ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ Β΄ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΜΕΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΡΙΝΑΣ ΧΡΥΣΟΒΕΛΩΝΗ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΠΣ | 18.03.2015

Αθήνα, 18 Μαρτίου 2015

Συνάντηση με εκπροσώπους Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων είχαν σήμερα, Τετάρτη, 18 Μαρτίου η Βουλευτής Β΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κα Σταυρούλα Ξουλίδου και η Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κα Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

Στη συνάντηση η Βουλευτής εξέφρασε τη δυναμική της στήριξη στο θεσμό των Προτύπων Πειραματικών Σχολείων και τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου λειτουργίας τους, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Τονίστηκε δε, η σημασία αυτών των σχολείων για την ελληνική κοινωνία, η οποία τα αγκάλιασε, γεγονός που αποδεικνύεται από τον αυξανόμενο αριθμό παιδιών που επιθυμούν να φοιτήσουν σε αυτά. Τα παιδιά των ΠΠΣ δεν είναι ελίτ, ούτε ανήκουν σε εύπορα οικονομικά στρώματα, είναι παιδιά σαν όλα τα υπόλοιπα, που αγαπούν ιδιαίτερα τη μόρφωση και το διάβασμα και των οποίων οι γονείς δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στηρίξουν το μορφωτικό τους μέλλον με πρακτικές που απαιτούν οικονομική επένδυση, υποστήριξαν μεταξύ άλλων οι γονείς.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν μελλοντικές βελτιώσεις στη λειτουργία των ΠΠΣ επί τη βάσει αξιολόγησης και διαλόγου με το Υπουργείο και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

«Τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία χρειάζεται να συνεχίσουν το σημαντικό τους έργο αλλά και να ενισχυθούν με στόχο να αποτελούν ένα ενιαίο και διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο, το οποίο να επικοινωνεί, να ανταλλάσσει προγράμματα και συμπεράσματα με τα υπόλοιπα δημόσια σχολεία και τα Πανεπιστήμια, διαχέοντας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης τα σημαντικά παραγόμενα συμπεράσματα των πιλοτικών εφαρμογών του» υπογράμμισε χαρακτηριστικά η Βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κα Σταυρούλα Ξουλίδου. «Τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία χρειάζεται να παραμένουν ανοικτά προς την κοινωνία» συνέχισε.

Επισημάνθηκε ότι η σπουδή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να καταργήσει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο με ειδικότερη αναφορά στις εξετάσεις, αντίκειται στη γενική εκπαιδευτική αρχή που υπαγορεύει ότι δεν είναι δυνατόν να προκύπτουν αλλαγές προς το τέλος της σχολικής χρονιάς.