H Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την ομάδα έργου του Ευρωπαϊκού της Προγράμματος Erasmus+ με τίτλο: «Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults», Xenios Zeus, διοργανώνει Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο:

«Σχολείο ανοιχτό στις κοινωνικές και παιδαγωγικές προκλήσεις»
4, 5 & 6 Μαΐου 2018
στο Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Παράταση καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής εισηγήσεων-προτάσεων: 26 Μαρτίου 2018, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Αλλαγή στον τρόπο κατάθεσης προτάσεων:
Οι εργασίες, οι οποίες θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο, θα κριθούν με δύο τρόπους:
(β) Με τη συμπλήρωση και αποστολή φόρμας περίληψης. Στην περίπτωση αυτή, το πλήρες κείμενο πρέπει να κατατεθεί έως την ημερομηνία έναρξης του Συνεδρίου.
(α) Με την κατάθεση πλήρους κειμένου (πλήρης ανάπτυξη)

Οδηγίες μορφοποίησης των κειμένων και φόρμες κατάθεσης περιλήψεων βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.anoixtosxoleio.kmaked.eu

Οι προτάσεις εισηγήσεων και βιωματικών εργαστηρίων, είτε πρόκειται για πλήρες κείμενο είτε πρόκειται για περίληψη, θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης (peerreviewing), και για να γίνουν δεκτές για παρουσίαση και στη συνέχεια για δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου (με ISBN) θα πρέπει να έχουν θετική αξιολόγηση από τα δύο μέλη της επιτροπής κριτών για τη σημασία, ποιότητα και πρωτοτυπία τους. Στην περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ των δύο κριτών, η εργασία (εισήγηση ή εργαστηριακή παρουσίαση) ανατίθεται σε τρίτο κριτή για την τελική κρίση. Τα σχόλια των κριτών κοινοποιούνται ανώνυμα στους/στις συγγραφείς. Το αποτέλεσμα της κρίσης μπορεί να είναι η αποδοχή ή μη της εργασίας, είτε η αποδοχή της με την προϋπόθεση να πραγματοποιηθούν οι προτεινόμενες αλλαγές.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Σχολική βία και εκφοβισμός
(ευαισθητοποίηση, πρόληψη, αντιμετώπιση)

Ζητήματα κοινωνικού αποκλεισμού – Αποτυπώματα της κρίσης στο σχολείο
(σχολική αποτυχία, σχολική διαρροή, ευάλωτες ομάδες)

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Εκπαίδευση προσφύγων και μεταναστών

Παιδαγωγική της συμπερίληψης

Παιδαγωγική της σχολικής τάξης
(σχολικό κλίμα, διαχείριση της τάξης, συναισθηματική νοημοσύνη, ανάπτυξη γραμματισμών).