Το αλαλούμ με τις πληρωμές λογαριασμών της… μέσω των συνεχίζεται και χιλιάδες πολίτες ταλαιπωρούνται. Η επιχείρηση ηλεκτρισμού με ανακοίνωσή της συστήνει στους καταναλωτές να πληρώνουν ηλεκτρονικά και δίνει απαντήσεις για στο τι πρέπει να κάνουν για να μην έχουν πρόβλημα με τον λογαριασμό ρεύματος.

Η ΔΕΗ με ανακοίνωσή της λέει πως δεν είναι δική της ευθύνη το γεγονός ότι οι πληρωμές μέσω ΕΛΤΑ δεν εμφανίζονται στο σύστημά της και χιλιάδες πολίτες αναγκάζονται, αν και έχουν πληρώσει, να τρέχουν για να μην χάσουν χρήματα.

Για όσους μπλέχτηκαν στη διαδικασία και ενώ πλήρωσαν δεν είδαν αυτή την πληρωμή να περνάει στον λογαριασμό τους η διαβεβαιώνει ότι δεν χάνουν ούτε τα χρήματα, ούτε και την έκπτωση συνέπειας.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της επιχείρησης “ με την προσκόμιση στα καταστήματά μας της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό”.

Οι πολίτες δηλαδή που πλήρωσαν μέσω ΕΛΤΑ δεν έχουν παρά να πάνε σε κάποιο γραφείο της ΔΕΗ με την απόδειξη πληρωμής και να απαλλαγούν από τη διπλή χρέωση, ανακτώντας παράλληλα και το δικαίωμα στην έκπτωση του 15%.
Η ΔΕΗ καλεί μάλιστα τους καταναλωτές “να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ”.