Σε μία συνέντευξή του προ ολίγων ημερών ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου επιδόθηκε σε απείρου κάλλους απαξιωτικούς και συνάμα προκλητικούς αλλά και λανθάνοντες χαρακτηρισμούς για τους εκπαιδευτικούς μέσω των δηλώσεων για το Νέο Λύκειο. Συγκεκριμένα η πολιτική πρόθεση του Υπουργείου και η υποταγή του στις εκθέσεις του ΟΟΣΑ, ΣΕΒ ΚΑΙ ΕΕ για τη δημιουργία ενός πιο ταξικού και απομαζικοποιημένου σχολείου, επενδύθηκαν με ιδεολογήματα του τύπου: «Η Γ Λυκείου έχει σχεδόν καταργηθεί, τα παιδιά στηρίζονται στα φροντιστήρια, μετά τον Απρίλιο οι τάξεις είναι άδειες» κλπ.

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

Αλήθεια πόσο μακριά από την πραγματική ζωή είναι ο κ. Γαβρόγλου ή πόσο καλά γνωρίζει να την αποκρύπτει. Γιατί δεν μπορεί να μην έχει ακούσει για την ταξικότητα της εκπαίδευσης. Αλήθεια πηγαίνουν όλα τα παιδιά των δυτικών συνοικιών της Θεσσαλονίκης και της δυτικής επαρχίας του νομού φροντιστήρια; Πηγαίνουν τα παιδιά των ανέργων, των απλήρωτων εργαζόμενων, της φτωχικής αγροτιάς, των εργαζομένων των 500 ευρώ, των μεταναστών και των προσφύγων; Πού, αν όχι μέσα στο δημόσιο σχολείο, αυτά τα παιδιά παλεύουν για το δικαίωμά τους στη μόρφωση; Ποιον έχουν συμπαραστάτη εκτός από το μάχιμο εκπαιδευτικό; Ποιο Υπουργείο είναι υπεύθυνο που δεν έχουν τους καθηγητές στην ώρα τους και είναι 25άρια τα τμήματα κατεύθυνσης; Ποιος καταργεί την Γ Λυκείου, που με στο νέο λύκειο τα παιδιά δεν θα ακούν ποτέ για φιλοσοφία, βιολογία, στατιστική, μαθηματικά και τόσα άλλα μαθήματα που εξοβελίζονται από το αναλυτικό πρόγραμμα;

Αντί να αποκαλύψει αυτές τις πτυχές, ο Υπουργός όπως και ο κάθε Υπουργός σε αυτή τη θέση, δείχνει με το δάκτυλο και προσπαθεί να καλλιεργήσει έναν κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον των εκπαιδευτικών. Δεν πρέπει να του περάσει. Οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα σωματεία τους με γονείς και μαθητές να αποκαλύψουμε τις στοχεύσεις του λεγόμενου Νέου Λυκείου και να τις ανατρέψουμε!