Συνάντηση του Σταύρου Θεοδωράκη και Γιώργου Μαυρωτά με την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων

Το Ποτάμι στηρίζει τον ρόλο των Σχολικών Συμβούλων απέναντι σε οποιαδήποτε υποβάθμιση

Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης μαζί με τον βουλευτή Αττικής και υπεύθυνο Παιδείας του Ποταμιού Γιώργο Μαυρωτά, είχαν συνάντηση με αντιπροσωπεία της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ), τον Πρόεδρο κ. Γ. Αλεξανδράτο, τον Αντιπρόεδρο κ. Γ. Κάππο και τον κ. Γ. Μπαραλό.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επίκαιρα και διαχρονικά θέματα τα οποία απασχολούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και αφορούν όλες τις σχολικές μονάδες ανά την Ελλάδα. Η ΠΕΣΣ εξέφρασε την ανησυχία της για την αντιμετώπιση των Σχολικών Συμβούλων από το Υπουργείο Παιδείας καθώς δεν είναι γνωστό ποιος είναι ο σχεδιασμός από πλευράς της ηγεσίας. Στάθηκαν επίσης και στο πρόσφατο ζήτημα που προέκυψε με την καταρχήν απόφαση εξαίρεσης του επιδόματος ευθύνης των Σχολικών Συμβουλών από την κυβέρνηση η οποία μετά τη γενική κατακραυγή αναιρέθηκε κατά ένα μέρος. Μάλιστα όπως επεσήμανε και ο κ. Μαυρωτάς αυτό μαζί με άλλες «περίεργες» κινήσεις όλων των Υπουργών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα δείγμα μιας τάσης υποβάθμισης του ρόλου των Σχολικών Συμβούλων.

Ο Σταύρος Θεοδωράκης εξέφρασε την πλήρη στήριξη του Ποταμιού στον θεσμό των Σχολικών Συμβούλων καθώς όπως είπε διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην άσκηση και διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής, έχοντας πάντα ως στόχο μέσω της υψηλής επιστημονικής τους κατάρτισης, τη διασφάλιση της ποιότητας εκπαίδευσης στα σχολεία.

Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκε και ο άνευ λόγου αποκλεισμός εκπροσώπησης των Σχολικών Συμβούλων όπως και της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ από την επιτροπή διαλόγου για την Παιδεία, γεγονός που γεννά όπως όλοι επεσήμαναν, εύλογα ερωτηματικά. Τέλος συζητήθηκε το πλαίσιο των κριτηρίων που πρέπει να εφαρμόζονται κατά την αξιολόγηση και επιλογή τους, το σημαντικό βάρος το οποίο πρέπει να έχει το επιστημονικό έργο ενώ διατυπώθηκε και η άποψη ότι η συνέντευξη πρέπει να είναι δομημένη και βέβαια να μην έπεται της μοριοδότησης και της τυχόν ψηφοφορίας γιατί έτσι μπορεί να επηρεάζεται το αποτέλεσμά της.

Το Ποτάμι