ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΛΥΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/06/2013 - 19:44 | Author: Newsroom

IPAIDEIA.GR

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

—————

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ

ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ταχ. διεύθυνση : Κύπρου 20

Ταχ. κώδικας : 302 00, Μεσολόγγι

Ιστοσελίδα : http://dide.ait.sch.gr

Πληροφορίες : Για την τοποθέτηση

ΤΣΙΚΑ ΜΑΡΘΑ 26310 50049

Για τα κενά

ΓΙΑΝΝΑΚΑ Μ. 26310 50058

F A X : 26310 50022

e-mail : martha@athena.net.gr

Ι.Π. Μεσολογγίου 14/06/2013

Αριθ. πρωτ. ΦΔ4/3α/6527

ΠΡΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Δ.Ε. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΘΕΜΑ : «ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΛΥΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ «

Σας διαβιβάζουμε τους Πίνακες Οργανικών Κενών και Πλεονασμάτων που καταρτίσθηκαν με την αριθμ. 17/14-06-20132 πράξη του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Αιτωλ/νίας και οι οποίοι περιέχουν αριθμητικά τα οργανικά κενά και πλεονάσματα (υπεραριθμίες) κατά σχολική μονάδα, κλάδο και ειδικότητα με βάση την α΄ανάθεση μαθημάτων :

(Σχετικά: 118842/Γ2/17-09-2008 Υ.Α., 119052/Γ2/17-09-2008 εγκύκλιος ΥΠΔΒΜΘ. , 140990/Γ2/03-11-2008 Υ.Α. , 47758/Γ2/27-04-2012 Υ.Α. και 118218/Γ2/13-10-2011 Υ.Α. και η 70607/Δ2/23-05-2013 εγκύκλιος Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.)

Τα οργανικά κενά έχουν αλγεβρικό πρόσημο ( – ).

Οι υπεραριθμίες έχουν αλγεβρικό πρόσημο ( + ).

Στα οργανικά κενά με εκθέτη την ένδειξη ( * ) το κενό είναι χωρίς πλήρες ωράριο

(από 12-17 ώρες για την κατηγορία ΠΕ, από 13-19 ώρες για την κατηγορία ΤΕ και από

16-29 ώρες για την κατηγορία ΔΕ).

Πριν από τις τοποθετήσεις οποιασδήποτε κατηγορίας μεταθέσεων θα προηγηθεί η ρύθμιση υπεραριθμιών σύμφωνα με το αρ. 14 του ΠΔ50/1996(ΦΕΚ 45/τ. A’/08-05-1996), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το αρ. 12 του ΠΔ100/1997 (ΦΕΚ 94/τ. Α’/22-05-1997).

Μετά τα παραπάνω:

1. Οι Δ/ΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ στις οποίες έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία καλούνται να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους οργανικά ανήκοντες εκπ/κούς του σχολείου τους ( να ειδοποιήσουν και τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που ανήκουν οργανικά στο σχολείο τους ) εκείνου του κλάδου και ειδικότητας στον οποίο έχει διαπιστωθεί η υπεραριθμία.

2. ΟΛΟΙ οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (είτε υπηρετούν σε αυτό είτε όχι ) στον κλάδο και την ειδικότητα των οποίων έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία θα πρέπει να υποβάλουν δήλωση στον Δ/ντή του σχολείου οργανικής τους θέσης στην οποία να αναγράφεται αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν υπεράριθμοι μέχρι 18/06/2013 και ώρα 10.00 π.μ. .

3. Στη συνέχεια ΟΙ Δ/ΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ με βάση τις δηλώσεις που παρέλαβαν θα συμπληρώσουν και θα αποστείλουν ηλεκτρονικά μέχρι 18/06/2013 και ώρα 10.15 π.μ.στη ΔΔΕ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ τα εξής :

α. Τους συνημμένους πίνακες δηλώσεων υπεραριθμίας (Πίνακας Α και Πίνακας Β) συμπληρωμένους, στο e-mail martha@athena.net.gr ).

β. Τις δηλώσεις των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι στο φαξ 26310 50022 .

Η ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ διαπιστώνεται σύμφωνα με την παρ.3β του αρ. 14 του ΠΔ50/1996 ως εξής :

1. Από όσους εκπ/κούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι και υποβάλλουν δήλωση, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης σύμφωνα με το αρ. 16 του ΠΔ50/96, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το αρ. 14 του ΠΔ100/1997, καθώς και με τα οριζόμενα στην παρ. 5 του αρ. 30 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 70/τ.Α/19-05-2010)

2. Αν δεν υπάρξουν δηλώσεις ( επιθυμία) χαρακτηρισμού υπεραρίθμων, τότε ως υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπ/κοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι , θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Στην περίπτωση αυτή της ταυτόχρονης τοποθέτησης ( και μη ύπαρξης δήλωσης ) υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπ/κοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Οι εκπ/κοί που ανήκουν σε ειδική κατηγορία ( της περ. α και γ της παρ. 1 του αρ. 13 του ΠΔ50/1996) δεν μπορούν να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι, αν δεν το επιθυμούν ( αρ. 12 του ΠΔ100/1997). Οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί δεν εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις του αρ. 14 του ΠΔ50/1996, σύμφωνα με την παρ. 4 του αρ. 30 του Ν.3848/2010 και ως εκ τούτου μπορεί να χαρακτηριστούν υπεράριθμοι.

Μετά τα παραπάνω, το ΠΥΣΔΕ θα προβεί στον ονομαστικό χαρακτηρισμό υπεραρίθμων, οι οποίοι στη συνέχεια – με νέο έγγραφό μας – θα κληθούν να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά. Η ονομαστική κατάσταση των υπεραρίθμων εκπ/κών, οι πίνακες των οργανικών κενών καθώς και η σχετική Αίτηση – Δήλωση τοποθέτησης υπεραρίθμου θα αποσταλούν με νεότερο έγγραφό μας στα σχολεία και θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Δ/νσης ( http://dide.ait.sch.gr/ )

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04* ( σχετ. η αριθμ. 60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος του ΥΠΔΒΜΘ)

– Η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο και

– οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα

Τα αριθμητικά κενά και πλεονάσματα του ενιαίου κλάδου ΠΕ04 καταγράφονται στην στήλη του κλάδου ΠΕ04 (ΦΥΣΙΚΟΙ –ΧΗΜΙΚΟΙ-ΒΙΟΛΟΓΟΙ-ΓΕΩΛΟΓΟΙ). Τα κενά ωστόσο μεταφέρονται με την ένδειξη Χ στον αντίστοιχο κλάδο και ειδικότητα

Συγκεκριμένα:

– Το αριθμητικό κενό -1* του 1ου Γυμνασίου Μεσολογγίου αντιστοιχεί στον κλάδο και ειδικότητα ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΥ όπου και καταγράφεται με την ένδειξη Χ.

– Στο αριθμητικό κενό -1 του Γυμνασίου Λουτρού δύναται να τοποθετηθεί εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ04.04 (ΒΙΟΛΟΓΟΣ) ή ΠΕ04.05 (ΓΕΩΛΟΓΟΣ), διότι οι ανάγκες σε ώρες στη σχολική μονάδα τυχαίνει να συμπίπτουν.

Ο Διευθυντής Δ.Ε. Αιτωλ/νίας

Ιάκωβος Ι. Παλαιολόγος

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral