της Β.Γκόση

Αν είναι αληθινά τελικά, όσα η Κυριακάτικη Δημοκρατία δημοσίευσε κατ αποκλειστικότητα στο φύλλο της 28/7/2013 παρατηρούμε τα εξής:( αναπόφευκτη η σύγκριση με τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ)

1) το όνομα αυτού Τεχνικό Λύκειο αντί του Τεχνολογικού που δήλωνε επανειλημμένα ο υπουργός ότι θα κατατεθεί σύντομα στη βουλή. Πώς να του έχεις εμπιστοσύνη; Το όνομα έχει σημασία διότι έχει άλλο περιεχόμενο!!!! Τεχνολογικό ήταν το περιεχόμενο που επεξεργάστηκε η κ Διαμαντοπούλου και επειδή δεν συναίνεσε η Ν.Δ. δεν πήγε στην βουλή για ψήφιση. Τεχνικό είναι αυτό που παρουσιάζεται τώρα και διαλύει ουσιαστικά την επαγγελματική εκπαίδευση.

2) ‘’ θα περιλαμβάνει 12 τομείς, οι οποίοι αφενός αντιστοιχούν σε επαγγέλματα αιχμής και αφετέρου οδηγούν τους μαθητές σε σχετικά γνωστικά αντικείμενα των ΤΕΙ. ‘’

«το μόρφωμα» των ΙΕΚ, που μέχρι σήμερα λειτουργούσαν ως «πάρκινγκ ρουσφετιών» χωρίς οργανικές θέσεις, εκπαιδευτικούς και διοικητικό προσωπικό, θα λάβει τη μορφή που έπρεπε να έχει, παρέχοντας πραγματική δημόσια δωρεάν εκπαίδευση σε επαγγέλματα αιχμής.’’

‘’ η Τεχνική Εκπαίδευση «παίρνει σάρκα και οστά» και συμπληρώνεται από την Επαγγελματική Κατάρτιση μέσω των δημόσιων ΙΕΚ, με στόχο την ανάδειξη των επαγγελμάτων αιχμής.’’

‘’ το νέο Τεχνικό Λύκειο θα έχει τριετή διάρκεια φοίτησης και θα αποτελείται από τους εξής 12 τομείς: Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Δομικών Έργων, Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων, Τροφίμων και Διατροφής, Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων, Τουριστικών και Πολιτιστικών Μονάδων, Εφαρμοσμένων Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών, Διοίκησης και Οικονομίας, Ναυτικών Πλοιάρχων και Ναυτικών Μηχανικών. Η κατάρτιση των τομέων έγινε με γνώμονα το να είναι εννοιολογικά αλλά και πραγματικά ταυτόσημοι με τα γνωστικά αντικείμενα που απαντώνται στα ΤΕΙ.

‘’Οι απόφοιτοι των μεταγυμνασιακών ειδικοτήτων θα αποκτούν Τίτλο Σπουδών Επαγγελματικής Δεξιότητας (όχι απολυτήριο Λυκείου), ενώ για να τους αποδοθούν τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα θα δίνουν εξετάσεις στον οικείο επιμελητήριο. Μεταξύ των μεταγυμνασιακών ειδικοτήτων που θα μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι μαθητές είναι τα γνωστικά αντικείμενα της Αισθητικής, της Κομμωτικής, της Αργυροχρυσοχοΐας, της Ωρολογοποιίας, της Ζωοτεχνίας, της Ανθοκομίας και των Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων. Μάλιστα, οι απόφοιτοι Γυμνασίου θα βρούνε στα δημόσια ΙΕΚ ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. που καταργήθηκαν, ενώ όλα τα προσφερόμενα γνωστικά αντικείμενα θα στελεχωθούν με εκπαιδευτικούς της Τεχνικής και γενικότερα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που είτε τέθηκαν σε διαθεσιμότητα είτε πλεονάζουν.

Στα παραπάνω αποσπάσματα δίνεται έμφαση στα επαγγέλματα αιχμής. Σ αυτά μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αισθητική, κομμωτική , αργυροχρυσοχοΐα, που κατήργησαν με την ψήφιση του άρθρου 82 του ν.4172/2307/2013 (φεκ 167 τ.Α)

Το αιτιολογικό άλλωστε ήταν : ότι μετά από μελέτες , τα επαγγέλματα αυτά δεν είχαν ζήτηση και δεν υπήρχε σκοπιμότητα να παρέχονται από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτοαναιρείται και εδώ ο υπουργός!!!

Αν δεν έχουν ζήτηση γιατί υπάρχουν στο καινούριο σχέδιο;;; ’Γιατί τα ιδιωτικά ΙΕΚ επενδύουν σε σχολές χωρίς ζήτηση;; Γιατί η κυρίαρχη διαφήμισή τους είναι ‘’ σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση;;’’

Γιατί ο κ Αρβανιτόπουλος εγκαινίαζε γνωστό ΙΕΚ … ‘’έβγαλε και λόγο με τον οποίο εξήρε τη συμβολή του Ομίλου τονίζοντας ότι «τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μία νέα εποχή για την πόλη και τη χώρα γενικότερα»!.. (πηγή inews.gr)


Ειδικά για τα επαγγέλματα του τομέα υγείας μια ακόμη δικαιολογία :

’’ότι δημιουργούσαν σύγχυση στην αγορά εργασίας επειδή διδάσκονταν και στα ΑΤΕΙ και στα ΑΕΙ. ‘

Δείτε:

το Αγροτικών Εκμεταλεύσεων. Και στα ΙΕΚ (κατάρτιση), και Τομέας στο τεχνικό λύκειο, και στα ΑΤΕΙ Κ αι στα ΑΕΙ σχολές γεωπονίας .

Αισθητική (σχολή του τομέα υγείας) και στα μεταγυμνασιακά ΙΕΚ, και στα μεταλυκειακά ΙΕΚ και στα ΑΤΕΙ

3 ) Εφόσον ‘’ . Η κατάρτιση των τομέων έγινε με γνώμονα το να είναι εννοιολογικά αλλά και πραγματικά ταυτόσημοι με τα γνωστικά αντικείμενα που απαντώνται στα ΤΕΙ.’’

Γιατί λείπει ο τομέας υγείας –πρόνοιας;;

Γιατί λείπει ο τομέας πληροφορικής;;

μήπως δεν είναι επαγγέλματα αιχμής ή δεν είναι εννοιολογικά αλλά και πραγματικά ταυτόσημοι με τα γνωστικά αντικείμενα που απαντώνται στα ΤΕΙ;;

-Σκοπεύει να καταργήσει από τα ΑΤΕΙ (είναι ο σωστός τίτλος)

Τα τμήματα : νοσηλευτικής, φυσιοθεραπείας, εργοθεραπείας, βρεφονηπιοκομίας, μαιευτικής, ιατρικών εργαστηρίων, διατροφής και διαιτολογίας, οδοντικής τεχνολογίας, οπτικής και οπτομετρίας, ραδιολογίας και ακτινολογίας, λογοθεραπείας ;;.

Σε όλα αυτά είχαν πρόσβαση οι μαθητές του τομέα υγείας.

43 επιλογές είχαν οι μαθητές των ΕΠΑΛ του Τομέα Υγείας –Πρόνοιας στο νέο μηχανογραφικό του 2013.

Και αν δεν ήθελαν παραπάνω σπουδές , μετά από πρακτική άσκηση σε δημόσιο νοσοκομείο, έπαιρναν άδεια άσκησης επαγγέλματος ως βοηθοί, ****

-Σκοπεύει να καταργήσει από τα ΑΤΕΙ

τα τμήματα πληροφορικής;;;

29 επιλογές είχαν οι μαθητές των ΕΠΑΛ του τομέα πληροφορικής στο νέο μηχανογραφικό του 2013.

4) Στους τομείς του Τεχνικού Λυκείου βλέπουμε :

’Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών’’

Πως θα λειτουργήσει αυτός ο τομέας όταν έχουν καταργηθεί βασικές ειδικότητές του;; (γραφιστική;;)

Πολλές οι αντιφάσεις!!!

5)‘ «το μόρφωμα» των ΙΕΚ θα λάβει τη μορφή που έπρεπε να έχει, παρέχοντας πραγματική δημόσια δωρεάν εκπαίδευση’’ (εννοεί κατάρτιση) ‘‘Μάλιστα, οι απόφοιτοι Γυμνασίου θα βρούνε στα δημόσια ΙΕΚ ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. που καταργήθηκαν, ενώ όλα τα προσφερόμενα γνωστικά αντικείμενα θα στελεχωθούν με εκπαιδευτικούς της Τεχνικής και γενικότερα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που είτε τέθηκαν σε διαθεσιμότητα είτε πλεονάζουν.’’

ΑΝ η κατάρτιση στα ΙΕΚ είναι δωρεάν, και οι απόφοιτοι θα βρούνε ειδικότητες που καταργήθηκαν,

αν στελεχωθούν με εκπαιδευτικούς της Τεχνικής και γενικότερα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που είτε τέθηκαν σε διαθεσιμότητα είτε πλεονάζουν,

ποιος ο λόγος που καταργήθηκαν –καταρρίπτονται οι δικαιολογίες του υπουργού και τα non paper-

και ποια η σκοπιμότητα να μην διδάσκονται στην δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;;

Καταλαβαίνω

α) ότι θέλετε να απολύσετε και άλλους εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων ακόμη και γενικής παιδείας, για να σας βγουν τα νούμερα –κατόπιν απαίτησης της τρόικας.

β) οι μαθητές που θα πάνε στα ΙΕΚ, θα καταρτιστούν ώστε ν αποκτήσουν κάποια δεξιότητα και θα είναι το αδιαβάθμητο φθηνό εργατικό δυναμικό

γ) οι καθηγητές θα χάσουν την εκπαιδευτική τους ιδιότητα, αφού μετά από 2 χρόνια τα ΙΕΚ θα μεταφερθούν στις περιφέρειες , στους δήμους.

Χωρίς σταθερή εργασία ,επειδή τα προσφερόμενα προγράμματα θα αλλάζουν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Τώρα τα ΙΕΚ είναι αποκεντρωμένες υπηρεσίες που υπάγονται στη Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης,.

Φυσικά τώρα αρχίσατε και τη λασπολογία για τα δημόσια ΙΕΚ «πάρκινγκ ρουσφετιών» όπως κάνετε για κάθε δημόσιο αγαθό που θέλετε να απαξιώσετε και να προσφέρετε στους κρατικοδίαιτους ιδιώτες που λυμαίνονται τα ευρωπαϊκά κονδύλια και χρεωστάνε στο κράτος τα μαλλιοκέφαλά τους !!!

ποιος διοικούσε τόσα χρόνια;; ποιος ψήφιζε τους νόμους;; ποιος έκανε τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις;;;

Εκεί ψάξτε τις ευθύνες και τους ενόχους!!!!

6) ‘’ Οι όποιες αλλαγές θα αφορούν -εάν τελικά προλάβει να εφαρμοστεί το νέο σύστημα από φέτος- μόνο τους μαθητές που θα εισαχθούν στην α΄ Λυκείου. Οι μαθητές της β΄ και γ΄ Λυκείου θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και θα αποφοιτήσουν με το υπάρχον σύστημα.’’

Άλλη αυτοαναίρεση εδώ:

βιαστήκατε να ψηφίσετε το άρθρο 82, με την αιτιολογία ότι έχετε μελέτες και κάνατε αξιολόγηση των δομών (ποτέ δεν τα δώσατε στην δημοσιότητα ), δεν ακούγατε τα επιχειρήματα των εκπαιδευτικών, μάλιστα στέλνατε και non paper στους δημοσιογράφους για να τα αντικρούσουν!!,

ποια είναι η δομή την οποία μελετήσατε και με ποια δομή θα λειτουργήσει η επαγγελματική εκπαίδευση;;

α) ‘’ αν προλάβετε να το εφαρμόσετε από φέτος. ‘’

Δηλ αν δεν προλάβετε πως θα λειτουργήσουν τα ΕΠΑΛ ;;

Η απάντηση:

‘’Οι μαθητές της β΄ και γ΄ Λυκείου θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και θα αποφοιτήσουν με το υπάρχον σύστημα.’’

Πώς θα γίνει αυτό με καταργημένους τομείς και ειδικότητες και Καθηγητές σε διαθεσιμότητα;;;

Και όσοι γράφτηκαν στην α΄ λυκείου;;;

Αφού λοιπόν θα Αποφοιτήσουν με το υπάρχον σύστημα (ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ) για να γλυτώσετε από τα προβλήματα που δημιουργήσατε, που είναι πολλά και άλυτα,

έχω να σας κάνω μια πρόταση .

Τι σημαίνει διαθεσιμότητα;; Ότι οι 2200 περίπου καθηγητές της τεχνικής εκπαίδευσης είναι στην διάθεσή σας να τους πάτε όπου θέλετε !!! επομένως τους τοποθετείτε στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ μέχρι να φτιάξετε σωστά την δομή και να αποφοιτήσουν όπως πρέπει τα παιδιά ,για να ηρεμήσουν κι αυτά και οι οικογένειές τους. Αφού γίνει σωστά η δομή ώστε να μην διαλύεται η επαγγελματική εκπαίδευση, το συζητάμε.

β)Το ότι δεν είστε έτοιμοι ακόμη για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα

(Πυλώνα της ανάπτυξης λέγατε όλοι ότι είναι η τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση και μπορείτε να αθροίσετε τα ευρωπαϊκά κονδύλια που ξοδεύτηκαν να μας πείσετε για τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ)

φαίνεται στο δημοσίευμα ‘’Τρία είναι τα κυρίαρχα εναλλακτικά σενάρια για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης των μαθητών της γ΄ Λυκείου του νέου Τεχνικού Λυκείου που εξετάζει το υπουργείο Παιδείας’’

Ακόμη εξετάζετε!!! Κάπου διάβασα ότι είναι προϊόν 5ετους διαβούλευσης !!!

Γι αυτό σας λέω υλοποιείστε την πρότασή μου και θα γλυτώσετε πολλά δεινά.

Ακούστε τους εκπαιδευτικούς που είναι στην πρώτη γραμμή και όχι τους συμβούλους σας στα μετόπισθεν , στην ασφάλεια, έτοιμοι να φύγουν μόλις αλλάξει ο υπουργός.

ΟΙ καθηγητές μόνιμα και σταθερά είναι πάντα μέσα στις φλόγες, κοντά στην κοινωνία και τα προβλήματά της. Ακούστε τους. Ακούστε τους μαθητές. Ακούστε τους Γονείς.

Και συνεχίζουμε

7) ‘’ το υπουργείο Παιδείας καινοτομεί ρίχνοντας ιδιαίτερο βάρος στα μαθήματα Γενικής Παιδείας που προσφέρουν τις βασικές γνώσεις στους μαθητές και είναι αυτά που θα τους οδηγήσουν στις πανελλαδικές εξετάσεις και θα τους βοηθήσουν στην εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Τεχνολογική Εκπαίδευση, εάν και εφόσον το επιθυμούν. Ειδικότερα, στον βασικό κορμό των μαθημάτων Γενικής Παιδείας εντάσσονται η Γλώσσα και τα Μαθηματικά, που θα διδάσκονται από τρεις ώρες εβδομαδιαίως, και η Φυσική και η Χημεία, από δύο ώρες.’’ ΄΄ στρέφει την προσοχή του σε αυτά που μπορούν να επηρεάσουν τον βαθμό πρόσβασης του υποψηφίου στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Που την είδε την καινοτομία ο συντάκτης και που είδε το ‘’βάρος’’ στα μαθήματα γενικής παιδείας;; πως στρέφει την προσοχή;;;

Σε ότι αφορά τα μαθηματικά :

τεχνικό λύκειο : 3 ώρες εβδομαδιαίως

ΕΠΑΛ : α΄ταξη 2 ώρες Αλγεβρα+2 ώρες γεωμετρία +2 ώρες μαθηματικά υποστήριξης = 6 ώρες εβδομαδιαίως

Β΄τάξη : 2 ώρες Αλγεβρα +1 ώρα Γεωμετρία + 1 ώρα Υποστήριξης =4 ώρες εβδομαδιαίως

Γ τάξη : 5 ώρες εβδομαδιαίως

Από πότε οι 3 ώρες είναι περισσότερες από τις 4 ή 5 ή τις 6 ώρες ;;

Και μάλιστα για προετοιμασία σε πανελλήνιες ;;

γνωρίζουμε ποια ύλη θα διδαχτεί ;; θα γραφτούν καινούρια βιβλία;;; και πότε;; θα κατεβάζουμε πάλι από το διαδίκτυο και θα βγάζουμε φωτοτυπίες;;;

Με τα πενιχρά οικονομικά που πρέπει να εξασφαλίσουν και το πετρέλαιο του χειμώνα;;;

Στοιχίζει πολύ τελικά το τεχνικό λύκειο και αναρωτιέμαι ποιος κερδίζει αφού : οι καθηγητές μπαίνουν σε διαθεσιμότητα

οι δε μαθητές:

α) θα έχουν πρόσβαση μόνο στα ΑΤΕΙ. Τώρα στα ΕΠΑΛ έχουν πρόσβαση και στα ΑΕΙ καθώς και στρατιωτικές σχολές.

β) ‘’ Οι απόφοιτοι του Τεχνικού Λυκείου θα αποκτούν απολυτήριο ισότιμο με αυτό του Γενικού Λυκείου και Τίτλο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην αντίστοιχη δεξιότητα του τομέα που παρακολούθησαν κατά τα τρία χρόνια των σπουδών τους. Αυτός ο τίτλος θα πιστοποιείται από το οικείο επιμελητήριο για την απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων.’’

ΣΤΑ ΕΠΑΛ αποκτούν απολυτήριο ισότιμο με αυτό του Γενικού Λυκείου με ενδοσχολικές εξετάσεις και ΠΤΥΧΙΟ επιπέδου 3.

Αναγνωρισμένο στην ευρωπαϊκή ένωση.

Στο τεχνικό λύκειο δεν γνωρίζουμε πως θα παίρνει το απολυτήριο ενώ για το πτυχίο;; (τίτλο το λέει . επιπέδου 2 μάλλον. εφόσον τα μαθήματα ειδικότητας είναι μειωμένα σε αριθμό οπότε δεν μπορεί να είναι επίπεδο 3)

Επί πλέον χρειάζεται πιστοποίηση (παράβολο-εξετάσεις;) από το οικείο επιμελητήριο για την απόκτηση επαγγελματικών δικαιωμάτων.

8) Στα μεταγυμνασιακά ΙΕΚ : φοιτηση 3 χρόνια . Δεν γνωρίζουμε αν οι μαθητές θα διδάσκονται και θεωρητικά μαθήματα ειδικότητας, γενικής όχι.

Το ερώτημα είναι: με δεδομένο τις αυξημένες ανάγκες των 15χρονων σε γλώσσα μαθηματικά πως μπορούν να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις των μαθημάτων ειδικότητας και να καταλάβουν την ορολογία τους;; ΕΤΣΙ ώστε να παρουν τον τίτλο, ενώ για να τους αποδοθούν τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα θα δίνουν εξετάσεις στον οικείο επιμελητήριο.

(προφανώς και εδώ επίπεδο 2)

Στις ΕΠΑΣ: φοιτηση 2 χρόνια . ΠΤΥΧΙΟ επιπέδου 3 με ενδοσχολικές εξετάσεις.

9) με την «ορθολογική κατανομή» ανά περιφέρεια,,

κανείς δεν γνωρίζει αν στην περιοχή του θα υπάρχει αυτό που θέλει να μάθει , ή για να πραγματοποιήσει το όνειρό του θα πρέπει να μετακινηθεί αλλού με όσα έξοδα συνεπάγεται αυτό. Το πιο πιθανό είναι ,αυτά τα παιδιά να μείνουν σπίτι τους και να αυξηθεί η σχολική διαρροή με απρόβλεπτες συνέπειες για έναν έφηβο/.η

10) ‘’ Απώτερος σκοπός είναι μέσω της Δευτεροβάθμιας Τεχνικής Εκπαίδευσης οι μαθητές να έχουν επιλογές για την πρόσβασή τους είτε σε κάποιο ΤΕΙ είτε σε δημόσιο ΙΕΚ ή και απευθείας στην αγορά εργασίας.’’

Δηλ ‘’Απώτερος σκοπός ‘’ του υπουργού είναι το ΤΕΧΝΙΚΟ Λύκειο να παράγει σπουδαστές των ΑΤΕΙ και μόνο, ή των ΙΕΚ ή φθηνό ,2 ης κατηγορίας εργατικό δυναμικό.

11) Νεες δηλώσεις 30/7/2013

Σύμφωνα με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκο Μητσοτάκη αυτοί που θα «φύγουν πρώτοι» είναι οι καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι πλεονάζουν.

Σύμφωνα με τον υπουργό οι καθηγητές πληροφορικής είναι άκρως αξιοποιήσιμοι σε άλλες υπηρεσίες ενώ για τους σχολικούς φύλακες, τόνισε ότι «κρίναμε πως δεν θα επέλθει καταστροφή της χώρας χωρίς την εργασία αυτή».

Φαίνεται ότι είχα δίκιο παραπάνω για την πληροφορική.

Όσο για τους σχολικούς φύλακες , ας ρωτήσουν τους διευθυντές των σχολείων που είχαν σχολικούς φύλακες και τους γονείς. Ας ψάξουν στα συρτάρια τους να βρουν πόσες αιτήματα υπάρχουν από σχολεία που δεν είχαν και για ποιους σημαντικούς λόγους το ζητούσαν.

Ας δουν το κλίμα που υπήρχε στα συγκεκριμένα σχολεία, και πόσο διαφυλάχτηκε η δημόσια περιουσία των σχολείων.

Πόσες κλοπές έγιναν σε σχολεία που δεν είχαν σχολικούς φύλακες!!!!!

Συμπεράσματα : το Τεχνικό λύκειο όπως φαίνεται από το δημοσίευμα είναι όχι υποβάθμιση , αλλά διάλυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Συντελείται άλλο ένα έγκλημα στις πλάτες των παιδιών, αφού τους θεωρεί πολίτες δεύτερης κατηγορίας , τους κόβει τις ευκαιρίες προόδου, και τους έχει ικανούς μόνο για φθηνό εργατικό δυναμικό.

Είναι ρατσιστικό αφού αποκλείει σχεδόν τα κορίτσια, με την μη ύπαρξη τομέων , που κατά πλειοψηφία επιλέγουν.

Είναι άκρως προσβλητικό και αντιπαιδαγωγικό. ΑΝ εγώ έδειχνα τέτοια συμπεριφορά στους μαθητές μου , σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα περί ποιοτικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών , θα κρινόμουν ανεπαρκής με όλες τις συνέπειες που αυτό σημαίνει.

Μήπως χρειαζόμαστε και ένα προεδρικό διάταγμα

ΠΕΡΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ;;;

Η ΜΟΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ,ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΗΝ .

Η ερώτηση παραμένει : ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;;;

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ:

ΙΕΚ = ινστιτούτα επαγγελματικής ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ,

ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΑ, μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν και δεν αναγνωρίζονται πουθενά.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ

Αν δεν έχετε χρόνο για διάβασμα, κρατήστε τη σελίδα ,

και διαβάστε το αργά, κομμάτι –κομμάτι,

σύμφωνα με τον χρόνο σας.

Γκόση Βασιλική Μαθηματικός

30/7/2013