Η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για όσους αναζητούν θέσεις εργασίας, υπό την προϋπόθεση ότι θα είναι προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη στους υποψηφίους, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποίησε η ManpowerGroup σε 18.000 άτομα, ηλικίας 18-65 ετών από 24 χώρες.

Το ποσοστό έλλειψης ταλέντων παγκόσμια έφτασε το μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων 12 ετών, με το 45% των εργοδοτών να δυσκολεύονται να καλύψουν τις ανοικτές θέσεις, σύμφωνα με την έρευνα.

«Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση», τονίζει η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President και συνεχίζει: «Οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους».

Ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας, επισημαίνει: «Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν, καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης, αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων».

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι καλύτεροι οργανισμοί χρησιμοποιούν αλγόριθμους πρόβλεψης για την προβολή διαφημίσεων βάσει του ιστορικού περιήγησης του χρήστη και των άρθρων που διαβάζει. Οι εξατομικευμένες διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντα ενός υποψηφίου οδηγεί σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ακρίβεια.

Σύμφωνα με την έρευνα, η παροχή εξατομικευμένου και προσαρμοσμένου μηνύματος είναι το κλειδί: το 26% των υποψηφίων αναφέρει ότι οι προσωπικές συνεντεύξεις αποτελούν το νούμερο ένα μέσο αλληλεπίδρασης με έναν νέο εργοδότη. Όταν η κουλτούρα και ο σκοπός είναι οι βασικές προτεραιότητες για τους υποψηφίους στην επιλογή του επόμενου ρόλου τους, η προσωπική συνάντηση είναι πιο πολύτιμη όσο ποτέ.