• BANNERS LOGO

  • ad728x90 (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ)

  • Βιωματικές καταστάσεις μάθησης για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔 Οκτώβριος 5, 2015 στις 11:55 πμ

    Ο τρόπος που η τεχνολογία επηρεάζει την εκπαίδευση και τη μάθηση είναι αλληλεπιδραστικός και κυρίως διαδραστικός εξοιμοιώνοντας καταστάσεις που είναι δύσκολο να επισκεφθεί ένας μαθητής.

    Για τον σκοπό αυτό νέες εφαρμογές που συνδυάζουν τη μάθηση, τη τεχνολογία αλλά και την παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον έχουν αναπτυχθεί με στόχο τη δημιουργία βιωματικότερων καταστάσεων μάθησης για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

    Ο ιστοχώρος http://chromville.com/ αποτελεί ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας με στόχο την ανακάλυψη ενός γαλαδιξιακού μυστηρίου που έχει ως αποτέλεσμα την εξαφάνιση των χρωμάτων. Το παιχνίδι ξεκινάει με την εκτύπωση μίας σελίδας όπου οι μικροί μαθητές θα χρωματίσουν και στη συνέχει αθα σκανάρουν μέσα από την εφαρμογή ώστε να ζωντανέψουν τη δημιουργία τους και να συνεχίσουν στην επόμενη αποστολή.

    mathisi20.gr

  • ad300x250 (ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ KEIMENOY ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ)

  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣ ΑΡΘΡΑ

  • ADNOW

  • BANNER SLIDE BOTTOM

    Όλα τα μεταπτυχιακά σε ένα site !



  • greekteachers.gr
  • BANNER SIDEBAR 1

  • BANNER SIDEBAR 2

  • BANNER SIDEBAR 3