Στη χθεσινή συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του Σχεδίου Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα Εκπαίδευσης», ο αναλύοντας το περιεχόμενο του κάθε πυλώνα του Σχεδίου Νόμου, ανέφερε μεταξύ άλλων για τη μοριοδότηση και την  προϋπηρεσία υποψήφιων διευθυντών. Αναλυτικά :

 

«Πρώτα είναι το θέμα της επιστημονικής επάρκειας. Το θέμα της επιστημονικής επάρκειας πρέπει να το δούμε ώστε να καταλάβουμε ποιο είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Το κυρίαρχο στοιχείο δεν είναι η πληθώρα διπλωμάτων αλλά μια συστηματικότητα στην επιστημονική ανέλιξη του υποψηφίου. Είναι κακό να υπάρχουν άτομα που να έχουν ένα δεύτερο πτυχίο από το πανεπιστήμιο; Ένα δεύτερο μεταπτυχιακό; Προφανώς και δεν είναι. Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι ότι αυτό που ενδιαφέρει πάρα πολύ την εκπαίδευση είναι πώς κανείς με τα πτυχία του μπορεί να ενσωματώνει στην καθημερινότητά του αυτά που έχει μάθει» είπε ο Κ. Γαβρόγλου για τη .

 

«Αυτό που είναι πολύ πιο σύνθετο, είναι το θέμα της προϋπηρεσίας. Πρέπει να δούμε πιο είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Ποιος είναι ο πυρήνας του προβληματισμού όταν λέμε ότι παίζει μεγάλο ρόλο. Για εμάς κυρίαρχο στοιχείο είναι η λειτουργία μέσα στην τάξη. Η λειτουργία μέσα στην τάξη υπερβαίνει την κιμωλία και τον πίνακα. Η λειτουργία μέσα στην τάξη είναι ένα εξαιρετικά σύνθετο λειτούργημα. Απαιτεί από τον εκπαιδευτικό να παίζει και τον ρόλο του συμβούλου και τον ρόλο πολλές φορές του γονέα και τον ρόλο πολλές φορές του ψυχολόγου, ρόλους που πολλές φορές δεν είναι έτοιμος να παίξει αλλά βλέπει στα μάτια των παιδιών ότι πρέπει να το παίξει. Χιλιάδες εκπαιδευτικοί δεν ησυχάζουν στα διαλείμματα, δεν πηγαίνουν στην ώρα τους στο σπίτι τους γιατί θέλουν να καθίσουν με ένα παιδί, με έναν έφηβο και να μιλήσουν μαζί του. Αυτό δεν μοριοδοτείται που να σπάσουμε το κεφάλι μας.

Η διδασκαλία στην τάξη μοριοδοτείται με έναν τυπικό τρόπο, αναλόγως με πόσα χρόνια έχεις, αλλά μην την υποβαθμίσουμε λέγοντας ότι η λειτουργία στην τάξη είναι απλώς να κάνεις το μάθημά σου. Το μάθημα στην τάξη είναι πολύ απαιτητικό, είναι πολύ υπεύθυνο και υπερβαίνει το θέμα μετάδοσης της γνώσης.

Εμείς τονίζουμε ότι αυτό είναι κυρίαρχο. Προφανώς θα πρέπει να μοριοδοτηθούν και πρόσθετες δυνατότητες ή εμπειρίες διδασκαλίας. Αυτό που λέμε εμείς είναι ότι ειδικά για τα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να μπορεί να θεωρείται και αυτό διδασκαλία, αλλά να έχει ένα ανώτατο όριο.
Το ίδιο ισχύει και για τους σχολικούς συμβούλους. Εκείνο όμως που δεν πρέπει να ισχύει είναι κάποιος να μετρά δύο φορές αυτό κάτι που έχει κάνει. Δεν μπορείς να παίρνεις και κάτι από αυτό που έχεις υπηρετήσει και κάτι για τη ειδική λειτουργία αυτού που έχεις υπηρετήσει. Μετά τις συζητήσεις που έγιναν στη Βουλή, η πρόταση ορθολογικοποιείται περισσότερο» είπε ο Υπ. Παιδείας αναφορικά με την των υποψηφίων διευθυντών σχολείων .