ΕΝΩ ΜΕΝΟΥΝ ΑΛΥΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ MΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΟΙ «ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ» ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας έβαλε στο στόχαστρό του τους εκπαιδευτικούς σε μια εποχή, που οι εκπαιδευτικοί και γενικότερα οι εργαζόμενοι, δέχονται το κύριο βάρος των πολιτικών λιτότητας, οι οποίες τους έχουν φέρει σε επίπεδο οικονομικής εξαθλίωσης. Οι πρώτοι που θα πληγούν από το μέτρο της κινητικότητας- διαθεσιμότητας είναι όπως όλα δείχνουν οι καθηγητές και ειδικότερα οι καθηγητές φυσικής αγωγής, οι οποίοι θα μπορούσαν μέσω της εφαρμογής σύγχρονων προγραμμάτων σπουδών να παίξουν σημαντικό ρόλο στην αγωγή για μία δια βίου άσκηση-άθληση των πολιτών.

Κι ενώ το ζητούμενο είναι να πάρει το μάθημα της φυσικής αγωγής την αυτονόητη θέση του στο πρόγραμμα μαθημάτων στο σχολείο, η πολιτεία αφήνει άλυτα προβλήματα
που περίμεναν επί χρόνια λύση.

Ειδικότερα, παραμένουν άλυτα:

– Η αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο (αύξηση των ωρών διδασκαλίας)

– Η καθιέρωση 3ης ώρας Φυσικής Αγωγής στην Γ΄ Γυμνασίου και αύξηση των ωρών διδασκαλίας στα Πειραματικά Γυμνάσια.

– Η στελέχωση των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Κ.Φ.Α.

– Η καθιέρωση της Κολύμβησης στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.

– Η επανίδρυση των Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ.

– Η στελέχωση των Δ.Α.Κ. της χώρας με διευθυντές Κ.Φ.Α. και με συναδέλφους με σκοπό την παροχή υποστήριξης στους ελεύθερα αθλούμενους.

– Η ίδρυση Τ.Α.Δ. στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.

– Η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική Εκπαίδευση (νηπιαγωγεία)

– Η κατασκευή Κλειστών γυμναστηρίων, στα Σχολεία της πατρίδας μας, όταν το ποσό που ξοδεύτηκε στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ανέρχεται στα 8,5 δισεκατομμύρια .

– Τετράωρη διδασκαλία του μαθήματος Φ.Α. στην Α/θμια σε όλες τις τάξεις των Ε.Α.Ε.Π.

– Η σύνδεση σχολικού και εξωσχολικού αθλητισμού.

– Η εισαγωγή του μαθήματος της Αθλητικής Παιδείας στα σχολεία της χώρας μας από Κ.Φ.Α.

– Η θέσπιση ειδικοτήτων Κ.Φ.Α. στα σχολεία της πατρίδας μας.

– Η διανομή αθλητικού υλικού για τον Σχολικό Αθλητισμού

– Δικαίωμα επιμόρφωσης και των Καθηγητών Φ.Α. Β’ επιπέδου στους Η/Υ

– Και φυσικά το χρόνιο πρόβλημα των αποσπάσεων που ταλαιπωρεί κάθε χρόνο χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Είναι λυπηρό για τη νεολαία της χώρας να στερείται τους εκπαιδευτικούς που μπορούν να εγγυηθούν την ισόρροπη διαπαιδαγώγησή της.

Καλούμε την Ο.Λ.Μ.Ε. και την Δ.Ο.Ε. τους Σχολικούς Συμβούλους Φυσικής Αγωγής και όλους τους Συλλόγους Καθηγητών Φυσικής

Αγωγής της χώρας να αναλάβουν κοινές πρωτοβουλίες για να μην εφαρμοστούν
και οι …. «διαθεσιμότητες».

Με τιμή

το Δ.Σ.