Με ανακοίνωσή του το Τμήμα Παιδείας της αξιωματικής αντιπολίτευσης καταγγέλλει ευθέως διαρροή των φετινών θεμάτων της συγκεκριμένης τάξης σε ιδιωτικό σχολείο

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Κουμουνδούρου «μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας προχώρησε, μέσω παραχάραξης του προγράμματος των ενδοσχολικών εξετάσεων, στην εκ των προτέρων προετοιμασία των μαθητών και των μαθητριών με τα θεμάτων αυτών των εξετάσεων, με αποτέλεσμα να αριστεύσει το σύνολο του μαθητικού δυναμικού του συγκεκριμένου σχολείου». Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης επικαλείται δημοσιεύματα που αποδεικνύουν την εύνοια σε ιδιωτικό σχολείο, σημειώνοντας ότι «το περιστατικό αποδεικνύει ότι αυτό το σύστημα έχει ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας ως σκληρά ταξικό και εκπαιδευτικά διαβλητό»(!) και ζητώντας «να μην ισχύσει τη φετινή χρονιά το νέο σύστημα για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ στη Β΄ τάξη του Λυκείου και επαναφέρει την πρότασή του για την πλήρη αποσύνδεση της απόκτησης του απολυτηρίου Λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Ενώ τα αποτελέσματα των Προαγωγικών Εξετάσεων των μαθητών της Α” Λυκείου, που διεξήχθησαν κατά 50% μέσω της Τράπεζας Θεμάτων, προμηνύουν ότι σε πολλές περιοχές 4 στους 10 μαθητές κινδυνεύουν να μείνουν στην ίδια τάξη, ένα νέο σκάνδαλο από τον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης επιτείνει τα τεράστια και ποικίλα προβλήματα αυτού του συστήματος.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας προχώρησε, μέσω παραχάραξης του προγράμματος των ενδοσχολικών εξετάσεων, στην εκ των προτέρων προετοιμασία των μαθητών και των μαθητριών με τα θεμάτων αυτών των εξετάσεων, με αποτέλεσμα να αριστεύσει το σύνολο του μαθητικού δυναμικού του συγκεκριμένου σχολείου.

Το περιστατικό αποδεικνύει ότι αυτό το σύστημα έχει ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας ως σκληρά ταξικό και εκπαιδευτικά διαβλητό.

Το Τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ζητεί, μαζί με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, να μην ισχύσει τη φετινή χρονιά το νέο σύστημα για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ στη Β΄ τάξη του Λυκείου και επαναφέρει την πρότασή του για την πλήρη αποσύνδεση της απόκτησης του απολυτηρίου Λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».