2 μέρες πριν τα Χριστούγεννα;Γελιούνται αν πιστεύουν ότι θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια!

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το δικό μας «δώρο» στον Υπουργό Παιδείας και την κυβέρνηση θα είναι ο ανυποχώρητος αγώνας για το δικαίωμα μας στην εργασία, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας, για το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές μας!

 

Έκτακτη Συνέλευση του Συντονιστικού

 

Δευτέρα 17/12 στις 6μμ στη ΔΟΕ!

 

Όλοι/όλες στους δρόμους!

 

Πλήθος δημοσιευμάτων το τελευταίο διάστημα κάνουν λόγο για το τι θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα προσλήψεων/διορισμών που ετοίμασε το Υπ. Παιδείας και θα ανακοινώσει στο Υπ. Συμβούλιο στις 19/12. Μεταξύ άλλων διαβάζουμε ότι στο τελικό σχέδιο θα ισοβαθμεί η κουτσουρεμένη προϋπηρεσία («ταβάνι») με τα προσόντα και τα πιστοποιητικά! Καμιά έκπληξη βέβαια δε μας προκαλούν όλα αυτά. Εξαρχής ο Γαβρόγλου ξεδίπλωσε το σχέδιο εξόντωσης της προϋπηρεσίας μας, απαξίωσης του πτυχίου και μας έδειξε την πόρτα της ανεργίας. Μια πόρτα που στη ροδέλα της ανακύκλωσης θα κυνηγιούνται άνθρωποι που τη μια θα δουλεύουν και την επόμενη θα πετιούνται στα στατιστικά νούμερα της ανεργίας.

Δε θα τους επιτρέψουμε να μας στρέψουν τον ένα απέναντι στον άλλο, να αποδεικνύουμε το πόσο κατάλληλοι ή άξιοι είμαστε για μια θέση ελαστικής εργασίας! Δε θα παζαρέψουμε την περιπλάνηση μας στις εσχατιές της χώρας αναπληρώνοντας τους εαυτούς μας! Δε θα παζαρέψουμε το πτυχίο μας! Με ταξική αλληλεγγύη θα δώσουμε ανυποχώρητα τη μάχη για το δικαίωμα κάθε νέου συναδέλφου να μπορέσει να εργαστεί στο δημόσιο σχολείο!

 

Θα παλέψουμε για το διορισμό όλων των αναπληρωτών με έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

 

Δε θα μοιραστούμε τα ψίχουλα που μας πετάνε! Για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών απαιτείται εδώ και τώρα:

·Ριζική μείωση των μαθητών ανά τμήμα για στοιχειωδώς καλύτερα μαθησιακά και παιδαγωγικά αποτελέσματα: 20 μαθητές ανά τμήμα στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού, στο γυμνάσιο και το λύκειο, 15 στο νηπιαγωγείο, τις πρώτες τάξεις του δημοτικού και στις ομάδες προσανατολισμού των λυκείων, 10 στα εργαστηριακά μαθήματα. Διδασκαλία των ξένων γλωσσών χωρίς περιορισμούς.

·Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας.

·Επαναφορά του δασκάλου στο ολοήμερο, κάλυψη όλων των ωρών με τις αντίστοιχές ειδικότητες εκπαιδευτικών σε α/βάθμια και β/βάθμια, πλήρης επαναλειτουργία της Ενισχυτικής Διδασκαλίας και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης με διαφανείς προσλήψεις από τους πίνακες αναπληρωτών, λειτουργία όλων των αναγκαίων τμημάτων ένταξης, 1 εκπ/κός παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή/τρια, πλήρης ένταξη των προσφυγόπουλων στο δημόσιο σχολείο, καμία συγχώνευση τμήματος.

·Καθολική εφαρμογή εδώ και τώρα της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης

·Κανένα παιδί εκτός σχολικών αιθουσών και εκπαιδευτικών δομών, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. Άμεση αναχαίτιση της σχολικής διαρροής με έγκριση όλων των περικομμένων τμημάτων σε γενικά λύκεια και ΕΠΑΛ, πλήρη επαναλειτουργία όλων των καταργημένων σχολικών μονάδων-τάξεων-τμημάτων σε ΠΕ και ΔΕ και αντισταθμιστική αγωγή των αδύναμων μαθητών για μια εκπαίδευση των όλων και των ίσων.