Το εργασιακό habitus των διευθυντών πολυθεσίων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Επιχειρείται η διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών των διευθυντών δημοτικών σχολείων σε σχέση με την ηγεσία της σχολικής μονάδας, καθώς και του “κεφαλαίου” που φέρουν για να ανταπεξέρθουν στις απαιτήσεις του έργου τους.

Χρησιμοποιείται η θεωρία του Bourdieu και η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης. Διαπιστώνεται μία τάση προς την επιλογή συγκεντρωτικών και κατευθυντικών πρακτικών απο τους διευθυντές.

Επίσης διαπιστώνεται η αξιοποίηση του πολιτισμικού και του κοινωνικού τους κεφαλαίου με αποτελέσματα που ωφελούν αφενός τις σχολικές μονάδες που διευθύνουν, αφετέρου τους ίδιους προσωπικά.

Δείτε τα στοιχεία της έρευνας στην διπλωματική εργασία της

Χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: