -την οποία ονειρευόμαστε- χωράνε όλοι. Και αυτοί που δεν θα μας ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές.

Φίλες και φίλοι,

Θέλουμε μια Ελλάδα με ίσες ευκαιρίες για πρόοδο και προκοπή. Αλλά θέλουμε και μια Ελλάδα χωρίς φόβο, κυρίως εδώ στις λαϊκές συνοικίες. Δεν μπορεί οι οικογένειες να ζουν με τον τρόμο ότι θα μπουν εγκληματίες στο σπίτι τους. Δεν μπορεί οι καταστηματάρχες -τους συναντώ συνέχεια στις βόλτες μου εδώ στην Δυτική Αθήνα-, να ζουν με το φόβο πότε θα του σπάσουν ξανά την τζαμαρία, να έρθουν να τους ληστέψουν. Και δεν μπορεί εσείς οι φοιτητές να βρίσκετε βαποράκια, τραμπούκους και μπαχαλάκηδες στα προαύλια και στα αμφιθέατρα. Και βέβαια δεν μπορεί η ίδια η Βουλή να βεβηλώνεται. Όλοι πληγωθήκαμε, όταν είδαμε τις κόκκινες μπογιές στον τοίχο του ναού της Δημοκρατίας. Και δεν μπορεί, ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ενώ εσείς καθημερινά βιώνετε την ανασφάλεια, ενώ συνοικίες ολόκληρες της πόλης μας έχουν παραδοθεί στους μπαχαλάκηδες η κυβέρνηση να ασχολείται με το πώς θα πάρει άδεια από τη φυλακή ο Κουφοντίνας. Ένας καταδικασμένος τρομοκράτης και δολοφόνος που δεν έχει μετανοήσει ποτέ δημόσια για όσα έκανε.

Εμείς, λοιπόν, θα διώξουμε το φόβο από τα σπίτια και τις γειτονιές. Και θα επιστρέψουμε τα Πανεπιστήμια σε αυτούς που ανήκουν. Στους φοιτητές, στους καθηγητές, στο διοικητικό προσωπικό. Θα αποκαταστήσουμε τη δημόσια τάξη. Γιατί η δημόσια τάξη και ασφάλεια, όπως αρμόζει σε μια δημοκρατική χώρα. Γιατί η ασφάλεια είναι δικαίωμα όλων των Ελλήνων. Και το κράτος πρέπει να την εγγυάται. Το άσυλο της ανομίας θα καταργηθεί. Το Πανεπιστημιακό άσυλο τελειώνει την επόμενη μέρα. Και μαζί με τις προσλήψεις που πρέπει να γίνουν στην Υγεία και την Παιδεία, θα κάνουμε και 1.500 νέες προσλήψεις στην Ελληνική Αστυνομία. Θα προσθέσουμε 1.000 σύγχρονα περιπολικά και η ΕΛ.ΑΣ θα προμηθευτεί καινούργια αλεξίσφαιρα γιλέκα, ώστε οι αστυνομικοί που είναι επιφορτισμένοι με τη δική μας προστασία, να αισθάνονται πρώτα απ’ όλα οι ίδιοι ασφαλείς. Με άλλα λόγια, η Ελλάδα θα ξαναγίνει μια κανονική, ευνομούμενη χώρα.

Μίλησα για την Παιδεία, για την Υγεία, για την Ασφάλεια, φίλες και φίλοι. Όμως το κρίσιμο μέτωπο, το γνωρίζετε όλοι, είναι το μέτωπο της Οικονομίας. Το ξαναλέω: Θέλουμε ανάπτυξη με προκοπή για όλους. Θα έρθει μόνο μέσα από τη μείωση των φόρων και μέσα από μια έκρηξη επενδύσεων που θα φέρει πολλές νέες, καλοπληρωμένες, δουλειές.

Μητσοτάκης: Άμεση κατάργηση του από την κυβέρνηση της ΝΔ

 

Θέση για την υπόθεση Κουφοντίνα είχε πάρει ήδη πριν από τη σημερινή απόφαση του Αρείου Πάγου ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Μιλώντας στο Action 24 και απαντώντας σε ερώτηση για το τι θα πράξει η δική του κυβέρνηση με τις άδειες εξόδου που δίνονται σήμερα ακόμη και σε καταδικασμένους για βαριά ποινικά αδικήματα ο πρόεδρος της ΝΔ είπε χαρακτηριστικά:

«Η δική μου κυβέρνηση θα αλλάξει τον νόμο για τις άδειες, ώστε να υπάρχουν κριτήρια και να προσμετράται όχι μόνο τι έχει κάνει κάποιος στη φυλακή, αλλά και αν έχει εκφράσει μεταμέλεια για τις πράξεις του και επομένως, αν είναι δυνητικά επικίνδυνος να διαπράξει τα ίδια εγκλήματα. Διότι αυτή τη στιγμή ένας αμετανόητος τρομοκράτης, ο οποίος βγαίνει από τη φυλακή και τον υποδέχονται όλοι αυτοί οι οποίοι τον αναγνωρίζουν περίπου ως ήρωα, τι θα κάνει την επόμενη μέρα; Θα ασχοληθεί με τα μελίσσια του; Είμαστε σοβαροί; Ας μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθειας. Δεν γίνεται η χώρα να μην έχει φυλακές υψίστης ασφάλειας Τύπου Γ. Όχι μόνο για τρομοκράτες, αλλά και για πάρα πολύ σκληρούς ποινικούς, οι οποίοι έχουν κάνει τον Κορυδαλλό περίπου τσιφλίκι τους. Έχουμε 20 δολοφονίες στον Κορυδαλλό και κανείς δεν ασχολείται. Δεν είναι εικόνα σοβαρής χώρας αυτή. Αυτά, δεν είναι δεξιά πολιτική, ούτε κεντρώα, ούτε αριστερή. Είναι η αυτονόητη υποχρέωση του κράτους να διαφυλάξει τον νόμο και την τάξη. Να διαφυλάξει το ίδιο το κράτος δικαίου».

Στην ίδια συνέντευξή του, όπως και στη σημερινή που παραχώρησε στο Σκάι, ο πρόεδρος της ΝΔ αναφέρθηκε στα θέματα της ασφάλειας επισημαίνοντας πως η αντιμετώπισή τους θα αποτελέσει προσωπική προτεραιότητά του. Όπως είπε χαρακτηριστικά, η ΝΔ ως κυβέρνηση θα καταργήσει πλήρως το πανεπιστημιακό άσυλο, αμέσως μόλις αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. «Το δημόσιο Πανεπιστήμιο ανήκει στους φοιτητές, στους καθηγητές και στους εργαζόμενους και όχι στους μπαχαλάκηδες» τόνισε και εξήγησε ότι «το πανεπιστήμιο θα αντιμετωπίζεται όπως κάθε άλλος δημόσιος χώρος» και ότι «δεν θα δείξουμε καμία ανοχή σε αυτούς που βγαίνουν απ’ τις καταλήψεις και τα Πανεπιστήμια με βαριοπούλες, τα σπάνε και ξαναγυρίζουν στο “άσυλο” του πανεπιστημίου».

Μητσοτάκης: Tα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο για τον αριθμό των εισακτέων

 

Για την Παιδεία ανέφερε πως «τα πανεπιστήμια πρέπει να έχουν τα ίδια τον πρώτο λόγο για τα ζητήματα της εσωτερικής λειτουργίας τους και τον αριθμό των εισακτέων. Ο διευθυντής του σχολείου πρέπει να έχει περιθώρια μεγαλύτερης αυτονομίας στο πως θα λειτουργήσει το σχολείο του. Να επιλέξουμε σωστά τους διευθυντές των σχολείων. Σε πρώτη φάση θα αξιολογήσουμε τους διευθυντές και τις σχολικές μονάδες», είπε σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΙ.

Μητσοτάκης: με βάση προϋπηρεσία, επιστημονική επάρκεια και επίδοση σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ

Η ομιλία του Κ. Μητσοτάκη για το Πολυνομοσχέδιο για την παιδεία – Tι ανέφερε για τους διορισμούς εκπαιδευτικών

Τα κριτήρια για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών παρουσίασε ο Κ. Μητσοτάκης σε ομιλία του στη Βουλή. Συγκεκριμένα ανέφερε:

Κατεύθυνση τρίτη. Διαρκής επιμόρφωση, κίνητρα προόδου, αλλά και αξιολόγηση παντού και για όλους. Ο εκπαιδευτικός ανακτά τη θέση του στην αξιακή πυραμίδα της κοινωνίας. Ξανακερδίζει την επαγγελματική του αξιοπρέπεια. Αναλαμβάνει, όμως, και την ευθύνη του ξεχωριστού λειτουργήματός του. Αυτό σημαίνει ότι σε διδακτικό επίπεδο, δάσκαλοι και καθηγητές αποκτούν λόγο στην ύλη και στον τρόπο που διδάσκουν. Όμως και οι ίδιοι επιμορφώνονται συνεχώς.

Ο αριθμός τους αυξάνεται κατά προτεραιότητα βάσει προϋπηρεσίας, επιστημονικής επάρκειας και αναγκών, καθώς και της επίδοσής στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Όλοι, ωστόσο, αξιολογούνται για τη βελτίωση, αλλά και την επιβράβευσή τους: Τα σχολεία από τους διδάσκοντες, τους μαθητές και τους γονείς, ενώ το Υπουργείο κρίνει τις επιδόσεις των εκπαιδευτικών μονάδων, αλλά εισπράττει και τη δική τους κριτική. Σε διοικητικό επίπεδο, τέλος, παύει ο εναγκαλισμός Κράτους-Παιδείας. Ο διευθυντής του σχολείου αναβαθμίζεται, αξιολογείται αυστηρά, αλλά αποκτά και πρόσθετους βαθμούς ελευθερίας.