Προσλήψεις προσωπικού και αύξηση της χρηματοδότησης αλλά και μείωση του αριθμού των εισακτέων ζητούν οι ηγεσίες των ΑΕΙ, ενώ θεωρούν ορθή τη συμμετοχή των φοιτητών στη διοίκηση των πανεπιστημίων. Αναφέρουν ότι βασική παράμετρος για τη βελτίωση της ποιότητας σπουδών είναι η καλύτερη αναλογία διδασκόντων/φοιτητών, ενώ παράμετροι που εμπλέκουν και τον διδάσκοντα βρίσκονται σε χαμηλότερες θέσεις υποδηλώνοντας έλλειψη αυτοκριτικής εκ μέρους των διδασκόντων για τις δικές τους αδυναμίες.