Κάνοντας την υπόθεση ότι μερικές χώρες έχουν τα χρήματα και τη θέληση να ενσωματώσουν την τεχνολογία μέσα στις σχολικές τάξεις, προκύπτει ένα ερώτημα που μπορεί να προκαλεί εντύπωση αλλά είναι πάντα επίκαιρο και βασικό: Τελικά, οι εκπαιδευτικοί την χρησιμοποιούν την τεχνολογία ή απλά υπάρχει τυπικά;

Σύμφωνα με μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην Αγγλία τις προηγούμενες μέρες διαπιστώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί δεν χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τα εργαλεία που τους δίνονται στο ποσοστό που αναμενόταν. Πάνω από το 1/3 των εκπαιδευτικών δεν κάνει χρήση της τεχνολογίας γιατί δεν ξέρει πώς να την ενσωματώσει στο καθημερινό πρόγραμμα διδασκαλίας. Η έλλειψη εκπαίδευσης είναι επίσης ένας ισχυρός παράγοντας μη-χρήσης.

Ενώ λοιπόν τα χρήματα δαπανούνται για να αγοραστούν και να ενσωματωθούν αυτά τα τεχνολογικά εργαλεία στην εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί δεν φαίνεται να λαμβάνουν τα κατάλληλα κίνητρα για να τα χρησιμοποιήσουν. Μήπως τελικά πριν την αγορά των τεχνολογικών προϊόντων θα πρέπει να υπάρξει και η ανάλογη προετοιμασία των εκπαιδευτικών;

Δείτε