Αμανατίδης: Η έλλειψη εκπαιδευτικών δημιουργεί ανισότητες στους μαθητές
Περισσότερα από 1.500 θεωρεί ότι είναι τα κενά των εκπαιδευτικών ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Αμανατίδης που στην τοποθέτησή του στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων έδωσε και μια άλλη διάσταση στο θέμα των ελλείψεων των εκπαιδευτικών.

Οι 1500 εκπαιδευτικοί που λείπουν, συνεπάγεται ότι κάθε εβδομάδα χάνονται περισσότερες από 30.000 διδακτικές ώρες σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. «Πώς θα αναπληρωθούν αυτές;» ρώτησε τον υπουργό Παιδείας ο κ. Αμανατίδης και συνέχισε τονίζοντας ότι τα κενά δημιουργούν ανισότητες στους μαθητές που θα κληθούν να εξεταστούν μέσω της Τράπεζας Θεμάτων καθώς και πανελλαδικά.

«Η τράπεζα θεμάτων, κ. υπουργέ, ουσιαστικά ταυτίζει την διδακτέα με την εξεταστέα ύλη. Πείτε μου εσείς πώς ένας μαθητής, ο οποίος όταν θα φτάσουν Χριστούγεννα και δεν θα έχει τους καθηγητές για τα βασικά μαθήματα που εξετάζονται στο λύκειο για τις πανελλαδικές εξετάσεις, με ποιες ίσες δυνατότητες και ευκαιρίες θα μπορέσει να δώσει εξετάσεις ;» υπογράμμισε.

Ο Βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α τόνισε ότι «για να το απαιτείτε αυτό με την τράπεζα θεμάτων, θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει ότι όλοι οι καθηγητές από τις 11 Σεπτεμβρίου υπάρχουν στα σχολεία και με πληρότητα, όχι με επάρκεια».

Επίσης στην τοποθέτησή του έθιξε και το πειθαρχικό των εκπαιδευτικών για το οποίο ζήτησε από τον κ. Λοβέρδο να φέρει διάταξη που να λέει ότι απλή παραπομπή για πειθαρχικό παράπτωμα δεν μπορεί να οδηγεί αυτόματα στην αργία. «Σε αυτό έχουν καταθέσει προτάσεις και φορείς, όπως η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ και νομίζω και η ίδια η ΑΔΕΔΥ».

Ακόμη ζήτησε απαντήσεις για τις διαθεσιμότητες και τους σχολικούς φύλακες. «Γνωρίζω ότι δεν ανήκουν στο υπουργείο Παιδείας, ωστόσο οι καταστροφές που γίνονται στα σχολεία κοστολογούνται πολύ περισσότερο από το να υπάρχουν οι σχολικοί φύλακες, οι οποίοι βοηθούν όχι μόνο στο να μην γίνονται καταστροφές, αλλά είναι ενταγμένοι στη σχολική ζωή, προσέχουν τα παιδιά, μπορούν να παρεμβαίνουν σε ζητήματα εγκληματικότητας και παραβατικότητας που αναπτύσσονται σε πολλούς χώρους εντός και εκτός των σχολείων».

Ο κ. Αμανατίδης κλείνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε μεταξύ των άλλων ότι δεν αρκούν οι «καλές διαθέσεις»: «Χρειάζεται ανατροπή της συγκεκριμένης πολιτικής, που έχετε ψηφίσει μέσα από το μνημόνιο και το μεσοπρόθεσμο και που τα αποτελέσματά της βιώνουμε αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση, ώστε να γίνει πραγματικότητα το δημόσιο δωρεάν σχολείο».