• Τροπολογία για την αύξηση του ποσοστού εισακτέων αθλητών/τριων σε ΑΕΙ

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔12/10/2016 - 10:01 | Author: Newsroom

    Τροπολογία για την αύξηση του ποσοστού αθλητών/τριων στα ΑΕΙ

    Την αύξηση του ποσοστού των εισακτέων αθλητών/τριών στα ΑΕΙ προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για το “Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας και άλλες διατάξεις”. Η τροπολογία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο ως άρθρο 17. Σύμφωνα με αυτήν αυξάνεται το ποσοστό των θέσεων που δίνεται στους αθλητές/τριες από 3% σε 4,5% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού εισακτέων. Η αύξηση αυτή ίσχυσε και κατά το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος. Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση με το προτεινόμενο άρθρο αποκτά πάγιο χαρακτήρα η ανωτέρω αύξηση προς επιβράβευση της προσπάθειας των διακριθέντων αθλητών.

    Ακολουθεί η διάταξη:

    Ρύθμιση θεμάτων εισαγωγής αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
    1.α)Το πέμπτο εδάφιο της περίπτωσης 7 της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α ́121), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως ακολούθως:
    «Επιφυλασσομένων των οριζομένων στο πρώτο και τρίτο εδάφιο της παραγράφου αυτής, όλοι οι αθλητές/τριες,που έχουν κατακτήσει μία τουλάχιστον νίκη από τις αναφερόμενες στις περιπτώσεις 1 έως και 7 της παρούσας παραγράφου, εισάγονται στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. σε ποσοστό 20% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού των εισακτέων στα Τ.Ε.Φ.Α.Α. και σε ποσοστό 4,5% επιπλέον του εκάστοτε αριθμού των εισακτέων σε οποιαδήποτε άλλη σχολή ή τμήμα Α.Ε.Ι.».
    β) Στο τέταρτο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α ́121), όπως ισχύει, μετά τη φράση «κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν.2525/1997 (Α188),όπως ισχύει,»προστίθεται η φράση «και του ν. 4186/2013 (Α ́193), όπως ισχύει ,».
    2.α) Η παράγραφος 1 ισχύει από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και εφεξής.
    β) Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999, που προστέθηκε με την παρ.5 του άρθρου
    6 της από 30.12.2015 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α ́184), όπως κυρώθηκε με το άρθρο δεύτερο του ν. 4366/2016 (Α ́18), καταργείται.
    Loading...
  • loading...