Ο κατά τη δευτερολογία του στην συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής όπου συζητείται το σ/ν για την Ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σημείωσε:

 

“Το κλειδί είναι τα «Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών». Αυτό είναι που δεν θέλουμε. Αυτό είναι στο οποίο έχουμε χαώδεις διαφορές. Στις μέρες μας λοιπόν –και θα σας παρακαλούσα αν δεν βρίσκετε τη βιβλιογραφία, να σας τη φέρω φωτοτυπημένη αν θέλετε- η διάκριση ανάμεσα στη θεωρητική έρευνα και στην εφαρμοσμένη έχει πια τελειώσει. Αυτές είναι λογικές της δεκαετίας του ’30, του ’50, του ’60, άντε και του ‘70. Έχει τελειώσει.

Τα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών σε όλο τον κόσμο δίνουν επαγγελματικά πτυχία. Δεν δίνουν κανονικά πτυχία και γι’ αυτό δεν δίνουν και διδακτορικά. Άρα ποιο είναι το κόλπο; Λες ότι θέλεις να κάνεις Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, δηλαδή Πανεπιστήμια για την αγορά εργασίας, για τη δευτεράτζα, για τα παιδιά που δεν πρέπει να πηγαίνουν Πανεπιστήμιο. Στα ελληνικά ξέρετε πώς λέγεται αυτό; Ταξικό Πανεπιστήμιο, ταξική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σε αυτό είμαστε αντίθετοι και πράγματι υπάρχει μια φιλοσοφική διαφορά. Εγώ χαίρομαι που για πρώτη φορά διατυπώθηκε με τέτοια σαφήνεια. Το είπε ο κ. Μητσοτάκης ότι θέλει αυτά τα παιδιά να πηγαίνουν στα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών. Σας παρακαλώ να διαβάσετε τη βιβλιογραφία και να συζητήσουμε τη χαώδη, τη μεγάλη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στην αναβάθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και στην αναβάθμιση με τίτλο που λέει Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών.

Ένα Πανεπιστήμιο δεν το χαρακτηρίζει μόνο η Φιλοσοφική Σχολή. Το χαρακτηρίζει, παραδείγματος χάρη, και μια Σχολή Παραστατικών Τεχνών και αυτό κάλλιστα θα μπορούσε να δημιουργηθεί στο .

Και τελειώνω με τη σπέκουλα περί τέταρτης Νομικής Σχολής. Σας παρακαλώ να διαβάσετε τι είπε ο πρωθυπουργός στην Πάτρα. Είπε «θα μελετήσουμε το θέμα αυτό». Οι κάθε χρόνο που ανακοινώνονται οι εισακτέοι στέλνουν καταγγελίες στο Υπουργείο γιατί είναι τόσοι πολλοί οι εισακτέοι.

Πεδίο δόξης λαμπρό, λοιπόν. Να μοιραστούν οι εισακτέοι σε τέσσερις σχολές αντί σε τρεις.  Να είναι λιγότεροι στην κάθε σχολή, αλλά να είναι ίδιος ο αριθμός των εισακτέων συνολικά. Να το μελετήσουμε, είπαμε. Και ταυτοχρόνως η Αιτωλοακαρνανία να γίνει κέντρο των Γεωπονικών σπουδών, η Ηλεία των Πολιτιστικών, κλπ.”.