Σας ενημερώνουμε ότι το συμβούλιο επιλογής για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου συνεδρίασε στις 11/7/2018 με θέμα την κατάρτιση των πινάκων δεκτών και μη δεκτών . Κατατέθηκαν 590 αιτήσεις για 139 θέσεις που είχαν προκηρυχθεί για τα έξι της περιφέρειας Αττικής. Από αυτές οι 123 δεν έχουν γίνει δεκτές επειδή δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις σύμφωνα με τον Ν.4547/2018. Η κατανομή των θέσεων και των αιτήσεων ανά Κλάδο φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:

Της αιρετού στο ΑΠΥΣΔΕ Αττικής Πύρζα Φανής των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων ΣΥΝΕΚ

Για να δείτε αναλυτικά τις δεκτές αιτήσεις κατεβάστε τον πίνακα από και για τις μη δεκτές από

 

Οι 123 αιτήσεις δεν έγιναν δεκτές για τους λόγους που φαίνονται συγκεντρωτικά στον παρακάτω πίνακα:

Οι ενστάσεις των υποψηφίων κατά των πινάκων θα πρέπει να κατατεθούν στην Αττικής, μέσα σε τρεις εργάσιμες από την ανάρτησή τους, δηλαδή από 13/7/18 έως και 17/7/18 (περισσότερες πληροφορίες ).

Είναι φανερό από το μέγεθος των αιτήσεων (467 δεκτές) ότι το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου για τη μοριοδότηση των φακέλων των υποψηφίων αλλά και των συνεντεύξεων είναι ανέφικτο να υλοποιηθεί χωρίς να γίνουν λάθη στην κατάρτιση των αξιολογικών πινάκων. Επίσης στη διαδικασία των συνεντεύξεων που θα γίνει τον Αύγουστο, δεν θα μπορεί να δοθεί στους υποψήφιους ο απαραίτητος ποιοτικός χρόνος για τον καθένα. Σε περίπτωση επομένως, που το χρονοδιάγραμμα τηρηθεί απαρέγκλιτα, δεν θα είναι δυνατόν να τηρηθούν σωστά όλες οι διαδικασίες ώστε να είναι αδιάβλητες, πράγμα που θα οδηγήσει στην καταγγελία και την πιθανή ακύρωσή τους.

Τέλος επειδή οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου θα έχουν ένα ιδιαίτερα κρίσιμο ρόλο που θα επιδρά στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου, στη λειτουργία των σχολείων αλλά και στο καθημερινό έργο των συναδέλφων, οι αιρετοί στα συμβούλια επιλογής οφείλουν να είναι ενεργοί και παρεμβατικοί, ώστε να διασφαλίζεται η εγκυρότητα των διαδικασιών, η διαφάνεια και η αξιοκρατία και ταυτόχρονα να διαμορφώνεται εκείνο το κλίμα και το πλαίσιο, ώστε να επιλεγούν ως συντονιστές όσοι έχουν πραγματικά τις δυνατότητες να ανταποκριθούν στο σύνθετο έργο τους, σε όφελος του δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.