IPAIDEIA.GR

Οι σχεδιαζόμενες απολύσεις εκπαιδευτικών μετά το ανελέητο διαίρει και βασίλευε, μαζί με τη χρόνια επιστρατευτίτιδα(δείγμα εξουσιαστικής ύβρεως) συνθέτουν το μαύρο τοπίο των ημερών.
Οι γονείς έχουν καταλάβει ότι θα μετακυλιστεί όλο το κόστος της μόρφωσης των παιδιών τους σε αυτούς αλλά δε φαίνεται να πολυνοιάζονται.Άλλωστε , συνήθισαν να πληρώνουν φροντιστήρια.Δεν σκοτίστηκαν και τη χρονιά που μείναμε χωρίς βιβλία.Άρα , δεν περιμένουμε να στηρίξουν τον όποιο αγώνα μας.
Ο Σύριζα κουράστηκε να φωνάζει εις ώτα μη ακουόντων ότι η κρατική χορηγία και μέριμνα αποχαιρετά το δημόσιο σχολείο.
Οι περισσότεροι συνάδελφοι αναλώνονται σε αναλύσεις προεδρικών διαταγμάτων, αναθερμαίνουν τις σχέσεις τους με τους αιρετούς, πλευρίζουν διοικητικές άκρες, υπολογίζουν σε πόσα χρόνια θα πέσουν και αυτοί θύματα και για πόσα θα δουλεύουν ακόμα.
Υπάρχουν και κάποιοι,”οι παλιοί”, όπως είθισται, να τους αποκαλούμε που έχουν καβαντζάρει τα 50 και βλέποντας πως η μόνη κατάληξη σε αυτό τον εργασιακό βίο θα είναι μια σύνταξη όπως η βασική του ΟΓΑ (330 ευρώ), “ευγνωμονούν” το Υπουργείο που θα τους απαλλάξει, οσονούπω, των καθηκόντων τους .Γιατί;
1.Οι εργασιακές συνθήκες είναι τρισάθλιες με υποσιτιζόμενους μαθητές.
2.Η τάξη μετατρέπεται σε θορυβώδες πάρκινγκ μέρες 27 μαθητές.
3.Τα βιβλία δεν είναι σίγουρο ότι θα διανεμηθούν αλλά και
αν διανεμηθούν , θα πρέπει να ξεκινήσει η μπακαλίστικη τριετής χρήση τους.
4.Οι ώρες διδασκαλίες, αντί να μειώνονται ως ανταμοιβή για την πολύχρονη προσφορά τους, αυξάνονται συνθέτοντας έναν αφόρητο εργασιακό μεσαίωνα.
5.Καλύτερα με αφορολόγητο εισόδημα παρά με 12.001 ευρώ το χρόνο και την άγρια φορολόγησή του.(σύν εισφορά αλληλεγγύης).
6.Υπάρχει βαθύτατη ρήξη στις συναδελφικές σχέσεις αφού θα επικρατήσει “
ο θάνατος σου η ζωή μου” .
7.Οι ύποπτες αξιολογήσεις και οι επιπλοκές τους είναι μια ακόμη ψυχοφθόρος διαδικασία.
8.Η υποταγή στο Διευθυντή και σκηνές υποτέλειας στον ανώτερο , οι κολακευτικές παρόλες στο σύμβουλο θα κατισχύσουν στο χώρο δουλείας.
9.Οι καθημερινές μετακινήσεις και τα έξοδα που επιφέρουν.
10.Η με το παραμικρό παραπομπή για πειθαρχικό παράπτωμα.
11.Το στυγνό καθηκοντολόγιο.
12.Η ανυπαρξία ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
13.Το στίγμα του επιστρατευμένου.
14.Οι εμφύλιες διαμάχες των αναθέσεων
15.Οι κανόνες υγιεινής που δε θα τηρούνται και η συνεχής καταπόνηση από ιώσεις , μολύνσεις κάθε ειδους.
16.Το απωλεσθέν εφάπαξ
17.Η μετανάστευση των υποχρεωτικών μεταθέσεων.
18.Η δεύτερη δόση δυσπρόσιτων
19.Οι εξοντωτικές εξωδιδακτικές εργασίες
20.Η πολύωρη απασχόληση στο σπίτι.
Και για πολλούς άλλους λόγους η απόλυση αρχίζει να μη λογιάζεται τόσο οδυνηρή.Το Υπουργείο φροντίζει πριν από μας για μας.Μου θυμίζει μια παλιά διαφήμιση με ένα μωρό και τη μητέρα του , η οποία πάσχιζε να μη συγκαεί με στοργή και προδέρμ.Έτσι και τώρα , οι ιθύνοντες νόες αυτού του εκπαιδευτικού ολοκαυτώματος, σαν πούδρα προστασίας, μας προφυλάσσουν από τις συναισθηματικές πληγές ενός μελλοντικού burn out, που είναι αναμενόμενο σε τέτοιες απάνθρωπες συνθήκες.
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής 1ου Γυμνασίου Σπάρτης
Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Σπάρτης