Η «ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΣ» ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΟ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙ-ΣΤΑΣΕΙΣ
Εισήγηση στη Σύναξη Θεολόγων Νομού Ιωαννίνων (22-09-2016)
Του Θεοδώρου Ν. Γάλλου, Θεολόγου
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Ποιοι ευθύνονται για την, μέσω των νέων Προγραμμάτων σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, επιχειρούμενη εκρίζωση των θεμελίων της Παιδείας και του Γένους;


Πριν ακριβώς δύο χρόνια 25-09-2014, σε ανάλογη σύναξη μας, μεταξύ άλλων ανέφερα, «διαισθάνομαι ότι άγριες θύελλες απειλούν να πλήξουν και την Εκκλησία μας όπως ήδη πλήττουν το έθνος μας».
Περισσότερο όλων όμως, η Παλαιά και η νέα τάξη πραγμάτων κατά το ΝόαμΤσόμσκι, επιθυμεί και αγωνίζεται, στα πλαίσια της καλά σχεδιασμένης πολυπολιτισμικής μας κοινωνίας, όχι να καταργήσει αλλά να μεταλλάξει τη Χριστιανική θρησκεία. Να μεταβάλλει τις θρησκείες σε αχταρμά, σε «σούπα», σε μια πολτοποιημένη θρησκευτική Βαβυλωνία. Σε μια Παγκόσμια Λέσχη θρησκευομένων ηλιθίων κάτω από το Μασονικό Μ.Α.Τ.Σ. Αναλογιστείτε τα όσα έχουν συμβεί αυτά τα δύο χρόνια στη χώρα μας και στον κόσμο και τα συμπεράσματα δικά σας. Ασφαλώς, συνάδελφοι το σημαντικότερο εκκλησιαστικό γεγονός για το Ορθόδοξο πληθυσμό της γης αποτέλεσε η πραγματοποιηθείσα, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της καταραμένης «Παναίρεσης» του Οικουμενισμού, «κακόδοξη», «ληστρική», «ψευτοσύνοδος» των Χανίων. Οι χαρακτηρισμοί αποδίδονται γιατί, εκτός πολλών άλλων επιχειρήθηκε και πραγματοποιήθηκε σε αυτή:
α) η θεσμική κατοχύρωση και νομιμοποίηση του Οικουμενισμού
β) η δημιουργία μιας αλλοιωμένης ορθόδοξης αυτοσυνειδησίας
γ) η καθιέρωση της μεταπατερικής, δηλ. απατερικής Θεολογίας
δ) η Εκκληστικοποίηση των αιρέσεων με την αποδοχή της θεωρίας ότι όλες οι «Εκκλησίες» ή ακριβέστερα αιρέσεις και όλα τα θρησκεύματα «σώζουν» και οδηγούν αορίστως και σοφιστικώς στην ίδια υπερβατική πραγματικότητα (UltimateReality) η οποία περιλαμβάνει όλους τους ψευτοθεούς και τα ψευδοσεβάσματα τους.
Στο πνεύμα της «ψευτοσυνόδου» των Χανίων, του Παγκόσμιου Συμβουλίου των Εκκλησιών και του συγκριτιστικού διαθρησκειακού οικουμενισμού κινείται η επιχειρούμενη μεταλλαγή του μαθήματος των θρησκευτικών σε θρησκειολογία όπως, συν θεώ, θα καταδειχθεί ακολούθως με πλήθος επιχειρημάτων.
ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΡΩΤΟ: ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΥΛΙΚΟ, ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Στο προσφερόμενο για χρήση υλικό εξέχουσα θέση κατέχουν: η άρση αναθεμάτων, οι συμπροσευχές στην Ασσίζη, οι συναντήσεις του Πατριάρχη Βαρθολομαίου με τον Πάπα, τον Αρμένιο «Πατριάρχη», τους Αγγλικανούς, Προτεστάντες και κάθε λογής αλλόθρησκους, οι διαθρησκειακοί και διαχριστιανικοί διάλογοι Ορθοδόξων.Ασθμαίνως δε, στο νέο υλικό, συμπεριλήφθηκε και η συγκληθείσα Σύνοδος της Κρήτης, στοιχείο δηλωτικό του τίτλου της εισήγησής μας.
ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΤΟ ΥΠΕΡΜΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Οι επιχειρούμενες αλλαγές του Μαθήματος των Θρησκευτικών στην Εκπαίδευση περιλαμβάνονται στο τιτλοφορούμενο: MOMERANDUM ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ από 2016-2020. Ομολογείται δε ότι αυτό έχει υπογραφεί και από εκπροσώπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε συμφωνία και αγαστή συνεργασία με όλους τους πολιτικούς δημοκόπους, ανεξαρτήτως κομματικής ετικέτας.
Ας αφήσουν, λοιπόν, τα κροκοδείλια δάκρυα, το όψιμο ενδιαφέρον και τις δήθεν ανησυχίες τους για την απορθοδοξοποίηση των Ορθοδόξων μαθητών, μέσω του νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά όλοι αυτοί οι ψευδώνυμοι Εκκλησιαστικοί Φαρισαίοι και οι νεόκοποι πολιτικοί λαοπλάνοι.
ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΡΙΤΟ: ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΡΟΥΣΗΣ
Η καταβομβαρδισμένη και εμπόλεμη ζώνη της παιδείας δεν έμεινε, δυστυχώς, ποτέ αλώβητη από τη λαίλαπα των Βησαρριώνων της Ορθοδοξίας.
Οι ακαδημίες Βόλου και Κρήτης, με τις ευλογίες των προκαθήμενων τους Μητροπολιτών, αποτελούν τα εργαστήρια παρασκευής μιας μεταλλαγμένης θεολογίας και τα φυτώρια παραγωγής μεταλλαγμένων στελεχών στο θεολογικό χώρο. Αυτά τα στελέχη αποτελούν την ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΟΥΣΗΣ, που θρονιάστηκαν, ελέω Μπιλντεμπεργκ καί Διαμαντοπούλου, σε καίρια πόστα πολιτείας και Εκκλησίας και αυτά τα στελέχη έχουν την ευθύνημεταλλαγής του μαθήματος των Θρησκευτικών σε Θρησκειολογικό.
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΟΥΣΗΣ: Αποτελούν Ακαδημαϊκοί δάσκαλοι, των δύο Πανεπιστημιακών Θεολογικών Σχολών της Χώρας μας που με το επιστημονικοφανές τους κύρος έρχονται αρωγοί στο καταστροφικό έργο των «ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ» ΤΟΥ «ΚΑΙΡΟΥ», εισηγητών των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών για τα Θρησκευτικά. Άλλωστε αυτοί οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι είναι εκείνοι που θρόνιασαν το Μωάμεθ στη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης έχοντας εμπειρία στην εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση των δύστυχων Νεοελλήνων.
Η ΤΡΙΤΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΟΥΣΗΣδρα στις παρυφές του Φαναρίου και των λοιπών Οικουμενικών κέντρων και έχει αναλάβει εργολαβικά την επιχείρηση προώθησης και προπαγάνδας όλων των καινοφανών αντιλήψεων και των ετεροδιδασκαλιών που εισβάλλουν στο Χώρο της Ορθοδοξίας. Αυτή λοιπόν, η τριμερής ομάδα κρούσης αποτελεί τον κύριο φορέα έκφρασης μιας εγκεφαλικής ακαδημαϊκής θεολογίας, στοχαστικής, αλειτούργητης, ακοινώνητης, αμέτοχης στη μυστηριακή ζωή της εκκλησίας, δυτικότροπης, εκκοσμικευμένης, απατερικής και τελικά αθεολόγητης.
Τα μέλη αυτής της ομάδας συναντάμε κάθε φορά να υπερασπίζονται και να εκπροσωπούν τις πιο διαλυτικές και διαβρωτικές, του Ορθοδόξου ήθους ή παραδόσεων, αντιλήψεις.
·Αυτοί οι αθεολόγητοι «θεολόγοι», οι σφιγγοσφωλιασμένοι σ’ όλα τα πόστα, της εκκλησιαστικής και πολιτικής ζωής μεταλλάσσοντας την Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία άλλοτε προτείνουν τη μετάφραση των λειτουργικών κειμένων στη δημοτική και άλλοτε νέες καινοτομίες.
·Οι τρεις ομάδες κρούσης συνεπιβάτες του, χωρίς φρένα, οικουμενιστικού οχήματος απειλούν να συνθλίψουν ότι βρεθεί στο πέρασμα τους.
·Αυτοί οι άνθρωποι είναι εκείνοι που υποθάλπουν και τις κινήσεις διαφόρων ομάδων για το «δικαίωμα στη διαφορετικότητα» και την αντιβιβλική κατοχύρωση της ομοφυλοφιλίας.
·Αυτοί οι άνθρωποι είναι εκείνοι που εφάρμοσαν στην ορθόδοξο χώρα μας μεθόδους των Ιεραποστολών του Βατικανού. Οι ιεραπόστολοι του Βατικανού προπορεύονταν στις χώρες της Λατινικής Αμερικής, αποβλάκωναν τις μάζες και στη συνέχεια ερχόντουσαν οι αποικιοκράτες να τις ξεζουμίσουν. Κατά τον ίδιο τρόπο, αυτοί οι αναμορφωτές της θρησκευτικής εκπαίδευσης στην Ορθόδοξη Ελλάδα νάρκωσαν και αναισθητοποίησαν της μαθητιώσα νεολαία με τις αντιρατσιστικές κορώνες και τις πολυπολιτισμικές τους αηδιαστικές νεορολογίες για να επιβάλλουν στη συνέχεια τον ρατσισμό σε βάρος του Ορθόδοξου μαθήματος των Θρησκευτικών μέσα στη χώρα του 97% ορθοδόξων. Τα μέλη αυτής της τριμερούς ομάδας επαίνεσε ο Ν. Φίλης χαρακτηρίζοντάς τα «ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ».
Κύριοι εισηγητές των νέων Προγραμμάτων σπουδών στα Θρησκευτικά, Η αποδιδόμενη τιμή στα πρόσωπά σας, από ένα πρόσωπο σαν αυτό του Ν. Φίλη, είναι μια «άτιμος τιμή».
Αποτελεί θεολογικό ασυμβίβαστο: οι φίλοι του Φίλη να είναι φίλοι του Χριστού.
Η «επιφάνεια» χωρίς «Θεοφάνεια» οδηγεί συντόμως σε αφάνεια.
Για τα «επιφανή», κατά Φίλη πρόσωπα και το «θεάρεστο» έργο τους αποκαλυπτική είναι η έρευνα της κ. Ελένης Βασσάλου, υπεύθυνης του γραφείου αιρέσεων της Π.Ε.Θ. Σε ημερίδα που οργάνωσε η Εστία Πατερικών Μελετών, για τα νέα προγράμματα σπουδών, μίλησε με θέμα: «Το πρόγραμμα του παγκόσμιου δικτύου θρησκειών για παιδιά (GNRC) της Arigaton ως πρότυπο των ελληνικών προγραμμάτων σπουδών για τα Θρησκευτικά».
Στις 19/11/2015 αυτή η νεοβουδιστική οργάνωση πραγματοποίησε την «Παγκόσμια ημέρα προσευχής και δράσης για τα παιδιά!!!». Συναντήθηκαν: Ρωμαιοκαθολικοί, Ευαγγελιστές, Μορμόνοι, Ινδουϊστές, Βουδιστές, Εβραίοι, Brahmakumaris κ.α. για να συζητήσουν «ποιμαντικές πρωτοβουλίες» στην Ελλάδα και τον κόσμο!!! Η ομιλήτρια παρουσίασε το αποκρυφιστικό υπόβαθρο της νεοβουδιστικής οργάνωσης Arigaton αποκαλύπτοντας ότι: «τα προγράμματα αυτής της επικίνδυνης νεοβουδιστικής οργάνωσης επιβάλλονται στο νέο πρόγραμμα σπουδών των Θρησκευτικών, μέσω του Σχολικού Συμβούλου των Θεολόγων κ. Άγγελου Βαλλιανάτου και στενού συνεργάτη του Υπεύθυνου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κ. Γιαγκάζογλου. Αμφότεροι είναι δύο εκ των «επιφανών» συνεργατών του Ν. Φίλη.
Αρχιεπίσκοπε της Ελλαδικής Εκκλησίας κ. Ιερώνυμε: Από πολλών ετών παρακολουθείτε και έχετε απόλυτη γνώση των «βδελυρών εκκλησιολογιών, των ανώμαλων θεολογιών και το καινοφανών αερολογιών» των οποίων πρεσβεύουν και αγωνίζονται να επιβάλλουν στη Νεοελληνική Εκπαίδευση αυτοί οι άνθρωποι. Γιατί ως τώρα κρατούσατε «ίσες αποστάσεις», κατά δήλωσή σας, ανάμεσα στην Π.Ε.Θ. και τους «καιροσκόπους» του «καιρού» που «καιροφυλακτούσαν», υπομονετικά να παρουσιαστούν τα κατάλληλα πρόσωπα (π.χ. Φίλης) και το κατάλληλο περιβάλλον για να εφαρμοστούν αντιλήψεις και ιδέες ξένων κέντρων, εχθρικές προς την Ορθόδοξη διδασκαλία και παράδοση;
Αρχιεπίσκοπε και Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδας. Την ανυπαρξία των ποιμαντικών σας πρωτοβουλιών ήρθαν, κατά δήλωσή τους, 19/11/2015 να καλύψουν με δικές τους «ποιμαντικές πρωτοβουλίες» οι νεοβουδιστές της Arigaton (Νεοεποχίτες, Μορμόνοι, Ινδοί, Γιόγκι, Μασόνοι, παρακλάδια Μασονίας και τόσοι άλλοι).
·Λόγω ανυπαρξίας ποιμαντικών σας πρωτοβουλιών έχουν εισβάλλει στη χώρα μας 600 τόσες παραθρησκευτικές οργανώσεις και «νέες θρησκευτικές κινήσεις» «επίδοξων θεών» που στηρίζονται στη φλογισμένη ελπίδα μιας, δίχως Θεό και λογική, ζωής και που κατευθύνονται από σκοτεινές και ανάλγητες απάνθρωπες δυνάμεις. Οι εμπειρίες από την πολύχρονη ενασχόλησή μας με το θέμα αυτό είναι οδυνηρές. Προς επιβεβαίωση συνηγορούν και οι αποκαλυπτικές δημοσιογραφικές μαρτυρίες, οι θρηνητικές κραυγές απόγνωσης των δύστυχων γονιών και ο αυξανόμενος αριθμός των θυμάτων αυτών των καταστροφικών λατρειών που δρουν ανενόχλητες στις Μητροπόλεις σας. Δρουν ανενόχλητες και σπέρνουν το φοβερό πνευματικό υδροκυάνιο της ανόητης διδασκαλίας τους στις ανυποψίαστες και αθώες ψυχές των παιδιών μας. Το κύμα του αποκρυφισμού, έρχεται τώρα και επισήμως – και μάλιστα μέσω των νέων προγραμμάτων σποδών στα Θρησκευτικά – να επιβληθεί ως διδασκαλία στα σχολεία μας στοχεύοντας στην υποταγή των αφελών μέσα στα δαιδαλώδη κυκλώματα των «σπουδαίων θρησκειών τους».
ΘΛΙΒΕΡΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Αρχιεπίσκοπε και νέο-Βαβυλώνιοι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδας. Αφήστε τα κροκοδείλια δάκρυα και το όψιμο ενδιαφέρον σας για τα τεκμαινόμενα στον πολύπαθο χώρο της Εκπαίδευσης, αναφορικά με τα νέα προγράμματα σπουδών στα Θρησκευτικά. Δια της ψήφου ή της ένοχης σιωπής σας, στην ΚΡΗΤΗ, αποδεχτήκατε μιαρά δόγματα. Πάσχοντες από άνοια πίστεως, επευλογήσατε την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου. Αναγνωρίσατε ότι: δεν υπάρχουν αιρέσεις και όλες οι κακοδοξίες καθοδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα. Εσείς, λοιπόν, εισαγάγατε «συνοδικώς» το Νεογνωστικισμό και το Θρησκευτικό Συγκρητισμό, δια της παναιρέσεως του Οικουμενισμού στα Σχολεία μας. Εσείς οδηγήσατε τους λύκους στο ποιμνιοστάσιό σας και τώρα χτυπάτε τις καμπάνες καλώντας μας δήθεν σε εκδίωξή τους. Τα έργα σας, λοιπόν,προσιδιάζουν, μάλλον, προς το περιεχόμενο των «δοχείων» απορριμμάτων παρά σας καθιστούν φορείς Αγίου Πνεύματος και «δοχεία» Θείας Χάριτος.
Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, όταν όμως έρχεται η αρκούδα της αίρεσης συν-τειχίζεστε με τον Αρκουδιάρη νεο-Καλέκα και νέο-Βέκκο του Φαναρίου – μήπως και μείνει στο Φανάρι χωρίς Φανάρι – και από-τειχίζεστε από τον Κύριο, τους Αγίους Ομολογητές και Πατέρες Μεγάλους Αθανασίους και Γρηγορίους.
Και Ω! το μέγεθος της μεγάλης παραδοξότητας. Και η καταφανής πρόκληση στη λογική. Και η δοκιμασία της ανοχής μας στις ανομίες της Ιεραρχίας μας. Ενώ όλοι εκείνοι που, με τα Οικουμενιστικά ατοπήματά τους έχουν καταντήσει προβληματική της θέση τους μέσα στη Μία, Αγία, του Χριστού Εκκλησία· οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι επιδίδονται σε εκστρατεία κατασυκοφάντησης και τρομοκράτησης όσων αρνούνται να απαρνηθούν την πίστη των Πατέρων τους. Καταλογίζουν ευθύνες, αποφαίνονται για καθαιρέσεις, εκδίδουν αφοριστήρια, φιμώνουν, υβρίζουν, λοιδορούν και αποπέμπουν ως «ανεπιθύμητους» όσους θεωρούν ενοχλητικούς στις Μητροπόλεις τους.
Και εναντίον ποιων ενεργούνται όλα αυτά;
Εναντίον Αγιορειτών πατέρων και μοναχών, ομολογητών ιερέων και αγωνιστών λαϊκών που αντιστέκονται και αποκαλύπτουν τις Οικουμενιστικές διολισθήσεις τους.
Και ποιο είναι το διαπραττόμενο έγκλημα όλων αυτών των ομολογητών της πίστεώς μας;
Το έγκλημά τους είναι ότι ακολουθούν την εντολή του Κυρίου «να μη σιωπούμε όταν κινδυνεύει η πίστη μας». «Εάν υποστέλληται (υποχωρήσει) ουκ ευδοκιμεί η ψυχή μου εν αυτώ» (Εφ.1, 38) και «εάν αυτοί σιωπήσωσιν οι λίθοι κεκράξονται» (Λουκ. ΙΘ’ 40).
Άγιοι Ιεράρχες!
Ο Γέρων Κύριλλος Κατουνακιώτης και ο Σάββας ο Λαυριώτης και όλοι οι αγωνιστές της πίστεώς μας δεν αφήνουν την «ησυχία» των μοναστηριών τους για να έλθουν στον κόσμο προς τέρψιν και αναψυχή και ψυχαγωγία.
·Κατά τον Γεώργ. Καψάνη: «Αυτοί οι μοναχοί ζώντας εν Χριστώ ομολογούν και έτσι διδάσκουν τη Χριστιανική αλήθεια»
·Όλοι αυτοί μιμούμενοι το Χριστό και τους Αγίους του, ως άλλοι Πατροκοσμάδες, έρχονται να αφυπνίσουν συνειδήσεις, να καλέσουν τους πιστούς σε εγερτήριο σάλπισμα «ίνα μη αναπεπτωκότες και διοκνούντες, αλλ’ εγρηγορούντες και διεγηγερμένοι εν τη εργασία των εντολών αυτού ευρεθώμεν».
·Οι Αγιορείτες – και άλλοι – πατέρες έρχονται στον κόσμο και στηρίζουν, νουθετούν, παρηγορούν, αποσπούν βασανισμένες ψυχές από τα νύχια του διαβόλου και τις οδηγούν στας «νομάς του ποιμένος Χριστού». Οδηγούν «αρρώστους» στο πνευματικό ιατρείο της Εκκλησίας του Χριστού και στη μυστηριακή της ζωή.
·Οι ενέργειές τους συνιστούν την ελάχιστη ανταπόκρισή μας στα αυτονόητα της πίστεώς μας, στην παρακαταθήκη των οσίων μοναχών ομολογητών της πίστεώς μας.
Κατηγορήσατε, Άγιε Αργολίδος, το χαρισματικό Γέροντα Κύριλλο Κατουνακιώτη και τον αγωνιστή Γέροντα Σάββα Λαυριώτη. Τους χαρακτηρίσατε ως «θεομπαίχτες», «αγύρτες» και έχοντες «έλλειμμα πίστεως» τους αποπέμψατε, από τη Μητρόπολή σας, ως «ανεπιθύμητους», όπως έπραξε και για το Γέροντα Κύριλλο, η Μητρόπολη Ιωαννίνων.
Άγιε Αργολίδος. Επειδή, ως «ομογάλακτοι» Ριζαρείτες: «Το αυτό βρώμα πνευματικόν εφάγομεν και το αυτό πώμα πνευματικόν επίομεν» θα σιωπήσω και θα αφήσω το σύγχρονο άγιο μας Παΐσιο τον Αγιορείτη να μιλήσει: «Δεν έχουν έλλειμμα πίστεως» οι συγκεκριμένοι Αγιορείτες. «Η μόνη έλλειψις που παρουσιάζεται στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι η έλλειψις σοβαρών Ιεραρχών και ποιμένων με πατερικές αρχές» και επισημαίνει ο Άγιος μας, «Η εκκλησία δεν είναι ιδιοκτησία σας. Η εκκλησία είναι του Χριστού και Αυτός την κυβερνάει. Δεν είναι Ναός, που κτίζεται από πέτρες, άμμο και ασβέστη από ευσεβείς και καταστρέφεται με φωτιά βαρβάρων, αλλά είναι ο ίδιος ο Χριστός». «Και ο πεσών επί τον λίθον τούτον συνθλασθήσεται εφ’ ον δ’αν πέση λικμήσει αυτόν». Ομογάλακτε αδερφέ κ. Νεκτάριε. Μας κάνατε γνωστό στην Ελλάδα, τον χαρισματικό ιατρό και μεγάλο αγωνιστή της πίστης μας. Τον μάρτυρα και άγιο αρχιεπίσκοπο Λουκά, Βαλεντίν Βόινο Γιασενέτσυ. Αυτός ο Άγιος σας έκανε Δεσπότη. Αυτούς τους Αγίους μιμούνται και οι Αγιορίτες Πατέρες, κατά το Παύλειο: «μιμηταί μου γίγνεσθε καθώς κ’ αγώ Χριστού» και προκειμένου να έλθουν «εγγύτερον του τελείου ο εστίν εγγύτερον του Θείου». Αυτοί οι πατέρες εκφράζουν λόγο ευθύ, απροσχημάτιστο, ομολογιακό, βασισμένο στους Αγίους Πατέρες και στην Ορθόδοξη Αγιοπατερική παράδοση. Αυτοί οι άνθρωποι – να μας αξιώσει ο θεός να τους μιμηθούμε – δεν σιωπούν, δεν υποχωρούν, δεν εκχωρούν και δεν παραδίδουν τα τιμαλφή της Ορθοδοξίας στους Οικουμενιστές και την καταραμένη Παναίρεσή τους.
Άγιε Αργολίδος. Μην κάνετε, με τις ενέργειες σας, τα κόκκαλα του Αγίου Λουκά να τρίζουν.
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
B. Ας έλθουμε όμως, και στην ουσία του θέματός μας, που είναι:
Η σκιαγράφηση των περιεχομένων των νέων προγραμμάτων σπουδών για το μάθημα των θρησκευτικών προκειμένου να καταδείξουμε ότι αυτά είναι: α. αντισυνταγματικά, β. αντιπαιδαγωγικά, γ. αντιορθόδοξα και συνεπώς νομιμοποιείται η άρνηση εφαρμογής τους από πλευράς Θεολόγων διδασκάλων, «θείωτε και ανθρωπίνω δικαίω.»
Για το θέμα των θρησκευτικών είναι σημαντική η υπ αριθμ. 3356/1995 απόφαση του ΣΤ’ τμήματος του ΣτΕ. Η απόφαση αυτή συνδυάζει τρία άρθρα του Συντάγματος (3ο, 13ο και 16ο) και καταλήγει στο ότι: ο σκοπός της παιδείας που προσφέρεται στα σχολεία είναι «μεταξύ των άλλων και η ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των Ελληνοπαίδων, σύμφωνα με τις αρχές της Ορθοδόξου Χριστιανικής διδασκαλίας». Σε ότι αφορά στα βιβλία του μαθήματος των θρησκευτικών η υπ’ αριθμ. 115/2015 απόφαση του διοικητικού εφετείου των Χανίων αποφαίνεται ότι αυτά εκδίδονται με γνώμονα την ως άνω εκ του Συντάγματος επιβαλλόμενη επιταγή. Επιτρέψτε μου σε αυτό το σημείο, αγαπητοί μου, ένα σχόλιο για να θέσω στην κρίση σας τη συμβατότητα αυτής της Συνταγματικής επιταγής με την τραγελαφική κατάσταση του θέματος των βιβλίων στη επιχειρούμενη μεταρρύθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών. Στους μαθητές έχουν δοθεί τα παλιά βιβλία και οι Θεολόγοι καλούμαστε να εργαστούμε με υλικό στο οποίο –εκτός των άλλων οι μαθητές δεν θα έχουν πρόσβαση των ώρα της διδασκαλίας.
Με την απόφαση του διοικητικού εφετείου των Χανίων αναγνωρίζεται η αναγκαιότητα της θρησκευτικής αγωγής στο σχολείο, η οποία επιβάλλει: «να μην είναι άσχετη με την κοινωνική, την πολιτισμική και τη θρησκευτική συνείδηση του τόπου στον οποίο οι μαθητές ζουν και αναπτύσσονται». (Από επικρατούσα θρησκεία η Ορθόδοξη κοιτάξτε που κατέληξε με το νέο πρόγραμμα σπουδών του Μαθήματος των Θρησκευτικών);
Η ίδια απόφαση αποφαίνεται ότι: «τα περιεχόμενα των υπαρχόντων βιβλίων Γυμνασίου και Λυκείου, δεν αντιτίθενται στις απαιτήσεις του πλουραλισμού, της πολυφωνίας και της πολυπολιτισμικότητας» (στο όνομα της οποίας επιχειρούν να δικαιολογήσουν σήμερα τα Θρησκευτικά τους ανοσιουργήματα). Παρά, λοιπόν, τις επιταγές του Συντάγματος, τις αμετάκλητες αποφάσεις των δικαστηρίων και τον καταστατικό χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος, έρχεται ο – κατά τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών – «ανιστόρητος, ψυχικά διαταραγμένος και συμπλεγματικός Υπουργός Παιδείας» να μεταβάλλει το χαρακτήρα της παιδείας χαρακτηρίζοντας το μάθημα των Θρησκευτικών ως Θρησκειολογικό. Μα δεν πληροφόρησε κανείς αυτόν τον άνθρωπο ότι το μάθημα των Θρησκευτικών στη σημερινή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι Θρησκειολογικό και πολυομολογιακό και όχι μονομολογιακό; Αγνοεί κανείς ότι δύο από τα υπάρχοντα και διδασκόμενα βιβλία είναι στην ουσία Θρησκειολογικά;
1ο το βιβλίο της Α’ Γυμνασίου αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, δηλαδή την ιστορία του Ιουδαϊσμού ήτοι την προϊστορία του Χριστιανισμού. 2ο το βιβλίο της Β’ Γενικού Λυκείου – και στο Β’ μέρος – πληροφορεί τους μαθητές για τα κυριότερα ζωντανά θρησκεύματα. 3ο το βιβλίο της Α’ Γενικού Λυκείου παραθέτει παράρτημα με αναφορά στις παραθρησκείες και καταστροφικές λατρείες που κατακλύζουν τον κόσμο και απειλούν τα θεμέλια των κοινωνιών. Αλήθεια! γιατί απαγορεύεται να διδαχτούν αυτές ενώ περιέχονται στο σχολικό βιβλίο; Τόσο ισχυρές είναι; Ή τόσο αλλοιωμένο είναι το Ορθόδοξο φρόνημα όσων καθορίζουν την εξεταστέα ύλη του ΜτΘ;
Τι είναι, λοιπόν, αυτά τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά τα οποία καλούμαστε δια νόμου και απειλών τάχιστα να εφαρμόσουμε; Τα νέα αυτά προγράμματα σπουδών είναι ένα ογκοδέστατο για κάθε τάξη υλικό το οποίο συνοδεύεται από πολυσέλιδους οδηγούς για τον εκπαιδευτικό και από προτεινόμενα διδακτικά εργαλεία για κάθε τάξη (όπως πολυσέλιδα κείμενα, βίντεο, αρχεία ήχου και άλλο υλικό υποστήριξης του μαθήματος των Θρησκευτικών).
Να σας πω καθαρά τι είναι το υλικό αυτό; «λίθοι, πλίνθοι, ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμένα». Ανάμεσα στο υλικό αυτό υπάρχουν αξιόλογα κείμενα Αγίων, Πατέρων, κτλ. χωρίς όμως την απαραίτητη επεξεργασία που θα τα καθιστούσε κατάλληλο εργαλείο διδασκαλίας. Δίπλα στα σημαντικά αυτά κείμενα, βρίσκει κανείς λαϊκά άσματα, ερωτικά ή άλλα φαιδρά άσματα και τους καλλιτέχνες που τα άδουν, σκανδαλωδώς παρουσιαζόμενοι, τύπου Ριάνα; αποσπάσματα ταινιών, βίντεο μεγάλων στιγμών της παναίρεσης του Οικουμενισμού και πολλά άλλα. Σας λέει τίποτε το τελευταίο για το τι επιχειρείται με τα νέα προγράμματα σπουδών στα Θρησκευτικά;
Μην έχετε, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι τα νέα προγράμματα σπουδών είναι ένα νεοεποχίτικο πείραμα στο οποίο αποτυπώνεται εναργέστατα η θεωρία «περί των πολλών δρόμων» που οδηγούν στον παράδεισο. Γι’ αυτό και η Κ.Δ’ συνδιάσκεψη των εντεταλμένων Ορθόδοξων Εκκλησιών και Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκειών έχει αποφανθεί ότι το Οικουμενιστικό και νέο-βουδιστικό μωσαϊκό του νέου προγράμματος σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών καταλήγει στο Θρησκευτικό συγκρητισμό.
Δύο είναι οι υπαρξιακές αγωνίες των εμπνευστών αυτών των προγραμμάτων σπουδών. Το ΤΙ θα διδαχθεί μέσα από τα νέα προγράμματα σπουδών και ΠΩΣ.
Το τι θα διδαχθεί έχει σχεδιαστεί, αποφασιστεί και καλά προετοιμαστεί στις Μασονικές Στοές, όπως αυτή της Μπίντελμπεργκ στην οποία συμμετείχε και η πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου. Θυμηθείτε τη συνάντηση των 300 στον Αστέρα Βουλιαγμένης. Αυτή πρωτοδήλωσε στο LondonSchoolofEconomies τα εξής: «πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά όλες τις θρησκείες απελευθερωμένα από εκκλησιαστικές επιρροές». Αυτή επιστράτευσε τους «καιροσκόπους» «Θεολόγους» του «καιρού» τύπου Γιαγκάζογλου, που ως τώρα «καιροφυλακτούσαν» μέχρι που … «ήλθε το πλήρωμα του χρόνου και εξαπέστειλε ο Βούδας τον Υιόν αυτού Νικόλαο γενόμενον υπό νόμον – και χωρίς να γνωρίζει κανέναν νόμο (αφού δεν έλαβε ποτέ πτυχίο) – για να εφαρμόσει το πρόγραμμα που προβάλλει την πολυπολιτισμική προπαγάνδα ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα της Ιστορίας και ως καλομελετημένο και προετοιμασμένο επί δεκαετίες σχέδιο καταστροφής της γηραιάς Ηπείρου.
Σύμφωνα με τον Γιαγκάζογλου – και τους 15 συνεργάτες του, συντάκτες του προγράμματος σπουδών – η αποκαλυπτική πίστη για ένα Χριστό, είναι επικίνδυνη και οδηγεί τα παιδιά σε δέσιμο με την Εκκλησία πράγμα που εμποδίζει να προαχθεί το πολυπολιτισμικό και πλουραλιστικό πνεύμα. Το νέο πρόγραμμα σπουδών πρέπει να προάγει την πολυθρησκεία δηλαδή πολλούς θεούς και είδωλα άρα την ειδωλολατρεία. Από τις πάμπολλες ενότητες του νέου προγράμματος σπουδών κατά τάξη, ας παρουσιάσουμε σ’ αυτό το σημείο μία ενότητα από το μάθημα των Θρησκευτικών της Γ’ Γυμνασίου και εξάγετε τα συμπεράσματά σας. Άλλωστε όλες οι ενότητες Γυμνασίου και Λυκείου πάνω στο ίδιο πνεύμα κινούνται.
Στην Α’ ενότητα με θέμα «ο Χριστιανισμός στο σύγχρονο κόσμο» και σε τέσσερις υποενότητες γίνεται αναφορά στις χριστιανικές εκκλησίες (Ορθόδοξη, Ρ/κ, προτεσταντισμό, αγγλικανική εκκλησία). Στην λατρεία και τέχνη σε Ανατολή και Δύση. Στην Ιεραποστολή και το αίτημα ενότητας (αρχιερατική προσευχή του Χριστού, άρση αναθεμάτων, κοινή διακήρυξη Ρ/Κ, Ορθοδόξων, το Π.Σ.Ε. θεολογικοί διάλογοι).
Στη Δεύτερη ενότητα με θέμα «το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη» υπάρχουν έξι υποενότητες ήτοι: Η θρησκεία στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες της Ευρώπης, η Ευρώπη σήμερα, τάσεις και στάσεις απέναντι στη θρησκεία (η θρησκευτική πίστη ως ιδιωτική υπόθεση, αθεϊσμός, σχετικοποίηση, εσωτερισμός, αντισημιτισμός, ισλαμοφοβία, θρησκευτικός φονταμενταλισμός), ο σεβασμός του άλλου στον Χριστιανισμό, ο σεβασμός του άλλου στις άλλες θρησκείες (Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός, ανοχή απέναντι στις ποικίλες θρησκευτικές εκφράσεις) προσπάθειες των θρησκειών για διάλογο και συνύπαρξη». Τελικά από τους τίτλους των περιεχομένων αντιλαμβάνεστε από πότε είχε σχεδιαστεί ο ξεριζωμός διαφόρων λαών από τις εστίες τους και η προσφυγική κρίση στην Ευρώπη; Αντιλαμβάνεστε το ρόλο της παγκοσμιοποίησης και την παναίρεσης του οικουμενισμού στο σύγχρονο κόσμο;
Ίσως κάποιοι σκεφτούν: δεν μας ενδιαφέρουν οι δικές σου κρίσεις και τα σχόλια για τα νέα προγράμματα σπουδών. Τις απόψεις των ειδικών επιστημόνων και όσων εφάρμοσαν πιλοτικά τα νέα προγράμματα σπουδών στο Γυμνάσιο θα θέλαμε να πληροφορηθούμε.
Α. Στο διήμερο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο για το μάθημα των Θρησκευτικών (Θεσσαλονίκη, Μάρτιος 2013) με 27 εισηγήσεις επιστημόνων επισημάνθηκε συμπερασματικά ότι: το πρόγραμμα σπουδών «είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο για να αναπτύξει τη Χριστιανική ταυτότητα των παιδιών μας».
Ευλόγως, λοιπόν, διερωτώμεθα: Με ποιο δικαίωμα αυτοί που διαμόρφωσαν το μάθημα των Θησκευτικών, αποφάσισαν ότι δεν πρέπει να έχει Χριστοκεντρικό χαρακτήρα εντός της Ευρώπης, όταν το 95% των ευρωπαϊκών χωρών έχουν με τον έναν ή άλλο τρόπο χριστιανική παιδεία στα σχολεία τους;
Β. Συνάδελφος που εφάρμοσε πιλοτικά το νέο πρόγραμμα σπουδών στο Γυμνάσιο μεταξύ πολλών άλλων γραπτών παρατηρήσεων αναφέρει και τα εξής ενδιαφέροντα: «Στην Α’ Γυμνασίου παιδιά σε πολύ μικρή ηλικία καλούνται σε 3 δίωρα να κατανοήσουν και συγκρίνουν το Βουδισμό, Ταοϊσμό, Ινδουϊσμό, Κομφουκιανισμό. Μάλιστα να αναγνωρίσουν μνημεία, ιερά κείμενα, ιερά πρόσωπα, να εντοπίσουν τις επιδράσεις των θρησκειών στην τέχνη και τον πολιτισμό και όλα αυτά σε 5-6 ώρες και για παιδιά 13 ετών. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και στη Β’ και Γ’ Γυμνασίου όπου ζητείται από τους μαθητές μια κριτική αποτίμηση ενός φαινομένου στις θρησκείες ενώ δεν έχει προηγηθεί καμία συστηματική ιστορική πραγμάτευσή τους. Ήδη οι μαθητές της Β’ Λυκείου εκφράζουν έντονα τη δυσφορία τους από την δυσκαταληψία της θρησκειολογίας. Σκεφτείτε τι έχει να γίνει αν χωρίς προϋποθέσεις και αποσπασματικά εισαχθούν κομμάτια θρησκειολογικά στις υπόλοιπες τάξεις.
Ευελπιστώ πως με όσα ως τώρα παρουσίασα συνέβαλα να αποκαλυφθεί η μάσκα των άχρηστων και βλαβερών Γραικολατίνων, των μεταπατερικών και απατερικών σκοταδιστών που όλος τους ο αγώνας είναι μας αποκόψουν από το μαστό της μάνας μας Ορθοδοξίας και να μας ποτίσουν γάλα ΝΟΥΝΟΥ ΕΒΑΠΟΡΕ. Αυτούς που θέλουν να μας κόψουν από την παράδοση, τις ρίζες μας. Αυτούς που βάλθηκαν να μας ξεμάθουν τη γλώσσα της Ορθοδοξίας μας. Να μας απομακρύνουν από το σπίτι μας και να μας κάνουν αλλοδαπούς στον τόπο μας και του αλλοδαπούς πατριώτες στην πατρίδα μας. Σ’ όλους αυτούς που ιδροκοπούν να μας μεταρρυθμίσουν με τη βία απαντούμε ότι η μόνη μεταρρύθμιση που μπορούμε να κάνουμε είναι να μην κάνουμε καμία μεταρρύθμιση αλλά να ζήσουμε αυτό που έχουμε και έχουμε να ζήσουμε την Αλήθεια που σαρκώθηκε δια της Παναχράντου και Αειπαρθένου Μαρίας που απέθανε και Ανέστη και συνανέστησε την Οικουμένη και συνέστησε την Εκκλησία Σώμα Χριστού. Μας φτάνουν ο Χριστός, η Παναγία και Άγιοί μας, που δεν τους αναφέρετε πουθενά στα βιβλία των Θρησκευτικών άθλιοι Οικουμενιστές, μεταρρυθμιστές της Ορθόδοξης Ελλάδας. Κρατείστε τον Μωάμεθ για πάρτυ σας Μουφτήδες και την Τορά σας εσείς Εβραίοι και την Κάλι σας την αιμοσταγή Ινδοί και τον σοφό σας δάσκαλο Κομφούκιό σας Κινεζάκια μας. Κρατήστε τους ψευτοθεούς σας λαοί του κόσμου και αφήστε και εμάς να ζήσουμε με τον δικό μας Θεό. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν σας να Τον ξεριζώσει από μέσα μας. Δεν θέλουμε άλλες πίστες φωταδιστές καιρο-νεοεποχίτες. Φωνάζει από την Έφεσο ο Μάρκος «Στην πίστη που έχουμε αυτή τη στιγμή δεν λείπει τίποτε, ούτε έχουμε ανάγκη κάποια σύνοδο ή απόφαση δογματική για να μάθουμε κάτι καινούριο. (Ακούς κύριε Αρχοντώνη και εσείς τα συγκοινωνούντα μ’ αυτόν Παφυλένια δοχεία);
Αυτό είναι το καύχημα μας, η πίστη μας, η καλή κληρονομιά του Πατέρα μας. Όποιος προσπαθεί να μας απομακρύνει απ’ αυτή και να μας διδάξει άλλη, είτε είναι άγγελος από τον ουρανό ας είναι ανάθεμα και ας σβηστεί από τη θεία και ανθρώπινη μνήμη.
Ακόμη αναμένετε την απάντηση μου για την Εφαρμογή ή όχι των νέων προγραμμάτων σπουδών; Ασφαλώς και είναι χρέος μας, συνταγματικό και ορθόδοξο και παιδαγωγικό, η μη εφαρμογή τους.
Μα είναι νόμος του κράτους! Εντέλλονται οι Σχολικοί σύμβουλοι και οι υπεύθυνοι του Ι.Ε.Π. Αγαπητοί συνάδελφοι.
«Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις» δεν διδάσκετε όλοι σας τους μαθητές σας στην Γ’ Γυμνασίου; Συνεχίστε να το διδάσκετε και να το τηρείτε. Συνεχίζεται να φοβάστε;
Η Π.Ε.Θ με ανακοίνωση της στα Μ.Μ.Ε., την 22-09-2016, εκφράζει την πλήρη αντίθεση της στην εφαρμογή αυτώντων πνευματοκτόνων προγραμμάτων για τρεις συγκεκριμένους λόγους.
1ο Είναι αντισυνταγματικά: διότι, σύμφωνα με γνωμοδοτήσεις έγκριτων νομικών, διαπράττονται δύο αδικήματα από τους εμπνευστές της: α) το αδίκημα της Συνταγματικής ισονομίας αφού το νέο πολυθρησκειακό πρόγραμμα των Θρησκευτικών επιβάλλεται ρατσιστικά μόνον στους Ορθόδοξους μαθητές. Έτσι, οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι και οι Ρωμαιοκαθολικοί μαθητές απολαμβάνουν – και σωστά – από το Υπουργείο Παιδείας το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά τη δική τους πίστη, από διδάσκοντες και ύλη που οι θρησκευτικές τους κοινότητες επιλέγουν και εγκρίνουν.
Αντίθετα, με το νέο πρόγραμμα σπουδών στα θρησκευτικά μας: Οι Ορθόδοξοι μαθητές δεν διδάσκονται πλέον τη δική τους πίστη, αλλά ένα πολτοποιημένο μείγμα Χριστιανισμού και διαφόρων θρησκειών, κάτι που ολοφάνερα αντίκειται στο Σύνταγμα, στον Εκπαιδευτικό νόμο και την ισχύουσα Νομολογία.
Αυτά τα Προγράμματα είναι επίσης αντισυνταγματικά διότι:
1ονδιαπράττεται το αδίκημα του προσηλυτισμού καθώς οδηγούν με μαεστρία, σε άλλους πνευματικούς δρόμους ανήλικα Ορθόδοξα παιδιά που δεν είναι σε θέση να αμυνθούν πνευματικά.
2οντα νέα προγράμματα σπουδών είναι αντιπαιδαγωγικά διότι: α) η διδακτέα ύλη που προσφέρουν δεν ανταποκρίνεται στο πνευματικό επίπεδο των μαθητών και β) με το πολυθρησκευτικό τους περιεχόμενο προξενούν θρησκευτική σύγχυση στους μαθητές.
3ονείναι αντιορθόδοξα, διότι: α) από τη διδακτέα ύλη, αυτών των προγραμμάτων σπουδών, έχουν αφαιρεθεί σκόπιμα τα βασικότερα θέματα διδασκαλίας της Ορθόδοξης Πίστης. (από την Αγία Γραφή, την Πατερική και Αγιολογική παράδοση, το δόγμα, τη λατρεία, τη θεολογία κ.α.)
β) Σε όλες σχεδόν τις Διδακτικές ενότητες υπάρχει παράλληλη απλή παράθεση, σε βάρος πάντα, της Ορθόδοξης πίστης, θεμάτων και στοιχείων που αφορούν στην Ορθοδοξία, στις Χριστιανικές Ομολογίες και στις Θρησκείες.
Ως εκ τούτου η Π.Ε.Θ. δηλώνει μεταξύ άλλων ότι:
α) Οι Θεολόγοι καθηγητές, ως υπάλληλοι του Κράτους, σύμφωνα με έγκυρες γνωμοδοτήσεις, έγκριτων νομικών, έχουνκαθήκον δε και δικαίωμα και να μην εφαρμόζουν προδήλως ολοφάνερα αντισυνταγματικές και παράνομες αποφάσεις της διοίκησης (Ν. 3528/2007, αριθ. 24 και 25 §3 εδάφιο 1 και ποινικός κώδικας άρθρο 21).
β) καταγγέλλει το Σταύρο Γιαγκάζογλου, Σύμβουλο του Υπουργό, εμπνευστή και συντονιστή αυτών των προγραμμάτων σπουδών ως ηθικό αυτουργό για την αναστάτωση στο χώρο της παιδείας. Τον χαρακτηρίζει ως αποδομητή του μαθήματος των Θρησκευτικών κ.τ.λ.
γ) Καλεί τον Ορθόδοξο λαό να αφυπνιστεί και να αντιδράσει δυναμικά έναντι όλων αυτών που επιβουλεύονται την Ορθόδοξη πνευματική καλλιέργεια και ανάπτυξη των βαπτισμένων παιδιών αντιστεκόμενη έτσι στο σχέδιο της Πνευματικής γενοκτονίας και, σ΄αυτό, της ένταξης τους σε μια μελλοντική, εκκοσμικευμένη και ομογενοποιημένη Πανθρησκεία.
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Ο Χριστός, δια της Εκκλησίας, «Εξήλθε νικών και ίνα νικήσει» (Αποκ. σ 2)
Οι εμπνευστές των προγραμμάτων σπουδών αλλά και όποιοι επιχειρούν την αποδόμηση του μαθήματος των Θρησκευτικών και ως εκ τούτου την απορθοδοξοποίηση των Ορθοδόξων μαθητών πρέπει να γνωρίζουν, ότι «σκληρόν προς κέντρα λακτήζειν».
Ας μείνουμε, λοιπόν, όλοι σταθεροί και αμετακίνητοι εν Χριστώ. Ας εναποθέσουμε σ΄ εκείνον την αγωνία και την ανησυχία μας για τα τεκταινόμενα στην παιδεία, το Γένος μας και την Εκκλησία Του. Ας εντείνουμε την προσευχή μας και την μετάνοιά μας, ώστε να γίνουμε δεκτικοί της Χάριτος και του Ελέους Του, γιατί οι θύελλες πλησιάζουν.