alt Συνεισφορά: Αλεξάνδρα Νάκου – [email protected]

Στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης τονίζεται η σπουδαιότητα της καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυναίσθησης στους μαθητές. Τεχνικές διαχείρησης του άγχους, του θυμού και της απογοήτευσης είναι δημοφιλείς δραστηριότητες που εξασκούνται οι μαθητές με στόχο την επίτευξη της αυτοδιαχείρισης και επίγνωσης του συναισθηματικού τους κόσμου.

Το σύγχρονο σχολείο πολύ συχνά αποτελεί πηγή άγχους και δυσάρεστψν άλλων συναισθημάτων είτε λόγω του φόβου της επίδοσης, είτε λόγω των κοινωνικών σχέσων μαθητών και καθηγητών.

Όπως αναφέρει η Ashley McCann στο άρθρο της είναι δύσκολο να αλλάξεις το σύστημα ωστόσο είναι εφικτό να δημιουργήσεις μέσα σε αυτό κατάλληλες συνθήκες και δραστηριότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές μέσα από το διαλογισμό να περιορίσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματα άγχους.

Ενδεικτικά ειδικά για εκπαιδευτικούς που δεν ειναι εξοικειωμένοι με τις τεχνικές του διαλογισμού προτείνει ειδικές εφαρμογές που έχουν ανα;πτυχθεί ωστε η τεχνολογία να βοηθήσει και σε αυτότο πεδίο.

Εφαρμογές όπως , το ή το είναι εφαρογές που προσαρμόζονται για το διαλογισμό μέσα στο σχολείο ανάλογα με την ηλικία του μαθητή αφού είναι τόσο σχεδιασμένες για παιδιά όσο και για έφηβους. Στο άρθρο αναφέρονται ακόμα επτά εφαρμογές που θα βοηθήσουν στην ευημερία των μαθητών και στη διατήρηση της ψυχικής τους υγείας.