alt

Με έγγραφό του ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ καλεί τα στελέχη της εκπαίδευσης και τις επιστημονικές ενώσεις να υποβάλουν προτάσεις για την ομαδοποίηση των κλάδων των εκπαιδευτικών, τα ωρολόγια προγράμματα σπουδών της Γ’ και Δ’ ΕΠΑΛ καθώς και για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Στο έγγραφο το οποίο αναφέρονται:

Στα πλαίσια του Διαλόγου για την Παιδεία, σας προωθούμε Πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, για το ωρολόγιο Πρόγραμμα των Ειδικοτήτων της Γ’ τάξη Ημερησίου και Γ’ & Δ’ Εσπερινού ΕΠΑΛ του ν.4386/2016, που προτείνεται να εφαρμοστεί κατά το μεταβατικό στάδιο από το προσεχές σχολικό έτος 2017-18.

Υπάρχει προβληματισμός και θέλουμε την γνώμη σας για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα που έχουν και εργαστηριακό μέρος. Πρέπει να παραμείνουν ως μικτά μαθήματα ή το εργαστηριακό μέρος να είναι ξεχωριστό μάθημα; Τι πρέπει να γίνει με τα μαθήματα με 1 ώρα εργαστηριακό μέρος, τα οποία δεν είναι δόκιμο να χαρακτηρισθούν ως ξεχωριστό εργαστηριακό μάθημα; Περιμένουμε τις προτάσεις σας.

Επίσης σας προωθούμε πρόταση για ομαδοποίηση των κλάδων εκπαιδευτικών.

Παρακαλούμε για τα σχόλιά σας. Υποβάλετε τις προτάσεις σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ, [email protected], μέχρι και την Τρίτη 14 Μαρτίου 2017.

Συνοδευτικά:

Δύο (2) αρχεία

πηγή:

compass | Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας