: Την δυνατότητα να ενταχθούν στο πρόγραμμα του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (ΤΕΒΑ) και να ωφεληθούν με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης θα έχουν οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης () από την 1η Ιουνίου.

Η διαδικασία μπορεί να γίνει μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή ή μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Ηλεκτρονικά, οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης () καλούνται να υποβάλουν τροποποιητική αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα , όπου θα επιλέγουν «NAI» στο πεδίο «ΤΕΒΑ» και στο πεδίο «Κοινωνική Σύμπραξη» θα επιλέγουν «ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ». Η αίτηση γίνεται από τον ίδιο τον δικαιούχο με τους κωδικούς του Taxisnet.

Εναλλακτικά οι δικαιούχοι που δεν έχουν δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής, μπορούν να εξυπηρετούνται είτε από τα εννέα ΚΕΠ του δήμου Αθηναίων, είτε από τα γραφεία του δήμου Αθηναίων, στην οδό Αγ. Κωνσταντίνου 14.

Το δικαίωμα στις παροχές τίθεται σε ισχύ από την πρώτη ημέρα του μεθεπόμενου μήνα από αυτόν κατά τον οποίο εγκρίθηκε η αίτηση για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (Δηλαδή εάν η αίτηση εγκριθεί τον μήνα Μάιο, οι παροχές θα ξεκινούν από τον Ιούλιο).

Σημειώνεται επίσης ότι το δικαίωμα στις παροχές του ΤΕΒΑ ισχύει ακόμη και αν διακοπεί η καταβολή της εισοδηματικής ενίσχυσης λόγω μεταβολής εισοδηματικών, περιουσιακών και κριτηρίων διαμονής μέχρι το τέλος του ημερολογιακού έτους κατά το οποίο εγκρίθηκε η αίτηση για το Κοινωνικό Επίδομα Αλληλεγγύης.

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η καταβολή της εισοδηματικής ενίσχυσης του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης διακοπεί για λόγους όπως, θάνατος, μετανάστευση, μη νόμιμες προϋποθέσεις καταβολής, τότε διακόπτεται και η παροχή επισιτιστικής και βασικής υλικής συνδρομής μέσω του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ).

Δείτε τις διευθύνσεις ΚΕΠ για την εξυπηρέτησή σας σχετικά με το πρόγραμμα και το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης.