« Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά προτείνει στην Εκλογοαπολογιστική Γ.Σ. τη διαγραφή των παρακάτω εκπαιδευτικών, γιατί συστηματικά παραβιάζουν το άρθρο 2 του καταστατικού και τις αποφάσεις του Δ.Σ και των Γ.Σ.

  1. Προτείνει τη διαγραφή, από μέλος της ΕΛΜΕ, του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής γιατί απ’ τη θέση που κατέχει προωθεί-υλοποιεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική . Στο πλαίσιο αυτό έχει πάρει αποφάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τους σκοπούς και τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ , οι οποίες έχουν σοβαρές επιπτώσεις στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Συγκεκριμένα παραδείγματα:

α) Με αποφάσεις του μετακινήθηκαν εκπαιδευτικοί από το ΠΥΣΔΕ- ΠΥΣΠΕ στο οποίο ανήκουν σε άλλο, χωρίς να το ζητήσουν.

β) Κατάργησε τμήματα στα ΕΠΑΛ με σοβαρές εκπαιδευτικές, κοινωνικές, εργασιακές επιπτώσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς,αλλά και στο ίδιο το σχολείο.

γ) Εισηγήθηκε συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων.

δ) Σχεδόν σε κάθε κινητοποίηση-παράσταση μας στην Περιφέρεια καλεί ισχυρή αστυνομική δύναμη.

ε) Στο πλαίσιο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής στερεί το δικαίωμα της άδειας άνευ αποδοχών από εκατοντάδες εκπαιδευτικούς.

  1. Προτείνει τη διαγραφή από μέλος της ΕΛΜΕ της Διευθύντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γιατί από τη θέση έχει επανειλημμένα προβεί σε αποφάσεις και ενέργειες που αντίκεινται στους σκοπούς της ΕΛΜΕ και τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ.

Συγκεκριμένα παραδείγματα:

α) Με εντολή της έγιναν συμπτύξεις τμημάτων με σοβαρές εκπαιδευτικές, κοινωνικές, εργασιακές επιπτώσεις σε μαθητές, εκπαιδευτικούς.

β) Εισηγήθηκε συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων.

γ) Πρωτοστάτησε στην οργάνωση και πραγματοποίηση σεμιναρίων επιμόρφωσης για την αξιολόγηση, χωρίς καμιά δημοσιοποίηση ώρας ή τόπου.

δ) Ως Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ πρωτοστατεί στη μετακίνηση και τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε 4 σχολεία και 1-2 ώρες, ενώ υπάρχει δυνατότητα συμπλήρωσης στο σχολείο τους.

ε) Για να αποφύγει παράσταση της ΕΛΜΕ, προχώρησε σε συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ κεκλεισμένων των θυρών.

  1. Προτείνει τη διαγραφή του Διευθυντή του 8ου ΓΕΛ Πειραιά για 2 χρόνια για αυταρχική, αντισυνδικαλιστική και αντιδημοκρατική στάση.

Συγκεκριμένα παραδείγματα:

α) Κατά τη διάρκεια παράστασης του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στο Γραφείο του κάλεσε την αστυνομία για να απομακρύνει τα μέλη του Δ.Σ.

β) Αρνείται να συγκαλέσει σύλλογο καθηγητών μετά τη συγκέντρωση των απαραίτητων υπογραφών.

γ) Έχει επανειλημμένα καταγγελθεί από το σύλλογο γονέων και την Ένωση γονέων για αντιδημοκρατική συμπεριφορά και παρεμπόδιση του έργου τους. Απαγόρευσε στους εκπροσώπους των γονέων να απευθυνθούν στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς την ημέρα του αγιασμού λέγοντας « εγώ είμαι ο τσοπάνης εδώ μέσα»! Μεθόδευσε αναφορά προς τον εκπρόσωπο της Ένωσης γονέων (δάσκαλο).

δ) Εκφοβίζει, απειλεί και παρεμποδίζει τους μαθητές να ασκήσουν το δικαίωμα τους να κινητοποιούνται.

ε) Αρνήθηκε να απαντήσει και να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τη συμπεριφορά του, παρά τα επανειλημμένα καλέσματα του Δ.Σ. .

  1. Προτείνει τη διαγραφή της Διευθύντριας του Γυμνασίου Γαλατά για 2 χρόνια γιατί:

α) Εκτελώντας χρέη Διευθύντριας του Γυμνασίου Γαλατά συμμετείχε στο σεμινάριο επιμόρφωσης των Διευθυντών για την αξιολόγησης που διοργάνωσε η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά με τρόπο και μέθοδο που προσβάλλει κάθε έννοια παιδαγωγού και εκπαιδευτικού. Επίσης στήριξε ενεργά την προσπάθεια αποπροσανατολισμού της ΕΛΜΕ για το που θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο ( δήλωσε ψέματα ότι πάει για ψώνια, ενώ πήγαινε στο σεμινάριο).

β) Σε τηλεφωνική επαφή μέλους του Δ.Σ. μαζί της δήλωσε ότι δεν πρόκειται να απαντήσει στην επιστολή της ΕΛΜΕ ( την επισυνάπτουμε στο τέλος) και δε θα σεβαστεί απόφαση του συλλόγου που είναι κατά αυτοαξιολόγησης, αλλά θα την εφαρμόσει υποχρεωτικά.

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ