Η νέα έκδοση του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πληροφόρησης για τα Εκπαιδευτικά Συστήματα και τις Πολιτικές στην Ευρώπη «Ευρυδίκη», με τίτλο «Teaching Careers in Europe, Access, Progression and Support», παρέχει μία συγκριτική ανάλυση της εθνικής πολιτικής για τους εκπαιδευτικούς ανά την Ευρώπη.

Η μελέτη προσεγγίζει τις διαφορετικές πτυχές του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού επιχειρώντας μία χαρτογράφηση των υφιστάμενων κανονιστικών πλαισίων και πολιτικών για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καλύπτοντας 43 ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα.

Σε μία περίοδο όπου η σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών γίνεται όλο και πιο εμφανής, η μελέτη απαντά σε ερωτήματα όπως: ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού σε σχέση με την προσφορά και τη ζήτηση στην αγορά εργασίας; Πώς αντιμετωπίζονται τα θέματα αυτά σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα; Ποια προσόντα απαιτούνται για να γίνει κανείς εκπαιδευτικός; Τι είδους υποστήριξη παρέχεται στον εκπαιδευτικό που πληροί τα προσόντα και τέλος τι ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανοίγονται;

Η έκθεση είναι διαθέσιμη στην αγγλική γλώσσα, στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου «Ευρυδίκη»: