Την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τη μεταβατική περίοδο μέχρι την εφαρμογή του νέου τρόπου απόκτησης απολυτηρίου και εισαγωγής στην τριτοβάθμιας, που είναι στα χέρια του υπουργείου Παιδείας και που προβλέπει την εξέταση τεσσάρων μαθημάτων ενδοσχολικά, σχολίασε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΙΕΠ, Γεράσιμος Κουζέλης.

«Πρόκειται για μία πρόταση μεταβατική, στην κατεύθυνση της μείωσης του εξεταστικού όγκου», εξήγησε ο Γ. Κουζέλης, τονίζοντας ότι δεν επιβαρύνει καθηγητές και μαθητές και ότι είναι στην ίδια λογική, με την οποία μειώθηκαν τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές του γυμνασίου.

«Είναι η ίδια λογική που ισχύει στο γυμνάσιο και η ίδια λογική με την οποία προχωράμε στην πρόταση που θα καταθέσουμε και για το λύκειο, τη συνολική πρόταση για την αναμόρφωση του λυκείου», ανέφερε στο Πρακτορείο ο Γ Κουζέλης.

Τα μαθήματα, που προτείνει το ΙΕΠ να εξετάζονται είναι n Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (που θα συνεξετάζονται σε τρίωρη εξέταση ως κλάδοι μαθήματος), τα Μαθηματικά, η Ιστορία και η Βιολογία. «Κάναμε μια επιλογή των κρισιμότερων μαθημάτων», σχολίασε ο πρόεδρος του ΙΕΠ.

Αυτή τη στιγμή, η πρόταση έχει κοινοποιηθεί από το υπουργείο στην ΟΛΜΕ και αναμένονται, μετά από διαβούλευση και συζήτηση κάποιων βελτιωτικών προτάσεων, οι τελικές αποφάσεις. Στόχος, σύμφωνα με τον κ. Κουζέλη, είναι να γίνουν οι φετινές εξετάσεις με βάση το νέο αυτό, μεταβατικό σύστημα, που πρακτικά σημαίνει, ότι «θα πρέπει οι πολιτικές αποφάσεις του υπουργείου να παρθούν σχετικά γρήγορα, ώστε να μπορέσουμε να προετοιμαστούμε για τις εξετάσεις του Ιουνίου φέτος».