ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ( της Β. Ζαρκινού )

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔26/05/2013 - 22:11 | Author: Newsroom

IPAIDEIA.GR

Βάσω Ζαρκινού, Αιρετός ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας

Τηλ.: 6974778187 E-mail:vaszark@gmail.com

Παναγιώτης Γκρέκας (αναπληρωματικός)

Τηλ: 6945903548 e-mail : pangreka@otenet.gr

Εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων-Κινήσεων –Συσπειρώσεων

ΠΡΟΣ: Δ.Σ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.

Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΚΟΙΝ.:ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. Α΄ ΑΘΗΝΑΣ

Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Τ Ι Κ Ο Δ Ε Λ Τ Ι Ο

ΠΡΑΞΗ Νο 15

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ(23/5/2013)

ΘΕΜΑ 1ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

Εγκρίθηκαν οι παρακάτω αιτήσεις συναδέλφων:

16 Αδειες ΠΕ70 για το Β επίπεδο ΤΠΕ ( ΙΕΠ) ,2 Αδειες ΠΕ70 για το Β επίπεδο ΤΠΕ ( ΙΕΠ) και βαθμολόγηση γραπτών, 3 Αδειες ΠΕ60 για Επιστημονική έρευνα , 1 Άδεια ΠΕ70 για αποζημίωση μέλους σε συμμετοχή ΔΣ σε Δημοτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό

ΘΕΜΑ 2Ο : Απόλυση λόγω μη ιάσιμης νόσου

Εγκρίθηκε απόλυση συναδέλφου ΠΕ70 λόγω μη ιάσιμης νόσου

ΘΕΜΑ 3ο: Τοποθέτηση Υποδιευθύντριας:

Τοποθετήθηκε Υποδιευθύντρια Ολοημέρου στο 85 ΔΣ Δάφνης

Θέμα 4ο Κατ’οίκον διδασκαλία:

Εγκρίθηκε κατ’ οίκον διδασκαλία για μαθητή

Θέμα 5ο:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΜΕΧΡΙ 31-8-2013

ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ : AAΘΗΝΑΣ

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ : Α

ΚΩΔ. ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ : Ο51

ΚΛΑ-ΔΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οργανικές θέσεις

Οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί

Έλλειμμα (-) Πλεόνασμα (+) προσωπικού

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

ΜΟΝΙΜΟΙ

ΙΔΑΧ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΕ70

Δάσκαλοι

3036

3202

1

+167

0

ΠΕ60

Νηπιαγωγοί

635

612

-23

-35

ΠΕ06

Αγγλικών

235

237

+2

-50

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

234

269

+35

-35

ΠΕ16

Μουσικής

89

110

+21

-10

Μ ε βάση

ü ότι ο αριθμός των πιθανών παραιτήσεων διαρκώς αυξάνει.

ü ότι έχουν προταθεί για νέα ΕΑΕΠ 46 Δημοτικά σχολεία

ü ότι τα Νηπιαγωγεία παρουσίασαν κενά που δεν θα καλυφθούν μέχρι το τέλος της χρονιάς και αρκετά παιδιά που αιτούνται φοίτησης μπαίνουν στο απαράδεκτο καθεστώς των κληρώσεων, οπότε μπαίνει επιτακτικά το ζήτημα νέων ιδρύσεων Νηπιαγωγείων

ü ότι οι συνάδελφοι που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας και αδυνατούν να παρέχουν εκπαιδευτικό έργο δεν τους έχει δοθεί η δυνατότητα για παροχή διοικητικού έργου

ü ότι τα Αγγλικά και η δεύτερη ξένη γλώσσα δε διδάχτηκαν σε αρκετά σχολεία

ü ότι οι ιδρυμένες οργανικές θέσεις των Μουσικών είναι ελάχιστες για μια τόσο μεγάλη περιοχή, όπως η Α Αθήνας

ü ότι οι διαθεσίτες συνάδελφοι καλύπτουν μόνιμα κενά προσωπικού , μιας και το Υπουργείο με τις προηγούμενες συγχωνεύσεις σχολείων κατήργησε τα οργανικά κενά και τα ονόμασε λειτουργικά

Είναι σίγουρο

Πως η νέα σχολική χρονιά θα βρει τα σχολειά μας χωρίς δασκάλους, με μετακινήσεις εκπαιδευτικών και παιδιών, με πληθωρικά τμήματα, όπου η παιδαγωγική διαδικασία θα στερεί το δικαίωμα της δημιουργίας, με Νηπιαγωγεία , όπου η κλήρωση νηπίων είναι καθεστώς και όχι εξαίρεση, με διδακτικά αντικείμενα χωρίς διδασκαλία ( Αγγλικά- Γαλλικά- Μουσική)

, Πρόβα ήδη , έγινε σε κάποιες περιοχές και την είδαμε από την καταγεγραμμένη αντίδραση των γονέων οι οποίοι ένιωσαν στο πετσί τους ότι αυτό που τους το βάφτισαν πολυτέλεια είναι για αυτούς ανάγκη για επιβίωση, σήμερα ειδικά όπου τα πάντα ξεριζώνονται !!! ( βλέπε: Ολοήμερα Νηπιαγωγεία που δε λειτούργησαν σε υποβαθμισμένες περιοχές , Αγγλικά που τα φτωχά παιδιά, ίσως τα μισά κάθε τμήματος ή και όλα που υποβαθμισμένες ή σε λαϊκές υποβαθμισμένες περιοχές δεν διδάχτηκαν καθόλου , η β ξένη γλώσσα που δεν έγινε καθόλου , παιδιά Αμεα που δεν είχαν παράλληλη στήριξη ή δε βρήκαν ώρες για το τμήμα ένταξης στο σχολειό τους στον ένα δάσκαλο Τ.Ε σε κάθε σχολείο, νηπιαγωγεία με μετακινήσεις ή βάρδιες μιας και το είδαμε και αυτό )

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ .

Σας επισυνάπτουμε και μια εκτενή ενημέρωση για τα τελευταία νομοσχέδια :

Με μια σειρά νομοθετημάτων τον τελευταίο μήνα, τροποποιούνται ριζικά οι εργασιακές σχέσεις στο Δημόσιο και συγκεκριμενοποιείται ο τρόπος απόλυσης των δημοσίων υπαλλήλων

Στην υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού λοιπόν έχουμε:

Α. ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ και ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την Κυριακή 27 Απριλίου ψηφίστηκε, με 168 «ναι», 123 «όχι» κι 1 «παρών» σε σύνολο 292 παρόντων βουλευτών το πολυνομοσχέδιο ή αλλιώς το νέο «μίνι Μνημόνιο».

ΤΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙΤΑΙ:

Με το πολυνομοσχέδιο, νομοθετήθηκε πρώτα απ’ όλα νέα μείωση στην πράξη του κατώτερου μισθού, χάρη στην τροπολογία που κατέθεσε τελευταία στιγμή το ΠΑΣΟΚ, με διάφορες μεγαλοστομίες περί μέτρων αντιμετώπισης της ανεργίας. Η διάταξη (υποπαράγραφος ΙΔ.1, 2, 3, 4 5,6) προβλέπει ολιγόμηνη πρόσληψη ανέργων σε ΟΤΑ, περιφέρειες ή άλλες υπηρεσίες όπως σχολεία και νοσοκομεία. Η χρηματοδότηση των προγραμμάτων αυτών είναι από το ΕΣΠΑ.Εισάγεται επισήμως ο όρος «ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ» και όχι εργαζόμενοι. Οι ωφελούμενοι λοιπόν, «κατά παρέκκλιση της ισχύουσας νομοθεσίας», θα έχουν καθαρές αμοιβές «όχι μεγαλύτερες» από 490 ευρώ ή 19,6 ευρώ καθαρά την ημέρα όσοι είναι άνω των 25 ετών και 427 ευρώ μηνιαία ή 17 ευρώ την ημέρα για όσους είναι κάτω των 25 ετών. Μια ακόμη αντιδραστική καινοτομία εισάγεται: ο μισθός των 490 και 427 μισθών δεν είναι κατώτατος αλλά ανώτατος!!!

Επιταχύνεται η «διεκπεραίωση» των υποθέσεων από τα πειθαρχικά συμβούλια με στόχο την επιτάχυνση της διαθεσιμότητας. «Οι αποφάσεις των πειθαρχικών συμβουλίων δεν υπόκεινται σε ένσταση ενώπιον του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου, αλλά σε προσφυγή ενώπιον του ΣΤΕ» (Υποπαράγραφος ΣΤ2,2). Και, η πειθαρχική δίωξη-και άρα η διαθεσιμότητα- «αρχίζει με την κλήση του υπαλλήλου σε απολογία από το μονομελές πειθαρχικό όργανο ή την παραπομπή του στο πειθαρχικό συμβούλιο…» (Υποπαράγραφος ΣΤ6,1) , ενώ νομοθετείται ότι κάθε πράξη με την οποία ασκείται πειθαρχική δίωξη και κάθε πειθαρχική απόφαση κοινοποιείται υποχρεωτικά στο Σώμα Ελεγκτών Δ.Δ. (Υποπαράγραφος ΣΤ11,1).

Αυξάνει το ωράριο των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά 2 ώρες (υποπαράγραφος Θ2, 2, 3,4) αντικαθιστώντας την παράγραφο 13 του αρ. 24 του ν. 1566. Με την απόφασή της η κυβέρνηση να αυξήσει το ωράριο των καθηγητών κατά δυο ώρες την εβδομάδα, 10.000 αναπληρωτές δε θα δουν ξανά την πόρτα των σχολείων, άλλοι 10.000-15.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα οδηγηθούν σε αναγκαστικές μεταθέσεις την επόμενη διετία και αρκετοί στην απόλυση. Σε συνέχεια αυτού, σχεδιάζεται ΠΔ για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις-μεταθέσεις.

Στην ίδια λογική είναι και η τροποποίηση της παρ. 5 του αρ. 4 του 1566, με την οποία δίνεται η δυνατότητα για τη «λειτουργία επταθέσιων έως και ενδεκαθέσιων δημοτικών σχολείων καθώς και δημοτικών σχολείων άνω των δωδεκαθέσιων, όταν το επιβάλλουν λειτουργικοί και παιδαγωγικοί λόγοι όπως είναι ο αριθμός των μαθητών, οι διατιθέμενοι χώροι διδασκαλίας και οι αποστάσεις μεταξύ των σχολείων» (Υποπαράγραφος Θ2,1). Η ρύθμιση αυτή, έρχεται να δώσει νομική κάλυψη σε συγχωνεύσεις σχολείων και καταργήσεις τμημάτων. Ο «εξορθολογισμός» των οργανικών θέσεων θα γίνει με συμπίεση του αριθμού των μαθητών, με ελάχιστο και όχι ανώτερο όριο τον αριθμό των 25. Σ’ αυτό συνηγορεί και η πεισματική άρνηση του Υφυπουργού Παιδείας Παπαθεοδώρου στη συνάντηση στις 21/4 με τη ΔΟΕ να δεσμευτεί ότι δεν θα προχωρήσει στην κατάργηση των οργανικών θέσεων στο ολοήμερο.

Β. Το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις

-μεταθέσεις στην εκπαίδευση

Σε συνέχεια των διατάξεων του Πολυνομοσχεδίου για την αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών και τον «εξορθολογισμό» των οργανικών θέσεων, κατατέθηκε Π.Δ. για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας για υποχρεωτικές μετακινήσεις –μεταθέσεις στην εκπαίδευση. : «Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μετατίθενται: Για το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και με δαπάνη του Δημοσίου από Διεύθυνση σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης και οργανικής θέσης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε περιπτώσεις υπεραριθμίας».
Μέχρι τώρα γινόταν κανονικά ρύθμιση υπεραριθμίας των διαθεσιττών εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά , σε ασθένειες και σε κενά που όλοι γνωρίζουμε ότι προκύπτουν μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και μάλιστα οι εκπαιδευτικοί δεν αρκούν (βλέπε : προσλήψεις αναπληρωτών, ολοήμερα νηπιαγωγεία που δε λειτούργησαν, αγγλικά και γαλλικά που δε διδαχτήκαν, αναρρωτικές άδειες που κλείνουν τάξεις , παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που δεν είχαν δάσκαλο ) Με την αύξηση του ωραρίου στη δευτεροβάθμια και τις επικείμενες συγχωνεύσεις σχολείων στην πρωτοβάθμια, τον εκδιωγμο προνηπίων και την κατάργηση ολοήμερων δημιουργείται ένας στρατός «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών με αποκλειστικό στόχο τη μείωση των οργανικών θέσεων και τις απολύσεις.

Σηματοδοτείται η αρχή του τέλους του αμετάθετου και της σταθερής οργανικής θέσης την οποία ο εκπαιδευτικός κατείχε με βάση κάποια μετρήσιμα κριτήρια (μόρια). Πρόκειται για ένα θηριώδες «πρόγραμμα κινητικότητας» στην εκπαίδευση, το οποίο αλλάζει συθέμελα το δημόσιο σχολείο και τη ζωή των εκπαιδευτικών και το οποίο θα ανανεώνεται κάθε χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες (οι οριστικοί πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης κυρώνονται το αργότερο έως 15 Ιουνίου κάθε έτους). Με αυτό τον τρόπο, χιλιάδες εκπαιδευτικοί θα βρεθούν στη θέση να μετακομίζουν όπου η υπηρεσία το επιθυμεί. Αλλιώς απολύονται

Ορίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν είναι αυτοί που δεν συμπληρώνουν το 60% τουλάχιστον του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων, της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας, με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης, της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας.

Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι θα χαρακτηριστούν εξ’ ολοκλήρου υπεράριθμοι κατατάσσονται σε πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης που συντάσσονται από τα υπηρεσιακά συμβούλια ανά περιοχή μετάθεσης, ανά κλάδο και ειδικότητα. Για τη σύνταξη των πινάκων υποχρεωτικών μεταθέσεων σε περιοχές της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης (πίνακες περιφερειακής εμβέλειας), οι περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης καλούν τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν δηλώσεις συναίνεσης μέσα σε τρεις ημέρες.

Όσοι εκπαιδευτικοί δηλώσουν ότι δεν συναινούν στην υποχρεωτική τους μετάθεση, καθώς και όσοι δεν υποβάλλουν δήλωση, κατατάσσονται στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων πανελλαδικής εμβέλειας.

Μετά την υποβολή των δηλώσεων συναίνεσης, τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια συντάσσουν προσωρινούς πίνακες κατάταξης υποχρεωτικής μετάθεσης των εκπαιδευτικών «κατά φθίνουσα σειρά με βάση τις μονάδες – μόρια που οι εκπαιδευτικοί συγκεντρώνουν και τα κριτήρια και την αποτίμησή τους».

Μετά την έκδοση των τελικών πινάκων υποχρεωτικής μετάθεσης περιφερειακής εμβέλειας, οι περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης καλούν τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης σχολείων ή ομάδων σχολείων των περιοχών μετάθεσης της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά και επιθυμούν να μετατεθούν. Οι εκπαιδευτικοί που δεν δηλώνουν καμία προτίμηση, λογίζεται ότι συναινούν στη μετακίνησή τους σε όλες τις περιοχές μετάθεσης της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης.

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:

«Με βάση την κατάταξή τους στους τελικούς πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης περιφερειακής εμβέλειας και τις δηλώσεις προτίμησης, οι εκπαιδευτικοί μετατίθενται με απόφαση του υπουργού Παιδείας, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης και σχετική εισήγηση των αρμοδίων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων (ΑΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΠΕ).

  1. Οι εκπαιδευτικοί που παραμένουν εξ’ ολοκλήρου υπεράριθμοι, καθώς όσοι έχουν δηλώσει ότι δεν συναινούν στην υποχρεωτική τους μετάθεση σε οργανικά κενά ή δεν έχουν υποβάλει τη σχετική δήλωση, με απόφαση του υπουργού Παιδείας, κατατάσσονται σε πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης πανελλαδικής εμβέλειας, κατά φθίνουσα σειρά με βάση τις μονάδες που συγκεντρώνουν και καλούνται να υποβάλλουν δηλώσεις προτίμησης σχολείων ή ομάδων σχολείων των περιοχών μετάθεσης στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά ανά την επικράτεια. Με βάση την κατάταξή τους στους πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης πανελλαδικής εμβέλειας και τις δηλώσεις προτίμησης οι εκπαιδευτικοί μετατίθενται σε οργανικά κενά σχολείων ή ομάδων σχολείων περιοχών μετάθεσης ανά την επικράτεια, με απόφαση του υπουργού Παιδείας, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης και σχετική εισήγηση των αρμοδίων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων (ΑΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΠΕ).
  2. Για την κατάταξη των υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων θα εφαρμοστούν τα κριτήρια του Π.Δ. 50/1996 που είναι η συνυπηρέτηση, τα χρόνια υπηρεσίας, η εντοπιότητα και οι οικογενειακοί λόγοι».

Στην διαθεσιμότητα και σε κίνδυνο απόλυσης και οι μακροχρόνια ασθενείς

Αυστηροποιείται το πλαίσιο χορήγησης των αναρρωτικών αδειών (άρθρα 6 έως 11).

Σε περίπτωση κάλυψης του ανώτατου χρόνου αναρρωτικής άδειας, που αντιστοιχεί σε τόσους μήνες όσα τα έτη υπηρεσίας (με αφαίρεση αδειών της προηγούμενης 8ετίας) και μπορεί κατά περίπτωση να φτάσει μέχρι τους 12 συνεχόμενους μήνες, μπορεί κάποιος υπάλληλος να τίθεται αυτεπάγγελτα σε διαθεσιμότητα διάρκειας ενός έτους ή δύο ετών (άρθρο 9).

Σε περίπτωση που, δύο μήνες πριν τη λήξη της διαθεσιμότητας, οι υγειονομικές επιτροπές αποφανθούν πως δεν είναι ικανός να επιστρέψει στα καθήκοντά του, τότε απολύεται υποχρεωτικά (άρθρο 8, 8 και 9,3).

Επίσης, οι βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες δεν μπορούν να υπερβαίνουν τις 10 ημέρες τον χρόνο, (με εξαίρεση περιπτώσεις δυσίατου νοσήματος, προβλήματος κύησης, χειρουργικής επέμβασης ή νοσηλείας τουλάχιστον τεσσάρων ημερών σε δημόσιο νοσοκομείο).

Ακόμη και για τις βραχυχρόνιες άδειες θα πρέπει να προσκομίζεται γνωμάτευση θεράποντος ιατρού για άδεια ακόμη και μιας ημέρας έως 3ημέρες, γνωμάτευση διευθυντή κλινικής ή επικεφαλής μονάδας δημοσίου νοσοκομείου για άδεια έως πέντε ημερών κάθε φορά και όχι πάνω από 10 το χρόνο. (αρ.7). Τέλος, ειδικές υγειονομικές επιτροπές για τα δυσίατα νοσήματα (αρ.11) θα γνωματεύουν και για απολύσεις.

Ο σχολιασμός είναι μάλλον περιττός και η δράση μας αναγκαία, από οποιαδήποτε θέση και αν βρισκόμαστε

Loading...